МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1Первомайський політехнічний інститут Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова Т.О. Науменко МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Для виконання лабораторних та індивідуальних робіт По створенню реляційних баз даних Рекомендовано Методичною радою ППІ НУК Миколаїв 2009 ББК 32.973–018.2+65.052 УДК 004+657 Н – 34 Рекомендовано Методичною радою ППІ НУК. Протокол № від 25.11.2009 року
Т.О. Науменко. Методичні вказівки для виконання лабораторних та індивідуальних робіт по створенню реляційних баз даних.– Миколаїв: НУК, 2009.– 48 с.
Кафедра економіки та бухгалтерського обліку
В методичних вказівках приведені короткі теоретичні відомості для підготовки до лабораторних робіт, завдання та послідовність виконання, зразки результатів, завдання для самоперевірки, контрольні запитання, індивідуальні завдання, література, додаток. Лабораторні роботи виконуються в програмі Access і входять до курсу «Інформаційні системи і технології в обліку» та «Інформаційні системи і технології на підприємствах». Методичні вказівки призначені для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» та «Молодший спеціаліст» напрямів «Облік і аудит» та «Економіка підприємства». Можуть бути використані при підготовці студентів інших спеціальностей економічного профілю. ББК 32.973–018.2+65.052 УДК 004+657
Рецензенти канд. техн. наук, професор М.В. Фатєєв Канд.хім.наук, доцент І.В.Тарасов
© Первомайський політехнічний інститут НУК, 2009 ©Видавництво НУК, 2009 ВСТУП Нині в Україні спостерігається чітка тенденція до стрімкого збільшення попиту на висококваліфікованих спеціалістів у галузі бухгалтерського обліку із застосуванням персонального комп'ютера. До випускників ставляться вимоги щодо вміння організовувати та працювати з інформаційними системами різного направлення. Лабораторні роботи побудовані таким чином, щоб найкраще проілюструвати основну організацію баз даних інформаційних систем. База даних - це систематизована сукупність інформації. Комп'ютерна СУБД – це програма, призначена для запису, пошуку, сортування, обробки (аналізу) та друкування інформації, що міститься в базі даних. В циклі лабораторних робіт для створення та управління реляційними базами даних (Relational database management systems) використовується Microsoft Access. В Access поняття "база даних" стосується одиничного файла, що вміщує всю інформацію. Кожна база даних може складатися з таких об'єктів: таблиці; запити; форми; звіти; сторінки; макроси; модулі. Таблиця - це основний об'єм бази даних, призначений для збереження даних. Запит - вибирає дані з таблиць згідно з умовами, що задаються. Форма - відображає дані з таблиць або запитів відповідно до форматів, описаних користувачем. Звіт - відображає і друкує дані з таблиць або запитів згідно з описаним користувачем форматом. Сторінка - забезпечує роботу з базами даних з комп'ютерної мережі Internet. Макрос- автоматизує стандартні дії на основі команд, обраних користувачем. Модуль - автоматизує складні операції, які не можна описати за допомогою макрокоманд. Методичні вказівки містять 5 лабораторних робіт. Всі роботи зв’язані між собою заданою наочною областю інформаційної системи. В роботах доступно описані технології та методології етапів побудови реляційної бази даних; різних об’єктів бази даних засобами СУБД Access. В процесі виконання поставлених завдань ставиться задача організації контролю введення та представлення інформації, побудови зручного інтерфейсу обробки інформації, побудови звітності різної степені складності. Для перевірки студентами степені засвоєння матеріалу в кінці кожної роботи містяться вказівки для виконання індивідуального завдання, яке студент може розпочати виконувати в аудиторії і завершує в якості самостійної роботи. Під час виконання індивідуального завдання студент самостійно моделює базу даних та організовує інформаційний фонд відповідно до наочної області інформаційної системи. Оформлення методичних вказівок запропоноване в достатньо зручній формі, з використанням різних стилів шрифтів, з представленням екранних форм об’єктів. До відома студентів: напівжирним курсивом, прописними літерами позначені імена об’єктів, наприклад, таблиця ТОВАР. Напівжирним шрифтом представлені пункти меню, команди, кнопки, елементи інтерфейсу, тобто незмінні елементи, наприклад, Файл -> Сохранить. Напівжирним курсивом відображаються властивості, типи полів, наприклад, Размер поля. Назви полів відображаються курсивом, а ідентифікатори користувачів – Прописними літерами Курсивом, наприклад, KOD.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1 Читайте також:
|
||||||||
|