Одними з наступних кроків після реєстрації свого бізнесу є відкриття розрахункового рахунку (накопичувального при необхідності). Якщо з першим більш-менш зрозуміло, то друге викликає проблему вибору банку.
Можна, звичайно, орієнтуватися на місце розташування й далекість банку від вашої організації, однак на додаток до цього можна відзначити ще кілька критеріїв:
Ø вартість відкриття рахунку;
Ø вартість щомісячного обслуговування;
Ø вартість розрахунково-касового обслуговування (одержання й здачі готівки ).
Слід відзначити, що про відкриття розрахункового рахунку ви зобов'язані в 10-денний термін сповістити податкову інспекцію та ПФ. В протилежному випадку вас чекають штрафні санкції. Не обов'язково особиста присутність, досить буде відправленого поштою повідомлення з оголошеною цінністю й описом вкладень.
Накопичувальний рахунок - рахунок для зарахування статутного капіталу при реєстрації підприємства. Уточніть в представника банку, чи буде накопичувальний рахунок автоматично перереєстрований у розрахунковий з перерахуванням на нього грошей. Або ж вам доведеться відкривати окремо розрахунковий рахунок і переводити на нього засобу статутного капіталу з накопичувального рахунку.
Вартість відкриття й щомісячного обслуговування рахунку може сильно відрізнятись в банках, тому на початковому етапі це допоможе вам істотно заощадити кошти.
Ще один важливий критерій вибору банку, на який варто орієнтуватися - кредитування малого бізнесу. Можливо, згодом вам знадобляться кредити на розвиток свого бізнесу, поповнення оборотних коштів. Оскільки ви будете обслуговуватися в даному банку, що надає такі послуги, ваші шанси на одержання кредиту для бізнесу істотно підвищуються. Тому перед вибором банку ознайомтеся попередньо із програмами кредитування малого бізнесу, довідайтеся процентні ставки, перелік необхідних документів і т.д.
Урахуйте, що ви можете мати кілька розрахункових рахунків у різних банках. Головне вчасно повідомляти ДПС про відкриття своїх рахунків. Тому не варта прив'язуватись до роботи з одним банком. Умови, якість обслуговування мають властивість зчасом мінятися