Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сечостатева система

Порушення сечовипускання (немає, є). Часте, болісне, ніктурія, поліурія, олігурія.

Зміни кольору сечі (немає, є): мутна, типу м’ясних помиїв, характер пива, інші зміни кольору__________________________________________________________________

Біль у попереку (немає, є). Потенція (нормальна, знижена).

Лібідо (нормальне, знижене). Безплідність (немає, є).

Перебіг менструацій (періодичність ___________, регулярність __________, кількість виділень __________), аменорея (немає, є)______ років, олігоменорея, менорагія, опсоменорея_____________________________________________________________

 

Опорнорухливий апарат

Рухи в суглобах: вільні, обмежені, відсутні __________________________________

________________________________________________________________________

Хрускіт у суглобах (немає, є). Біль під час рухів (немає, є). Скутість суглобів (немає, є, коли зникає____________________________________________________________

Зміни форми суглобів (немає, є, характер змін___________________________________________________________________)

М’язова сила: не знижена, дещо знижена, сильно знижена (вказати, де)______________________________________________________________________

 

 


ІСТОРІЯ ЗАХВОРЮВАННЯ

 

1. В якому році захворів (ла)­­­­­­­­________________________________________________

2. Перші симптоми захворювання___________________________________________

3. Початок хвороби: поступовий, швидкий, із ремісіями ________________________

4. З чим пов’язане захворювання: інфекція, психотравма, перенесені захворювання, інші причини____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Послідовність розвитку симптомів (рік, місяць)_____________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Лікувався раніше: у поліклініці, вдома, у стаціонарі, з якого приводу, як часто___________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Що приймав амбулаторно________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Результати лікування: поліпшення стану, погіршення, без змін_____________________________________________________________________

 

9. Коли проводилось останнє лікування, якими препаратами, дози препаратів_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Чим викликане погіршення стану: припинення лікування, зміни доз ліків, інфекції, фіз. перенапруження, негативні емоції, порушення режиму харчування, причину вказати неможливо, інші причини

 

11. Перебіг захворювання: стабільний, прогресуючий, рецидивуючий_____________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


ІСТОРІЯ ЖИТТЯ

 

1. Умови життя: задовільні, погані

2. Перенесені захворювання: операції, поранення, травми, контузії (коли)_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Алергічні реакції, непереносимість ліків, харчових продуктів, ідіосинкразія________________________________________________________

4. Місячні з ____ років, регулярні, нерегулярні, менопауза з_____ років, вагітності ____ , пологи _____, викидні __________________________________

___________________________________________________________________

5. Хвороби, перенесені батьками і родичами: не пам’ятає, гіпертонічна хвороба, інфаркт міокарда, вади серця, інсульт, раптова смерть (батько, мати, брат, сестра), цукровий діабет, ожиріння, захворювання щитовидної залози (які)___

___________________________________________________________________

6. У харчовому раціоні превалює їжа: молочна, м’ясна, жирна, вуглеводна (картопля, вироби з борошна, солодощі) ________________________________

___________________________________________________________________

7. Характер роботи хворого: розумова, фізична_____________________________

8. Професія, трудовий маршрут ­­­­­­­­­­­­­ - ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Займається спортом, фіз. культурою (ходьба, біг, велосипед_______________)

10. Умови побуту: гарні, задовільні, незадовільні____________________________

11. Перенапруга фізична, психічна_________________________________________

12. Вживання алкоголю: не вживає, вживає (тривалість ____середня кількість _____мл, частота ____________________________________________________)

13. Куріння: не палить, палить з____ років, кількість сигарет за добу___________

14. Додаткові дані_______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нервова система | ОЦІНКА АНАМНЕСТИЧНИХ ДАНИХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.