Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота – 2 год.

 

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Основні теорії економічних циклів.

 

 

Основні терміни і поняття:

Економічний цикл, середні цикли, короткі цикли, теорія довгих хвиль, криза, депресія, пожвавлення, піднесення.

 

Література

{14, 16, 20, 21, 25, 28-37, 49, 50}

 

Питання для обговорення на другому семінарському занятті.

1. Макроекономічна нестабільність та безробіття. Закон Оукена.

2. Визначення та причини виникнення інфляції. Інфляція попиту та інфляція витрат.

3. Соціально-економічні наслідки інфляції.

 

Теми рефератів:

1. Попит та пропозиція на ринку праці.

2. Інфляція та безробіття: крива Філліпса.

 

Самостійна робота – 2 год.

 

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Соціально-економічні наслідки безробіття.

2. Вимірювання темпу зростання цін.

3. Розрахунок темпу інфляції.

4. Соціально-економічні наслідки інфляції.

 

Задача

 

Визначте рівень інфляції, якщо у минулому році фізичний обсяг виробництва товарів і послуг збільшився на 3.5%, а обсяг виробництва товарів і послуг в поточних цінах збільшився порівняно з попереднім роком на 7,5%.

 

Основні терміни і поняття:

Безробіття, фрикційне безробіття, структурне безробіття,циклічне безробіття, добровільне безробіття, вимушене безробіття, закон Оукена, інфляція, відкрита інфляція, подавлена інфляція, очікувана інфляція, неочікувана інфляція, гіперінфляція, інфляція попиту, інфляція витрат.

 

Література

{14, 16, 20, 21, 25, 28-37, 49, 50}

 

Питання для обговорення на третьому семінарському занятті.

1. Державне регулювання економіки: основні цілі та інструменти.

2. Роль держави в регулюванні економічних циклів: стабілізаційна політика.

3. Антиінфляційна політика держави.

 

Теми рефератів:

1. Сучасні монетарні підходи до проблеми ролі держави в економіці.

2. Держава в системі змішаної економіки.

 

 

Самостійна робота – 2 год.

 

Самостійно законспектувати та вивчити наступні питання теми:

1. Макроекономічна політика в цілому: альтернативні підходи.

 

Основні терміни і поняття:

Економічні функції держави, методи державного регулювання, стабілізаційна політика, економічна політика, пряме державне регулювання, непряме державне регулювання.

Література

{14, 16, 20, 21, 25, 28-37, 49, 50}

 

Змістовний модуль ІІІ. Фінансово-кредитна система суспільства. Світова система господарювання.

Тема 6. Фінансово-кредитна система суспільства. (4 год.)

Питання для обговорення на першому семінарському занятті.

1. Загальне поняття про фінанси, фінансову систему та фінансову політику держави.

2. Державний бюджет. Дефіцит бюджету та його причини. Способи покриття бюджетного дефіциту.

3. Сутність і функції податків. Види податків.

 

Теми рефератів:

1. Проблема балансування державного бюджету.

2. Державний борг та його економічні наслідки.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота – 1,5 год. | Самостійна робота – 2 год.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.