Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні поняття для засвоєння з ІV модуля

“Холодна війна”. Післявоєнна відбудова промислового потенціалу УРСР: пріоритети, строки, результати. Доба пізньої сталінщини в історії України. Становище селянства і сільського господарства. Голод 1946—1947 рр. Нова смуга масових репресій. Продовження радянізації західних областей. Операція “Вісла”. ОУН—УПА у боротьбі з радянською владою.

Зміст “відлиги”. Кардинальна зміна української політики центру: причини і наслідки. Лібералізація політичного режиму. Поява дисидентів. Рух шістдесятників. Провал економічних реформ. Реформи в соціальній сфері. Хрущов і Україна.

Поняття “застою”. Провал економічної реформи О.Косигіна. Прогресуюче відставання в галузі техніки і нових технологій. Господарство України у складі єдиного народногосподарського комплексу СРСР. Структурні зрушення у промисловості. Вичерпання екстенсивних факторів економічного росту. Політичний режим в добу Л.Брежнєва. Компартійно-радянська номенклатура України у відносинах з центром. Конституція УРСР 1978 р. Розгортання руху дисидентів.

Зміст терміна “перебудова”. Поглиблення системної кризи радянського суспільства. Провал курсу на прискорення тем­пів економічного розвитку. Екологічна криза. Поняття “гласності”. Посилення інтересу в суспільстві до “білих плям” радянської історії. Поняття “неформальні організації”. Конституційна реформа М.Горбачова. Розгортання національного руху. “Парад суверенітетів.” “ДКНС” як поворотний пункт в історії СРСР.

Проголошення Акта незалежності України. Результати Всеукраїнського референдуму на його підтвердження. Утворення СНД.

Зміцнення інститутів державності України. Міжнародне визнання незалежності України. Допомога української діаспори в розбудові незалежної України.

Відносини України і Росії. Кримська проблема. Економічні стосунки.

Поняття “перехідної економіки”. Причини затримки ринкових реформ.

Поняття “приватизації.” Труднощі на шляху роздержавлення економіки. Проблема землі як об'єкта приватної власності.

Соціальна структура пострадянської України. Поняття “середнього класу”. Фермерство. Матеріальне становище трудящих. Поняття “безробіття”.

Політичне життя. Поняття “партії влади”. Утворення політичних партій після заборони Компартії України. Причини непопулярності політичних партій. Криза профспілок.

Проблема розподілу влади між її гілками, між центром і регіонами. Конституційний процес. Входження України в Раду Європи. Прийняття Конституції України. Перспективи на XXI ст.

 



Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  8. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  9. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  10. IV. Основні обов'язки адміністрації
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. V. Засвоєння знань




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬ 4. НОВІТНЯ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (1945 –2006 рр.) | Основні терміни для засвоєння з ІV модуля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.