Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання № 5.4 Визначення часу підходу хмари зараженого повітря до об’єкту

Час підходу зараженого повітря до об’єкту залежить від швидкості перенесення хмари повітряним потоком: ,

де Х – відстань від джерела зараження до заданого об’єкта, км;

V – швидкість переносу переднього фронтухмари зараженого повітря, км/год (визначається за таблицею 5.5).

Завдання 5.5 Визначення можливих втрат населення в районах хімічного зараження

Можливі втрати робітників і службовців визначаються з використанням даних таблиці 5.6 залежно від умов перебування (в будівлях або на відкритій місцевості) і забезпеченості їх засобами індивідуального захисту.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I підготовка їх до завантаження у повітряні судна
  5. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  6. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  7. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  8. II. Завдання
  9. II. Завдання на проект.
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 337

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання № 5.3 Визначення тривалості дії НХР | Завдання 5.5 Визначення часу перебування людей у засобах індивідуального захисту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.