МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота студентів протягом року в рамках наукового/переддипломного семінару.Керівником наукового семінару оцінюються наступні види робіт студентів: · систематичність роботи в наукових семінарах та їхнє відвідування; · активна кваліфікована участь у веденні дискусії під час наукових семінарів; · розуміння, осмислення матеріалу з грамотним використанням категоріального апарату соціології; · критичний аналіз першоджерел, основної та додаткової літератури щодо теми дослідження; · розуміння основних методологічних підходів до обраної проблематики; · вміння самостійно розмірковувати над проблемою, аналізувати теоретичний та емпіричний матеріал.
2) Зміст роботи оцінюється за такими параметрами:
Вирішальну роль в оцінці змісту роботи має науковий керівник. 3) Захист роботи:
· науковий стиль викладу основних положень та культура спілкування, висловлювань під час захисту дискусійних моментів роботи. Оцінка цих компонентів покладається на рецензента. Загальна максимальна кількість балів, що їх може одержати студент за свою курсову/бакалаврську/ магістерську роботу, складає 100 балів. Їхній розподіл між керівником наукового семінару, науковим керівником та рецензентом визначається на основі вимог та нормативних документів деканату.
ДОДАТОК 1 Читайте також:
|
||||||||
|