Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання

Завдання оцінюється відповідно до зразка:

1 2 3 4 5 6

v Якщо малюнок дитини схожий на зразки, позна­чені № 1 і 2, то дитина отримує за цей субтест 2 бали.

v Якщо малюнок дитини схожий на зразки, позначені № 3 і 4, то дитина отримує за цей субтест 1 бал.

v Якщо малюнок дитини схожий на зразки, позна­чені № 5 і 6, то дитина отримує за цей субтест 0 балів.

Отже, ми отримуємо заповнену анкету-протокол співбесіди з дитиною, у якому позначена знаком «+» кількість балів, набраних нею за виконання кожного з 10 субтестів. Суму балів можна повідомити батькам, обов'язково дати позитивну оцінку того, як дитина працювала, відзначити її сильні сторони.

Якщо за сумою балів результат дитини виявляється нижчим від норми, то батьки одержують рекомендацію звернутися до психолога чи до шкільного логопеда (нижче 16 — бажано, нижче 10 балів — обов'язково).

Таким чином, дана методика і технологія прийому першокласників:

ü дозволяє проводи масове обстеження дітей, що йдуть до школи;

ü припускає активну участь учителів початкової школи в наборі перших класів;

ü дає можливість досить об'єктивно оцінити рівень підготовленості дітей, спрогнозувати можливі труднощі навчання и адаптації до школи;

ü дозволяв виявляти необхідність корекційного на­вчання з першого року;

ü допомагає формувати за умови достатніх ресурсів школи різнорівневі класи;

ü дозволяє забезпечувати за необхідності психологічну підтримку дитини з перших и кроків у новому шкільному житті.


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  5. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  7. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  10. А) загальні критерії
  11. Алгебраїчні критерії стійкості
  12. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СУБТЕСТ 10. Малюнок людини | Особливості розвитку й вивчення пізнавальних процесів у молодших школярів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.