При виконанні даного підрозділу потрібно визначитись який метод ремонтно–обслуговуючого виробництва (РОВ) буде найбільш раціональним на проектованому підприємстві в даний час.
На ВАТ АТП і СТОА функціонують три основні методи організації (РОВ) :
- метод комплексних бригад ;
- метод спеціалізованих бригад;
- метод централізованого управління виробництвом.
Для СТОА використовуються перших два метода, а для ВАТ АТП всі три.
Для малих ВАТ АТП і СТОА, коли об’єми робі не значні і не вдається завантажити працівників по виконанню якогось виду робіт використовується метод комплексних бригад. В цьому випадку всі роботи виконують слюсарі–універсали високої кваліфікації. Таких комплексних бригад може бути така кількість, якої потребують назрілі обставини. Для середніх ВАТ АТП і СТОА коли об’єми робіт дозволяють завантажити ремонтних працівників використовується метод спеціалізованих бригад. В цьому випадку створюються бригади або групи ремонтних робочих, які спеціалізуються по виконанні окремих операцій в ТО і ремонті. Створюються спеціалізовані виробничі зони (ТО–1, ТО–2, ПР) а також виробничі дільниці (агрегатна, електротехнічна, акумуляторна і ін.). Для великих АТП використовується метод ЦУВ. Все виробництво по ТО і ремонту поділяється на три основних комплекси:
- комплекс технічного обслуговування і діагностики (ТОД);
- комплекс поточних ремонтів (ПР);
- комплекс підготовки виробництв(ПВ).
В комплекс ТОД входять підрозділи ТО–1, ТО–2 діагностики (Д–1 і Д–2) та ЩО. Ці підрозділи (бригади, групи робочих) виконують всі профілактичні обслуговування.
В комплекс ПР входить зона ПР, де виконуються всі постові роботи ПР.
В комплекс ПВ входять спеціалізовані виробничі дільниці, склади, дільниця комплектації, мийна дільниця, транспортна дільниця та ін.. Загальне управління виробництвом здійснюється централізовано центром управління. Схеми методів організації РОВ приведені нище.