Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція №6

Міністерство освіти та науки України

Висновки

Підсумок заняття

Середовище- це сукупність умов існування людини та суспільства.

Виділяють природне та соціальне середовища, які взаємозалежні та впливають на розвиток особистості.

В структурі соціального середовища пропонуємо виділяти такі підтипи: соціально-психологічне, культурне, наукове, політичне, рекреаційне та інші. Серед яких особливе місце відводиться соціально-економічному середовищу, тому що воно є перехідним до природно-антропогенного розвинутого середовища, яке таким чином поєднує в собі окремі елементи усіх типів навколишнього середовища.

Запорізький педагогічний коледж

з навчальної дисципліни «Діяльність в психічному розвитку»

 

Розглянуто і схвалено

на засіданні викладачів

дошкільних дисциплін

протокол № ____від _____2010-12-16

голова комісії_________Л.А.Чуйкіна

 

Викладач Ладатко М.Г.

 

 


План

1. Роль активності і власної діяльності у психічному розвитку.

2.Провідна діяльність та формування психічних процесів, особистісних новоутворень та інших видів діяльності

Мета навчального заняття:

Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «активність», «діяльність», «провідна діяльність» із її видами, особливостями формування, розвитку та впливом на психічний розвиток дитини.

Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння встановлювати та аналізувати особливості провідного виду діяльності на певному віковому етапі психічного розвитку дитини, робити на цій основі висновки про рівень розвитку даного виду діяльності та прогнозувати подальший розвиток дитини.

Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, старанність у навчанні, відповідальне ставлення за організацію та розвиток гри, навчання та трудової діяльності у різних вікових групах дітей дошкільного віку.

Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами мінімумом наукових методів, практично проводити дослідження, аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки.

Ключові поняття теми: дитяча психологія, предмет дитячої психології, дитинство.

Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості розвитку різних видів діяльності та їх впливу на психічний розвиток дитини.

Студенти мають вміти: орієнтуватися в провідних видах діяльності, в особливостях їх становлення та розвитку, встановлювати закономірності психічного розвитку дитини в залежності від умов соціального середовища, в якому вона зростає та умов формування провідного виду діяльності.

Тип заняття:шкільналекція.

Література:

1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 26-28, 38-39,47-49


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 572

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Пояснення нового матеріалу | Роль активності і власної діяльності у психічному розвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.