МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання для самостійного опрацюванняЛекція Міністерство освіти та науки України Висновки. Узагальнення навчального матеріалу. Етика наукових досліджень. Отже, вікова психологія має широкий арсенал наукових методів для вивчення психічного та особистісного розвитку людини. Знання їх вимог та особливостей використання дає змогу досліднику широко і всебічно вивчати психічні явища, виявляти закономірності їх вияву, з'ясовувати механізми та умови розвитку.
Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» по темі «Розвиток пам’яті у дітей дошкільного віку»
Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із особливостями розвитку пам’яті в немовлячому, ранньому та дошкільному віці, особливостями мимовільного і довільного, смислового та механічного запам’ятовування, значенням дозування та повторення матеріалу в розвитку пам’яті, поняттями «пам’ять», «мимовільне», «довільне», «смислове», «»механічне запам’ятовування». Розвиваюча: уміння аналізувати навчальний матеріал, пов’язувати наукові знання з життєвою практикою, узагальнювати спостереження за проявами різних видів памяті у дітей дошкільного віку та порівнювати їх продуктивність, робити на їх основі висновки про особливості організації педагогічної взаємодії з дітьми. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, прагнення бачити наступність і тенденцію у формуванні та розвитку дій сприймання та засвоєння сенсорних еталонів дітей дошкільного віку. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, формувати розуміння студентами специфіки врахування індивідуальних відмінностей запам’ятовування дітей в процесі педагогічної взаємодії. Ключові поняття теми: пам’ять, мимовільне, довільне, смислове, механічне запам’ятовування. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості розвитку пам’яті в немовлячому, ранньому та дошкільному віці, види запам’ятовування та їх продуктивність. Студенти мають вміти: давати визначення ключовим поняттям теми, робити психологічну характеристику процесу формування та розвитку пам’яті дітей дошкільного віку, орієнтуватися в потоці психолого-педагогічної інформації, систематизувати та класифікувати її. Тип заняття:шкільналекція. Засоби навчання:література, комп’ютерне забезпечення. Література:
Розробити памятку для батьків «Керівництво розвитком пам’яті у дітей дошкільного віку»
Хід проведення згідно плану 1. Досвід дитини і пам'ять. 2. Розвиток пам’яті в немовлячому, ранньому та дошкільному віці. 3. Мимовільне і довільне, смислове та механічне запам’ятовування. Значення дозування та повторення матеріалу в розвитку пам’яті. 4. Керівництво розвитком пам’яті у дітей дошк.віку.
І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Читайте також:
|
||||||||
|