МЕТОД ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВА (ЦУВ)
Адміністративне підпорядкування
Оперативне підпорядкування
Після того як визначено метод організацій РОВ необхідно метод організації робіт в підрозділі, що проектується. Для постових робіт ТО є наступні методи організації:
→ метод універсальних постів;
→ поточний метод;
→ операційно постовий метод;
→ агрегатно–зональний метод;
→ зонально–поточний метод;
→ агрегатний метод;
→ метод комплексного обслуговування;
→ метод єдиного обслуговування
Для постових робіт ПР використовують два основних методи організації постових робіт:
→ метод універсальних постів;
→ метод спеціалізованих постів.
Діагностування автомобілів може бути організовано на спеціалізованих постах наступними методами:
→ змішана діагностика;
→ виділена діагностика;
→ суміщена діагностика.
Суміщена діагностика використовується на малих АТП і СТОА, коли завантаження постів складає менше 50% і діагностичні роботи суміщаються з технологією обслуговувань. Виділена діагностика використовується на середніх і великих підприємствах, де всі діагностичні роботи в об’ємі Д–1 і Д–2 виконуються на спеціалізованих постах. Змішана діагностика використовуються на великих АТП і СТОА і включає в себе всі види вказаних робіт.
При проектуванні виробничих дільниць необхідно встановити метод ПР, а їх є два агрегатно–вузловий та індивідуальний. При агрегатно–вузловому методі несправні агрегати і вузли демонтують з автомобіля і направляють на проміжний склад а на їх місце встановлюють відремонтовані або нові. Несправні агрегати і вузли з проміжного складу передаються на виробничі дільниці для ремонту. При інвидуальному методі ремонту автомобіль простоює на протязі всього часу ремонту знятого з автомобіля агрегату чи вузла.