Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 12. Епістемологія. Сутність і структура пізнавального процесу

1. Пізнання як специфічна форма відношення людини до світу.

2. Єдність чуттєвого та раціонального, логіки та інтуїції у пізнанні.

3. Специфіка, рівні, форми і методи наукового пізнання.

 

Основні поняття і категорії:епістемологія, гносеологія, пізнання, знання, агностицизм, чуттєвість, відчуття, сприймання, уявлення, мислення, поняття, судження, умовивід, категорія, інтуїція, розуміння, пояснення, істина, проблема, гіпотеза, метод, ідея, концепція, теорія.

Тематика реферативних повідомлень:

1. Наука як пізнавальна діяльність, соціальний інститут та феномен культури.

2. Основні принципи сучасної наукової гносеології.

Література

Введение в философию: В 2-х ч / Под ред. И.Т.Фролова.– М., 1989.– Ч. 2.– Гл. ХІІ, ХІІІ.

Горак Г.І. Філософія: Курс лекцій.– К., 1997.– Розд. V.

ЕНП «ЕНМК з дисципліни «Філософія».– Луцьк: ЦТДН ЛНТУ, 2012.

Киричок О. Б. Філософія: підручник.– Полтава: РВВ ПДАА, 2010.

Петрушенко В.Л. філософія: Курс лекцій. Навчальний посібник для студентів закладів освіти ІІІ – IV рівнів акредитації. 2-е видання, виправлене і доповнене.– К.: „Каравела”; Львів: „Новий світ – 2000”, 2002.– Тема 15, 16.

Подольська Є.А. Кредитно-модульний курс з філософії: філософія, логіка, етика, естетика, релігієзнавство. Навчальний посібник. Видання друге, перероблене і доповнене.– К.: Центр навчальної літератури, Інкос, 2006.– Модуль ІІІ. Змістовий модуль 8, 10.

Причепій Є.М., Черній А.М., Гвоздецький В.Д., Чекаль Л.А. Філософія: посібник для студентів вищих навчальних закладів.– К., 2001.– Розд. 3.2.

Сидоренко О.П. та ін. (ред.). Філософія: підручник / Сидоренко О.П., Корлюк С.С., Філянін М.С. та ін.– 2-ге вид., переробл. і допов.– К.: Знання, 2010.– Розділ 6.

Ситник О. І., Сичевська-Возняк О. М. ЕНП з дисципліни «Філософія» (філософія, релігієзнавство, логіка, етика, естетика) для студентів напрямів підготовки 6.030504 – економіка підприємства, денна форма навчання.

Сичевська-Возняк О. М. Методично-дидактичний посібник практичних занять до курсу «Філософія» для студентів усіх напрямків денної форми навчання / О. М. Сичевська-Возняк.– Луцьк: ЛНТУ, 2010.

Сичевська-Возняк О. М. Філософія. Навчальний посібник / О. М. Сичевська-Возняк.– Луцьк: ЛНТУ, 2010.

Філософія: навч. посіб. / Л.В. Губерський, І.Ф. Надольний, В.П. Андрущенко та ін.; за ред. І.Ф. Надольного. − 7-ме вид., стер. − К.: Вікар, 2010.– Тема 8 – 10.

Філософія: Навчальний посібник / В. С. Пазенок .– К. : Академвидав, 2008 .– Р. 2.4.

Щерба С. П. Філософія: підручник / С. П. Щерба, О. А. Заглада.– 5-е вид.– К.: Кондор, 2011.– Тема 17-18, 28.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV. План навчального процесу.
  10. IY.3. Общество и его структура.
  11. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  12. VІ. План та організаційна структура заняття




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.