Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нервова система

Загальні скарги (із деталізацією)

Загальна слабкість: немає, помірна, різка, постійна, періодична, характер на протязі дня

Підвищення температури тіла: немає, є

Характер пропасниці (якщо така є): _________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Сухість у роті (немає, є). Полідипсія (немає, є). Випиває рідини ___л

В останні місяці маса тіла (не змінилася, збільшилась, зменшилась на ___ кг)

Свербіння шкіри (немає, є по всьому тілу, в ділянках_________________________________________________________________

Зміни кольору шкіри (немає, є, характер та локалізація­­­­_______________________________________________________________________ )

Пітливість (немає, є); Фурункульоз (немає, є); Висипання на шкірі (немає, є, характер_________________________________________________________________

Набряки (стоп, гомілок, обличчя, загальні, вранці, ввечері, постійні)

Погіршення зору (немає, є); Сльозотеча (немає, є);

Випадання волосся (немає, є); на голові, брові, у пахвових ділянках, на лобку

Зміна глосу (немає, є); Тремор (немає, є);______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дихальна та серцево-судинна системи

Задишка (немає, у спокої, після незначного навантаження, при звичайних навантаженнях); Характер задишки (експіраторна, інспіраторна, змішана)

 

Відчуття нестачі повітря (немає, є, умови виникнення_________________________);

Ядуха (немає, є, з чим пов’язана);

 

Кашель (немає, є зранку, протягом дня, вночі, сухий, із мокротинням у кількості ___мл _________кольору, відділяється з трудом, легко);

Серцебиття (немає, є); приступоподібне у спокої, постійне, при незначному навантаженні, при хвилюванні

Перебої у роботі серця (немає, є); приступоподібні, постійні, у спокої, при навантаженні, при хвилюванні

Біль в області серця (немає, є)

А. Приступоподібний, постійний, у спокої, при хвилюванні, при навантаженні ________________________________________________________________________

(характер навантаження)

Б. Сильний, слабкий,

В. За грудиною, в області верхівки серця, в лівій ділянці грудної клітки

Г. З ірадіацією у ліву руку, у лопатку, у праву руку, інші ділянки_________________

Д. Знімається прийманням нітрогліцерину, валідолу, припиненням фіз. навантаження, інше_____________________

Біль в ногах (немає, є) в пальцях, стопах, гомілках, ниючі, колючі, пекучі, незначні, різкі, з’являються вночі, у спокої, при ходьбі на відстань ________ м.

Переміжна кульгавість (немає, є). Похолодання ніг (немає, є). Судоми литкових м’язів (немає, є)

Травлення

Апетит (збережений, підвищений, знижений)_________________________________

Утруднене ковтання (немає, є)______________________________________________

Біль в області живота (немає, є); сильний, слабкий, приступоподібний, постійний, пов’язаний з прийомом їжі (так, ні) ________________________________________________________________________

Область болю____________________________________________________________

Нудота (немає, є)______________________ Печія (немає, є)_____________________

Блювота, здуття живота, запор, пронос. Наявність у калі крові, слизу, неперетравленої їжі, інше__________________________________________________

 

Нервова система

Головний біль (немає, є). Запаморочення (немає, є) ____________________________

Шум або дзенькіт у голові (немає, є) _________________________________________

Дратівливість, плаксивість, емоційна лабільність ______________________________

Порушення пам’яті (немає, є). Сонливість, безсоння (немає, є)

Приливи жару до обличчя (немає, є)_____________разів на день

Парестезії (немає, є), в якій області __________________________________________

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Сечостатева система

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.