МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Орієнтовна схема вивчення класуІ. Характеристика школи. 1. Загальний опис школи: місце розташування, традиції, ступінь сформованості учнівського та вчительського колективу, зв’язок школи з громадськістю. 2. Зв’язок класного колективу із загально шкільним: участь класу у загально шкільних заходах, виконання учнями загально шкільних доручень, пропозиції класу щодо загально шкільного життя, інформованість класу про події в школі та в інших класах.
ІІ . Рівень розвитку класу. 1. Склад класу: коли утворений, кількість хлопців та дівчат, віковий ценз, класний керівник. 2. Загальний розвиток: відповідність класу віковим психологічним особливостям учнів, працездатність учнів, рівень пізнавальних інтересів. 3. Успішність: загальний рівень, успішність з окремих предметів, ставлення вчителів та учнів щодо успішності класу. 4. Дисципліна: загальний рівень, стан дисципліни на окремих уроках, під час перерв, у позаурочний час. 5. Громадський стан: виконання доручень, традиції класу, національна свідомість учнів. 6. Професійна орієнтація: визначеність учнів щодо вибору життєвого шляху, професії. 7. Актив: офіційні та неофіційні лідери класу, їх коротка характеристика. Ставлення лідерів до однокласників. ІІІ. Організованість учнів класу. 1. Поділ класу: групування за цільовими інтересами, групування негативного характеру. Наявність учнів, що не належать до жодного групування, мотиви їх відчуження та ставлення до них з боку однокласників. 2. Дружба: дружба між хлопцями та дівчатами, проведення разом часу у школі та поза нею, наявність кругової поруки. 3. Організованість: уміння організуватись для виконання колективних справ, розподіляти доручення між собою, уміння уважно слухати один одного, поступитись власними інтересами заради інтересів класу. Учні-дезорганізатори, їх взаємини з класом.
IV. Зв’язки у класі. 1. Ставлення до окремих учнів: активу, відмінників, невстигаючих, порушників, однокласників з фізичними вадами, новачків. 2. Характер об’єднань учнів: за місцем проживання, місцем за партою, інтересами, спільною діяльністю. 3. Стосунки між учнями: уважність один до одного, прагнення допомогти, вимогливість один до одного. 4. Громадська думка у класі: які вчинки схвалюються, а які засуджуються, в яких формах виражається схвалення та осуд, різниця між сказаним і зробленим, об’єктивність оцінок, рівень самокритики в класі. 5. Зв’язок з батьками: активність батьків, співпраця батьків і учнів у навчанні та проведенні дозвілля. V. Висновки. Пропозиції щодо педагогічних заходів для кращої організації класу.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Вікова та педагогічна психологія: навч. посібник / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін..- К.: Просвіта, 2001. – 416 с. 2. Захарійчук М.Д. Технологія педагогічного спостереження / М.Д. Захарійчук // Початкова школа. – 2002. - №4. – С. 8 – 10. 3. Педагогічна психологія: навч. посібник / Т.М. Лисянська. – К.: Каравелла, 2012. – 264 с. 4. Практикум із загальної психології / За ред Т.І. Пашукової. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2000. – 204с. 5. Психолого-педагогічна діагностика школяра / Упоряд. О.Л. Співак. – Х.: Ранок, 2009. – 160 с. 6. Регуш Л.А. Практикум по наблюдению и наблюдательности. – СПб.: Питер, 2008. – 208 с.
ЗМІСТ Передмова …………………………………………………………………..
Розділ 1. Пропедевтична практика з психології, її цілі та завдання …
Розділ 2. Оформлення звітної документації та критерії оцінювання практики
Розділ 3. Зміст завдань пропедевтичної практики з психології у I семестрі та рекомендації до їх виконання……………………………………………..
Розділ 4. Зміст завдань пропедевтичної практики з психології у II семестрі та рекомендації до їх виконання……………………………………………….
Рекомендована література ………………………………………………..
Навчально-методичний посібник
ПРЯДКО Наталія Олександрівна
Читайте також:
|
||||||||
|