Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення обсягу робіт по самообслуговуванню автомобільного парку підприємства

Загальна трудомісткість робіт при ТО за рік визначається за формулою:

, (2.54)

де – – загальна трудомісткість робіт при ТО за рік.

Роботи з ТО і ПР називаються виробничими, тому:

(2.55)

 

де – загальна трудомісткість виробничих затрат за рік;

трудомісткість робіт при ПР за рік.

У ВАТ АТП виконується деякий обсяг допоміжних робіт які складаються з робіт самообслуговування та робіт загально–виробничого призначення .

Роботи з самообслуговування – це поточний догляд за будівлями, спорудами,

ремонт устаткування, обладнання та інвентаря, обслуговування котелень та інше.

Ці роботи у ВАТ АТП виконує відділ головного механіка (якщо трудомісткість робіт 10000 люд.год. і більше). При меншій трудомісткості ці роботи виконуються силами ремонтного підрозділу ВАТ АТП.

(2.56)

де b – коефіцієнт визначення обсягу допоміжних робіт;

рекомендується b = 0,3, при Аі ≤ 200 автомобілів;

b = 0,25, при Аі = 200–400 автомобілів;

b = 0,2, при Аі ≥ = 400 автомобілів.

(2.57)

(2.58)

(2.59)

Річний обсяг робіт з самообслуговування зводимо в таблицю враховуючи рекомендований розподіл за видами робіт

 

Таблиця 2.2 Річний обсяг робіт з самообслуговування

Вид робіт Обсяг робіт
% люд.год
Електротехнічні  
Механічні  
Слюсарні  
Ковальські  
Зварювальні  
Бляхарські  
Мідницькі  
Трубопровідні  
Ремонтно–будівельні  
Всього самообслуговування  

 

Річний обсяг загально–виробничих робіт зводимо в таблицю, враховуючи рекомендований розподіл за видами робіт

 

Таблиця 2.3 Річний обсяг загально–виробничих робіт

Вид робіт Обсяг робіт
% люд.год
Транспортні  
Переганяння автомобілів  
Приймання зберігання, видача матеріальних цінностей  
Прибирання території, приміщень  
Всього  


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  8. IV група- показники надійності підприємства
  9. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  10. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  11. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для варіантів І і ІІ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.