Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регламентування діяльності організацій сфери фізичного виховання

Регламентування - встановлення меж та діапазонів дій, прав, повноважень та обов'язків організацій, підрозділів, співробітників. Регламентування – це перелік документів, у яких зазначено все вище назване. В залежності від того, яких питань стосуються ті чи інші документи, розрізняють види регламентування. Їх ми розглянемо на прикладі спортивних шкіл, хоча види регламентування однакові для будь-яких організацій.

Сучасна управлінська практика розрізняє такі види регламентування: правове, організаційне, адміністративне, нормативне, економічне.

Правове регламентування діяльності організацій здійснюється на підставі правових актів, які можна поділити на три умовних групи:

· Закони , які мають вищу юридичну силу і приймаються ВРУ;

· Підзаконні акти, які видаються радами народних депутатів інших рівнів і мають силу законів на територіях;

· Специфічні правові акти, які розробляються та діють тільки в сфері ФВ і С і є обов’язковими для всіх фізкультурних організацій.

Прикладом правових актів 1 групи можуть бути Закони, зокрема Закон України “Про фізичну культуру і спорт” (24 грудня 19993р.”.

В Законі визначено місце ФВ і С в житті суспільства, їх соціальні завдання, закріплено право громадян на заняття ФК і С. Окремий розділ присвячено сферам впровадження ФК. Закон наголошує, що спорт є особливою сферою фізкультурної діяльності і містить положення про види спорту, спортивні змагання, спортивну класифікацію та ін.

Правове регламентування здійснюється також іншими законами: про об`єднання громадян, про освіту, про охорону здоров`я та ін.

До третьої групи належать:

· Єдина спортивна класифікація України

· Календарний план змагань

· Правила змагань та ін.

Організаційне регламентування базується на документах, які носять назву “Положення про діяльність....” або “Статут....”. Перша назва зазвичай надається у державних організаціях, друга – у громадських.

Прикладом може бути “Типове положення про діяльність ДЮСШ та СДЮШОР”. У ньому йдеться про: мету і завдання діяльності, структуру організації, функціональні обов’язку посадових осіб та ін.

Спортивна школа може мати одне або декілька відділень з видів спорту, тип школи передбачає наявність у ний навчальних груп. До організаційного регламентування слід також віднести сформовану у Типовому положенні вимоги до освіти, стажу роботи кадрового складу та порядок зарахування їх на роботу.

Нормативне регламентування – це документи, які містять у цифровому виразі нормативи діяльності організацій, їх підрозділів або окремих співробітників. У спортивних школах нормативне регламентуванні включає: кількість спортсменів, що займаються у групах та режим навчально-тренувальної роботи; мінімальний вік дітей і підлітків для зарахування до спортивних шкіл; нормативи кількості годин навчальної роботи; наповненість груп та ін.

Адміністративне регламентування – це документи, які видаються адміністрацією (керівною ланкою) тої чи іншої організації. На відміну від попередніх видів цей вид регламентування можна назвати внутрішнім. Приклади; накази директора спортивної школи, розпорядження завуча, “Посадові інструкції” та ін.

Економічне регламентування – це документу, які регламентують використання фінансів та матеріальних цінностей, які мають грошовий вираз. В його основі – нормативи використання матеріальних та фінансових ресурсів. Приклад; нарахування заробітної плати; відрядження, фінансування команди та ін.

Як зазначалося вище – основою регламентування діяльності є документи. Їх дотримання в теорії та практиці управління пов`язують із поняттям юридичної відповідальності. Однак не можливо видати документи, які передбачали би положення стосовно всіх варіантів життєвих ситуацій. Тому поряд із поняттям юридичної відповідальності слід розглядати поняття соціальної відповідальності – тобто відповідальності перед суспільством, співпрацівниками, громадськістю, людьми. В основі соціальної відповідальності – вірно обрана поведінка, поняття етики. Етичними або не етичними можуть бути цілі діяльності організації, способи, що використовуються для їх досягнення. Одним із дієвих засобів підвищення соціальної відповідальності організації є навчання етичній поведінці її членів.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизація метрологічної діяльності
  9. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  10. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  11. Адаптивні організаційні структури управління.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 2960

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спортивні школи в системі освіти | Підсумок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.