МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Регламентування діяльності організацій сфери фізичного вихованняРегламентування - встановлення меж та діапазонів дій, прав, повноважень та обов'язків організацій, підрозділів, співробітників. Регламентування – це перелік документів, у яких зазначено все вище назване. В залежності від того, яких питань стосуються ті чи інші документи, розрізняють види регламентування. Їх ми розглянемо на прикладі спортивних шкіл, хоча види регламентування однакові для будь-яких організацій. Сучасна управлінська практика розрізняє такі види регламентування: правове, організаційне, адміністративне, нормативне, економічне. Правове регламентування діяльності організацій здійснюється на підставі правових актів, які можна поділити на три умовних групи: · Закони , які мають вищу юридичну силу і приймаються ВРУ; · Підзаконні акти, які видаються радами народних депутатів інших рівнів і мають силу законів на територіях; · Специфічні правові акти, які розробляються та діють тільки в сфері ФВ і С і є обов’язковими для всіх фізкультурних організацій. Прикладом правових актів 1 групи можуть бути Закони, зокрема Закон України “Про фізичну культуру і спорт” (24 грудня 19993р.”. В Законі визначено місце ФВ і С в житті суспільства, їх соціальні завдання, закріплено право громадян на заняття ФК і С. Окремий розділ присвячено сферам впровадження ФК. Закон наголошує, що спорт є особливою сферою фізкультурної діяльності і містить положення про види спорту, спортивні змагання, спортивну класифікацію та ін. Правове регламентування здійснюється також іншими законами: про об`єднання громадян, про освіту, про охорону здоров`я та ін. До третьої групи належать: · Єдина спортивна класифікація України · Календарний план змагань · Правила змагань та ін. Організаційне регламентування базується на документах, які носять назву “Положення про діяльність....” або “Статут....”. Перша назва зазвичай надається у державних організаціях, друга – у громадських. Прикладом може бути “Типове положення про діяльність ДЮСШ та СДЮШОР”. У ньому йдеться про: мету і завдання діяльності, структуру організації, функціональні обов’язку посадових осіб та ін. Спортивна школа може мати одне або декілька відділень з видів спорту, тип школи передбачає наявність у ний навчальних груп. До організаційного регламентування слід також віднести сформовану у Типовому положенні вимоги до освіти, стажу роботи кадрового складу та порядок зарахування їх на роботу. Нормативне регламентування – це документи, які містять у цифровому виразі нормативи діяльності організацій, їх підрозділів або окремих співробітників. У спортивних школах нормативне регламентуванні включає: кількість спортсменів, що займаються у групах та режим навчально-тренувальної роботи; мінімальний вік дітей і підлітків для зарахування до спортивних шкіл; нормативи кількості годин навчальної роботи; наповненість груп та ін. Адміністративне регламентування – це документи, які видаються адміністрацією (керівною ланкою) тої чи іншої організації. На відміну від попередніх видів цей вид регламентування можна назвати внутрішнім. Приклади; накази директора спортивної школи, розпорядження завуча, “Посадові інструкції” та ін. Економічне регламентування – це документу, які регламентують використання фінансів та матеріальних цінностей, які мають грошовий вираз. В його основі – нормативи використання матеріальних та фінансових ресурсів. Приклад; нарахування заробітної плати; відрядження, фінансування команди та ін. Як зазначалося вище – основою регламентування діяльності є документи. Їх дотримання в теорії та практиці управління пов`язують із поняттям юридичної відповідальності. Однак не можливо видати документи, які передбачали би положення стосовно всіх варіантів життєвих ситуацій. Тому поряд із поняттям юридичної відповідальності слід розглядати поняття соціальної відповідальності – тобто відповідальності перед суспільством, співпрацівниками, громадськістю, людьми. В основі соціальної відповідальності – вірно обрана поведінка, поняття етики. Етичними або не етичними можуть бути цілі діяльності організації, способи, що використовуються для їх досягнення. Одним із дієвих засобів підвищення соціальної відповідальності організації є навчання етичній поведінці її членів. Читайте також:
|
||||||||
|