МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 12. Епістемологія. Сутність і структура пізнавального процесу1. Пізнання як специфічна форма відношення людини до світу. 2. Єдність чуттєвого та раціонального, логіки та інтуїції у пізнанні. 3. Специфіка, рівні, форми і методи наукового пізнання.
Основні поняття і категорії:епістемологія, гносеологія, пізнання, знання, агностицизм, чуттєвість, відчуття, сприймання, уявлення, мислення, поняття, судження, умовивід, категорія, інтуїція, розуміння, пояснення, істина, проблема, гіпотеза, метод, ідея, концепція, теорія. Тематика реферативних повідомлень: 1. Наука як пізнавальна діяльність, соціальний інститут та феномен культури. 2. Основні принципи сучасної наукової гносеології. Література Введение в философию: В 2-х ч / Под ред. И.Т.Фролова.– М., 1989.– Ч. 2.– Гл. ХІІ, ХІІІ. Горак Г.І. Філософія: Курс лекцій.– К., 1997.– Розд. V. ЕНП «ЕНМК з дисципліни «Філософія».– Луцьк: ЦТДН ЛНТУ, 2012. Киричок О. Б. Філософія: підручник.– Полтава: РВВ ПДАА, 2010. Петрушенко В.Л. філософія: Курс лекцій. Навчальний посібник для студентів закладів освіти ІІІ – IV рівнів акредитації. 2-е видання, виправлене і доповнене.– К.: „Каравела”; Львів: „Новий світ – 2000”, 2002.– Тема 15, 16. Подольська Є.А. Кредитно-модульний курс з філософії: філософія, логіка, етика, естетика, релігієзнавство. Навчальний посібник. Видання друге, перероблене і доповнене.– К.: Центр навчальної літератури, Інкос, 2006.– Модуль ІІІ. Змістовий модуль 8, 10. Причепій Є.М., Черній А.М., Гвоздецький В.Д., Чекаль Л.А. Філософія: посібник для студентів вищих навчальних закладів.– К., 2001.– Розд. 3.2. Сидоренко О.П. та ін. (ред.). Філософія: підручник / Сидоренко О.П., Корлюк С.С., Філянін М.С. та ін.– 2-ге вид., переробл. і допов.– К.: Знання, 2010.– Розділ 6. Ситник О. І., Сичевська-Возняк О. М. ЕНП з дисципліни «Філософія» (філософія, релігієзнавство, логіка, етика, естетика) для студентів напрямів підготовки 6.030504 – економіка підприємства, денна форма навчання. Сичевська-Возняк О. М. Методично-дидактичний посібник практичних занять до курсу «Філософія» для студентів усіх напрямків денної форми навчання / О. М. Сичевська-Возняк.– Луцьк: ЛНТУ, 2010. Сичевська-Возняк О. М. Філософія. Навчальний посібник / О. М. Сичевська-Возняк.– Луцьк: ЛНТУ, 2010. Філософія: навч. посіб. / Л.В. Губерський, І.Ф. Надольний, В.П. Андрущенко та ін.; за ред. І.Ф. Надольного. − 7-ме вид., стер. − К.: Вікар, 2010.– Тема 8 – 10. Філософія: Навчальний посібник / В. С. Пазенок .– К. : Академвидав, 2008 .– Р. 2.4. Щерба С. П. Філософія: підручник / С. П. Щерба, О. А. Заглада.– 5-е вид.– К.: Кондор, 2011.– Тема 17-18, 28. Читайте також:
|
||||||||
|