Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заочна форма навчання

 

 

№ п/п ТЕМА Контактні заняття, год. Самостійна робота, год. Індивідуальна робота, год.
1. Поняття, предмет та джерела міжнародного економічного права
2. х Договори в регулюванні міжнародних економічних відносин
3. Принципи міжнародного економічного права
4. Суверенна держави – основний суб’єкт міжнародного економічного права
5. Міжнародні економічні організації    
6. Транснаціональні корпорації в системі міжнародних економічних відносин і проблеми їх міжнародно-правового регулювання.
7. Міжнародні економічні спори і правові способи їх розв’язання
8. Міжнародне торговельне право і СОТ
9. Міжнародне митне право
10. Міжнародно-правове регулювання валютно-фінансових і кредитних відносин
11. Міжнародне інвестиційне право
12. Міжнародне транспортне право
13. Міжнародно-правове регулювання промислового, сільськогосподарського і науково-технічного міжнародного співробітництва
14. Міжнародно-правове регулювання відносин економічної конкуренції
15. Правове регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні
16. Гармонізація законодавства України з міжнародним економічним правом  
  В С Ь О Г О :

ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ

Загальна частина


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. III.4 Форматування тексту.
  5. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Денна форма навчання | Тема 1. Поняття, предмет та джерела міжнародного економічного права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.