Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні поняття для засвоєння з І модуля

Рід і плем’я. Родова і територіальна община. Племінні союзи.

Етнічна територія. Автохтонність. Етногенез. Критерії етнокультурної спільності і народності.

Господарська діяльність людини. Споживчі і відтворюючі форми господарювання. Обмін і торгівля.

Язичництво і християнство в духовному і політичному житті слов'янського світу.

Трансформація родоплемінного устрою в державний. Князь і бояри. Вільні смерди. Ремісники і купці в соціальній струк­турі суспільства.

Особливості феодалізму Київської Русі. Земля, волость, удільне князівство. Фактори централізації і роздроблення земель.

Етапи і особливості формування східнослов'янських народностей. Оцінка ступеня зрілості української народності на різних фазах її формування.

Основні чинники зростання економічного потенціалу. Причини поступового економічного занепаду Києва.

Соціальні процеси у давньокиївському суспільстві. Закріпачення вільних смердів. Землеволодіння і землекористування у Київській Русі. Причини відсутності васалітету.

Соціальний стан. Станова структура суспільства. Селянство як соціальний стан. Вплив монголо-татарського завоювання на економічні і соціальні відносини у Київській Русі.

Галицько-Волинське князівство.

Характер литовського завоювання.

Соціальний устрій та господарське життя в Україні в ХІV-XV ст.

Розвиток сільського господарства. Аграрна реформа 1557 р.

Розвиток ринкових відносин. Середньовічні міські організації: цехи, гільдії, братства. Магдебурзьке право. Фільваркова система господарювання. Роль фільварку в закріпаченні селянства.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  8. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  9. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  10. IV. Основні обов'язки адміністрації
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. V. Засвоєння знань




Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ З ДИСЦИПЛІНИ | Основні терміни для засвоєння з І модуля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.