v Якщо малюнок дитини схожий на зразки, позначені № 1 і 2, то дитина отримує за цей субтест 2 бали.
v Якщо малюнок дитини схожий на зразки, позначені № 3 і 4, то дитина отримує за цей субтест 1 бал.
v Якщо малюнок дитини схожий на зразки, позначені № 5 і 6, то дитина отримує за цей субтест 0 балів.
Отже, ми отримуємо заповнену анкету-протокол співбесіди з дитиною, у якому позначена знаком «+» кількість балів, набраних нею за виконання кожного з 10 субтестів. Суму балів можна повідомити батькам, обов'язково дати позитивну оцінку того, як дитина працювала, відзначити її сильні сторони.
Якщо за сумою балів результат дитини виявляється нижчим від норми, то батьки одержують рекомендацію звернутися до психолога чи до шкільного логопеда (нижче 16 — бажано, нижче 10 балів — обов'язково).
Таким чином, дана методика і технологія прийому першокласників:
ü дозволяє проводи масове обстеження дітей, що йдуть до школи;
ü припускає активну участь учителів початкової школи в наборі перших класів;
ü дає можливість досить об'єктивно оцінити рівень підготовленості дітей, спрогнозувати можливі труднощі навчання и адаптації до школи;
ü дозволяв виявляти необхідність корекційного навчання з першого року;
ü допомагає формувати за умови достатніх ресурсів школи різнорівневі класи;
ü дозволяє забезпечувати за необхідності психологічну підтримку дитини з перших и кроків у новому шкільному житті.