МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Особливості розвитку й вивчення пізнавальних процесів у молодших школярів
На основі застосування системи методик можна оцінити психологічну готовність дитини до навчання у школі, їх психофізіологічний розвиток під час навчання в початкових класах, с першого по четвертий включно. До даного комплексу методик належать: 1. Загальна орієнтація дитини в оточуючому середовищі. 2. Відношення дитини до навчання у школі. 3. Увага. 4. Пам’ять. 5. Мова. 6. Художньо-образотворча діяльність. 7. Трудові вміння і навички. 8. Мотивація досягнення успіху. 9. Особистісні якості. 10. Міжособистісні стосунки. За допомогою цього комплексу можна буде точно визначити в якому відношенні дитина готова чи не готова до навчання у школі, у чому вона більш чи менш просунувся уперед в своєму розвитку. Ці методики дають можливість з’ясувати схильності, здібності, задатки дітей, з перших кроків навчання у школі вести з ним цілеспрямовану психодіагностичну роботу, яка пов’язана з виявленням і розвитком його здібностей. В даний комплекс включають такі методики, які можна застосовувати для вивчення дітей від 6-7 років до 10-11. Результати, які отримують за всіма методиками, переведені в єдину, стандартизовану систему оцінок, записуються індивідуальну карту психологічного розвитку молодшого школяра. В комплекс входить три типи методик: ü ті, які зазвичай використовують лише при вступу до школи; ü ті, які застосовуються для діагностики готовності до навчання у школі; ü ті, які використовуються при оцінюванні рівня психологічного розвитку дітей. Існує три основні сфери, в яких психологічно розвиваються діти, - ü пізнавальні процеси; ü особистість; ü міжособистісні відносини. Всі вони повинні оцінюватись, якщо ставиться задача визначити рівень психологічного розвитку. Кожна методика дозволяє отримати один показник і вимагає від свого проведення від 5 до 10 хвилин. Загальний час, який витрачається на цілісне, різнобічне дослідження дитини складає від 3 до 6 годин в залежності від складу обраних методик і швидкості роботи над ними дітей. Психодіагностика дітей вирішує наступні завдання: 1. З’ясовується як розвивається дитина. 2. Своєчасно виявляється задатки і здібності. 3. З’ясовуються причини невстигання дитини у навчанні або причини поганого виховання. 4. Написання рекомендацій Перед тим, як почати діагностику, необхідно наступне: 1. Ознайомитись з текстом методики, уважно розібратись в ній. 2. Прочитати коментар до даної методики, якщо він є. 3. Підготувати необхідні для проведеня методики матеріали. 4. Провести пробне обстеження за допомогою даної методики хоча б на одній дитині і опрацювати результати. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|