Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Генеральний штаб Збройних сил України

Міністерство оборони України

Секретар Ради національної безпеки і оборони України

забезпечує організацію роботи і виконання рішень Ради націо­нальної безпеки і оборони. Він має заступників, які за його по­данням призначаються та звільняються Президентом України. Правовий статус секретаря Ради національної безпеки і оборо­ни визначається Законом України "Про державну службу".

 

Органом державного управління Збройними Силами України є Міністерство оборони України,яке несе повну відповідаль­ність за їх розвиток та підготовку до виконання завдань оборо­ни. Міністерство оборони України оцінює військово-політичну обстановку та визначає рівень воєнної загрози, бере участь у розробці проекту воєнної доктрини та формуванні оборонного бюджету України, розробляє та подає на розгляд Президента України проекти державних програм будівництва і розвитку Збройних Сил України, розвитку озброєння та військової тех­ніки, загальної структури та чисельного складу Збройних Сил України, обсягу бюджетних асигнувань на потреби оборони.

Міністерство оборони Україниє центральним органом вико­навчої влади, який забезпечує проведення державної політики у сфері оборони та військового будівництва, мобілізаційну і бойову готовність та підготовку Збройних Сил України до виконання покладених на них завдань.

Функції і завдання Міністерства оборони України визначені Законом України "Про оборону України".

Міністерство оборони України:

— бере участь у формуванні та реалізації державної політики з питань оборони і військового будівництва, підготовці проектів Концепції (основ державної політики) національної безпеки
України, Воєнної доктрини України, законодавчих та інших нормативних актів у сфері оборони, забезпечує їх виконання у Збройних Силах України, у встановленому порядку координує
діяльність державних органів та органів місцевого самовряду­вання щодо підготовки держави до оборони;

— провадить розвідувальну та інформаційно-аналітичну діяль­ність в інтересах національної безпеки та оборони держави, бере участь в аналізі воєнно-політичної обстановки та визна­ченні рівня воєнної загрози національній безпеці України;

— забезпечує належний рівень боєздатності, укомплектованості, бойової та мобілізаційної готовності і підготовки Збройних Сил України;

— бере участь у формуванні оборонного бюджету, звітує перед Кабінетом Міністрів України про використання виділених коштів;

— проводить державну військову кадрову політику, забезпечує розвиток військової освіти і науки, зміцнення дисципліни, правопорядку та виховання особового складу;

— організовує накопичення озброєння, військової техніки, інших матеріальних ресурсів у непорушному запасі та мобілізаційному резерві, а також створення резерву військовонавчених людських ресурсів;

— забезпечує комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань особовим складом, здійснює разом з міністерствами та іншими центральними органами виконавчої
влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місце-

вими державними адміністраціями, органами місцевого само­врядування заходи щодо підготовки громадян до військової служби, їх призову на військову службу або прийняття на військову службу за контрактом, при мобілізації, звільнення в запас військовослужбовців, які вислужили встановлені строки служби та у разі демобілізації, а також забезпечує їх відповідні права і свободи;

— забезпечує реалізацію заходів демократичного цивільного контролю за Збройними Силами України;

— забезпечує виконання рішень про участь підрозділів Збройних Сил України в міжнародних миротворчих операціях та надання військової допомоги іншим державам, направлення підрозділів Збройних Сил України до інших держав, допуск та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України;

— забезпечує взаємовідносини Збройних Сил України з держав­ними органами, громадськими організаціями та громадянами, реалізує інші повноваження, що випливають з цього та інших законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України у сфері оборони.

Міністерство оборони України,що діє на підставі відповід­ного положення про нього, затвердженого Указом Президента України від 21 серпня 1997 р.\ здійснює керівництво бойо­вою, оперативно-технічною та морально-психологічною під­готовкою військ, воєнною наукою, проводить військово-наукові дослідження, організує і забезпечує військово-патріотичне вихо­вання особового складу, здійснює координаційні, контрольні та інші повноваження у сфері оборони.

Міністерство оборони України очолює міністр. Міністра при­значає і звільняє з посади Президент України. Міністр оборони України підпорядкований Президентові України, несе персо­нальну відповідальність перед Президентом України та Радою національної безпеки і оборони України, а також перед Кабіне­том Міністрів України за здійснення своїх функцій і виконан­ня завдань.

У питаннях будівництва і розвитку збройних сил міністр оборони здійснює свої функції разом із начальником Генераль­ного штабу Збройних сил України Міністр оборони Українивидає накази і директиви, органі­зує і контролює їх виконання. Накази і директиви з питань будівництва та розвитку Збройних Сил України, їх бойової і мобілізаційної готовності, оперативної та бойової підготовки, організаційних заходів та інспектування військ Міністр оборони України видає разом з Начальником Генерального штабу Збройних Сил України. Міністр оборони України в разі не­обхідності може видавати спільні акти з керівниками війсь­кових формувань, центральних та місцевих органів вико­навчої влади.

У Міністерстві оборони України утворюється колегія. Членів колегії та положення про колегію затверджує Президент Украї­ни за поданням Міністра оборони України.

Генеральний штаб Збройних Сил України— окрема складо­ва частина Міністерства оборони України, головний військовий орган з планування оборони держави та оперативного управ­ління Збройними Силами України. Він діє на підставі відповід­ного положення про нього, затвердженого Указом Президен­та України від 21 серпня 1997 рЛ Генеральний штаб Збройних Сил України підпорядкований Міністрові оборони України.

Генеральний штаб у воєнний час є робочим органом Верхов­ного головнокомандувача Збройних Сил України зі страте­гічного планування застосування Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України та керівництва ними.

Генеральний штаб Збройних Сил України:

— прогнозує тенденції розвитку форм і способів воєнних дій та засобів збройної боротьби, бере участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері оборони, стратегії воєнної безпеки,

— обґрунтовує напрями розвитку Збройних Сил України; здійснює стратегічне планування застосування Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, та правоохоронних органів для оборони держави;

— визначає потреби в особовому складі, озброєнні, військовій техніці, матеріально-технічних, енергетичних, фінансових, інформаційних ресурсах, продовольстві, земельних і водних ділянках, комунікаціях, фондах та майні, необхідних для належного виконання завдань Збройними Силами України та іншими військовими формуваннями, контролює повноту і якість їх отримання;

— здійснює керівництво у сфері оборони та забезпечення гро­мадського порядку в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан у межах, визначених відповідним
законом;

— бере участь у створенні та контролює стан системи управ­ління державою в особливий період;

— доводить до Збройних Сил України, інших військових форму­вань, утворених відповідно до законів України, та правоохорон­них органів, а в особливий період — і до міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рад оборони Автономної Республіки Крим та областей директиви і накази Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України з питань оборони, організовує їх виконання і здійснює контроль за їх реалізацією;

— бере участь у розробці мобілізаційного плану держави, конт­ролює стан мобілізаційної підготовки державних органів, органів місцевого самоврядування, галузей економіки, підпри­ємств, установ, організацій усіх форм власності та виконання ними мобілізаційних завдань в особливий період;

— організовує стратегічне розгортання Збройних Сил України та інших військових формувань, взаємодію з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, радами оборони Автономної Республіки Крим та областей під час виконання завдань оборони держави;

— здійснює контроль за станом бойової та мобілізаційної готов­ності і боєздатності органів управління, з'єднань, частин, установ і організацій військових формувань, утворених відповідно до законів України, та правоохоронних органів, призначених для підпорядкування органам військового управління в особ­ливий період та для виконання завдань територіальної оборони;

— організовує комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань військовослужбовцями, призов громадян на строкову військову службу, навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори, накопичення військовонавчених людських
ресурсів;

— проводить розвідувальну та інформаційно-аналітичну діяльність в інтересах підтримання у готовності і бойового застосування Збройних Сил України, для чого має у своєму складі відпо­відний структурний підрозділ;

— організовує підготовку Збройних Сил України до виконання покладених на них завдань, здійснює координацію і контроль підготовки інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, та правоохоронних органів до виконання завдань з оборони України;

— організовує використання національної системи зв'язку в інтересах оборони, здійснює відповідно до закону управління та регулювання в сфері використання радіочастотного ресурсу,
виділеного для цілей оборони;

— забезпечує згідно з міжнародними договорами у галузі роз­зброєння та контролю над озброєннями інспекційну діяльність на території України та поза її межами, збирає, опрацьовує інформацію та повідомлення відповідно до цих міжнародних
договорів незалежно від підлеглості об'єктів інспектування;

— реалізує інші повноваження, що випливають з цього та інших законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України.

Генеральний штаб очолює начальник, який за посадою є першим заступником Міністра оборони України. Начальника Генерального штабу призначає на посаду і звільняє з посади Президент України.


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  3. Аграрні закони України
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  7. Адміністрація Президента України
  8. Адреси бібліотек України
  9. Акти Верховної Ради України
  10. Акти Кабінету Міністрів України
  11. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  12. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 978

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно-правові засади державного управління у сфері оборони | Збройні Сили України. Комплектування і військова служба в Збройних Силах України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.