Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота – 1,5 год.

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Виключення подвійного рахунку при вимірюванні обсягу ВВП.

2. Інвестиції та заощадження: проблема рівноваги.

3. Мультиплікатор. Ефект мультиплікатора.

 

Задача

 

Реальний ВНП склав 800 млн. гр. од., в минулому році і 840 млн. гр. од., в поточному році. Розрахуйте:

а) темпи зростання ВНП;

б) темпи приросту ВНП в поточному році у порівнянні з минулим роком у відсотках.

 

 

Основні терміни і поняття:

Макроекономіка, валовий внутрішній продукт, національний дохід, чистий внутрішній продукт, система національних рахунків, інвестиції, мультиплікатор.

 

Література

{1, 8, 9, 19, 21, 23, 25, 28-37, 42,47, 49, 50}

Питання для обговорення на другому семінарському занятті.

1. Відтворення: сутність, загальні риси та особливості на мікро- та макрорівнях.

2. Нагромадження, його ефективність і напрями розвитку.

3. Економічне зростання: сутність, фактори та типи.

 

Теми рефератів:

1. Інформатизація та інноваційний тип розвитку економіки.

2.НТП та НТР як основа розвитку суспільного виробництва.

Самостійна робота – 1,5 год.

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Просте та розширене відтворення в теорії К. Маркса.

2. Ефективність нагромадження і капіталовкладень.

3. Визначення темпу ефективного зростання.

 

Основні терміни і поняття:

Відтворення, просте та розширене відтворення, нагромадження, фонд нагромадження, екстенсивний та інтенсивний типи зростання, науково-технічна революція, науково-технічний прогрес, інвестиції, інновації.

 

Література

 

{1, 8, 9, 19, 21, 23, 25, 28-37, 42,47, 49}

 

 

Питання для обговорення на третьому семінарському занятті.(2 год.)

1. Базові моделі макроекономічної рівноваги: класична теорія макроекономічної рівноваги, кейнсіанська модель загальної рівноваги.

2. Інвестиції та заощадження: проблема рівноваги. Парадокс ощадливості.

3. Мультиплікатор. Ефект мультиплікатора.

Самостійна робота -1 год.

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Відокремлення макроекономіки у відносно самостійну складову частину економічної теорії.

2. Виключення подвійного рахунку при вимірюванні обсягу ВВП.

 

Основні терміни і поняття:

Функція споживання, функція заощадження, інвестиції, гранична схильність до імпорту, гранична схильність до заощадження; заплановані видатки, заплановані інвестиції, незаплановані інвестиції, товарно-матеріальні запаси, мультиплікатор, парадокс ощадливості.

 

Література

{1, 8, 9, 19, 21, 23, 25, 28-37, 42,47, 49}

 

 

Тема 5. Макроекономічна нестабільність: економічні кризи, безробіття, інфляція. Роль держави в умовах ринку. (6год.)

Питання для обговорення на першому семінарському занятті.

1. Економічний цикл: сутність та види.

2. Середні і короткі цикли. Теорія довгих хвиль, її значення для довгострокового прогнозування розвитку економіки.

3. Фази промислового циклу, їх характеристики.

 

Теми рефератів:

1. Велика депресія та її значення в історії економічних циклів

2. Економічні кризи України, їх причини та подолання.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Самостійна робота – 2 год.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.