Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота студентів протягом року в рамках наукового/переддипломного семінару.

Керівником наукового семінару оцінюються наступні види робіт студентів:

· систематичність роботи в наукових семінарах та їхнє відвідування;

· активна кваліфікована участь у веденні дискусії під час наукових семінарів;

· розуміння, осмислення матеріалу з грамотним використанням категоріального апарату соціології;

· критичний аналіз першоджерел, основної та додаткової літератури щодо теми дослідження;

· розуміння основних методологічних підходів до обраної проблематики;

· вміння самостійно розмірковувати над проблемою, аналізувати теоретичний та емпіричний матеріал.

 

2) Зміст роботи оцінюється за такими параметрами:

  • обґрунтованість практичної та теоретичної актуальності теми, мети та завдань дослідження;
  • системність і повнота розкриття розділів, підрозділів роботи, здатність організувати матеріал у логічно послідовний спосіб, грамотний стиль написання, дотримання вимог щодо її оформлення;
  • самостійність виконання та уміння працювати з літературними джерелами;
  • обґрунтованість методології, методів дослідження та наявність емпіричних матеріалів (з врахуванням власного внеску дослідника);
  • оцінка якості авторської програми дослідження та інструментарію;
  • новизна та обґрунтованість практичного значення отриманих результатів;
  • аналіз та інтерпретація отриманих результатів емпіричного дослідження;
  • чіткість та аргументованість висновків;
  • логічність, послідовність, лаконічність викладу матеріалу дослідження;
  • відповідність змісту роботи поставленим завданням.

Вирішальну роль в оцінці змісту роботи має науковий керівник.

3) Захист роботи:

  • аргументованість вибору теми та розкриття проблеми дослідження, теоретична та прикладна значимість роботи;
  • компетентність та вичерпність відповідей студента;

· науковий стиль викладу основних положень та культура спілкування, висловлювань під час захисту дискусійних моментів роботи.

Оцінка цих компонентів покладається на рецензента.

Загальна максимальна кількість балів, що їх може одержати студент за свою курсову/бакалаврську/ магістерську роботу, складає 100 балів. Їхній розподіл між керівником наукового семінару, науковим керівником та рецензентом визначається на основі вимог та нормативних документів деканату.

 


ДОДАТОК 1


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні висновки | Методологічна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.