МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Система стягнення.Порядок сплати. Сплата податкових платежів здійснюється через комерційні банки, по INTERNET, чеками і через регіональні управління податкової служби готівковими грошовими коштами. Платежі через банки і по INTERNET поступають в базу даних тільки в електронному вигляді. Найбільші труднощі викликає переведення чеків у готівку, проте від цього способу сплати МТ Данії вважає недоцільним відмовлятися. Регіональні управління податкової служби мають право приймати від платників податків готівкові грошові кошти на сплату податкових платежів. Практикується система сплати податків через спеціальну компанію. Наприклад, Компанія PBS має доступ до усіх рахунків в банках Данії здійснює сплату податків за тих платників податків, з якими у неї укладені договори. Вказана компанія здійснює контроль за встановленими законодавством термінами сплати податків і забезпечує своєчасне перерахування сум платежів, що належать, з рахунків платників податків. Своєчасність і правильність перерахування банками податкових платежів забезпечується стягуванням з них штрафу у розмірі 3% від суми затриманого, або відправленого не по приналежності податку. Ця норма регламентується угодою, укладеним МТ Данії з Асоціацією данських банків. Фахівці регіональних управлінь, забезпечення погашення недоїмки, що займаються питаннями, мають доступ до відповідних інформаційних ресурсів федерального рівня. Питання врегулювання заборгованості можуть бути вирішені шляхом надання відстрочення (розстрочки) по сплаті заборгованості. Відносно добросовісних платників податків може бути застосована пільга у вигляді звільнення від сплати частини пенею. За несвоєчасну сплату податків стягуються пені у розмірі 9% в місяць від суми недоїмки. Розрахунок пенею по ставці 9% здійснюється незалежно від кількості днів прострочення платежу в цьому місяці. Наприклад, якщо платник податків затримав платіж всього на 5 днів, з нього все одно будуть стягнуті 9% від затриманої суми податку. Якщо податок сплачений на 32 день після встановленого законом терміну сплати, то додатково будуть стягнуті 18% від суми затриманого податку. Якщо з платником податків не досягнута домовленість про добровільну сплату заборгованості по податкових платежах вступають в дію пристави. Пристави також мають доступ до відповідної інформації в база даних федерального рівня і самостійно вибирають платників податків, по відношенню до яких буде застосована міра стягнення у вигляді вилучення і реалізації майна. Для полегшення завдання вибору конкретного платника (платників податків) податків, для приставів в програмному продукті закладено формування спеціальних аналітичних і групувальних таблиць. За кожним приставом закріплені певні райони і платники податків, що знаходяться на їх території. Скарги платників податків розглядають місцеві податкові трибунали, які займаються питаннями врегулювання податкових суперечок. За наявності переплати по одному податку і недоїмки по іншому, податкова служба проводить залік переплати без заяви платника податків. Про проведену операцію податкова служба повідомляє платника податків. Якщо сума недоїмки не перевищує 15 тис. крон борг може бути перенесений наступного року. У випадку якщо сума боргу перевищує 15 тис. крон, в обов'язковому порядку здійснюється примусове стягнення. Повернення надмірно сплаченого прибуткового податку здійснюється в обов'язковому порядку без заяви платника. 1.5. Порядок реєстрації фізичних осіб. Кожному народженому в Данії привласнюється індивідуальний номер. Вказаний номер повідомляється батькам поштою. Надалі фізичне особі не може здійснити жодної операції (купівля, продаж, кредит, відкриття рахунку і так далі) без вказівки в документах свого індивідуального номера, що оформляються. Картка з індивідуальним номером оновлюється податковою службою з періодичністю разів в п'ять років. При цьому індивідуальний номер фізичної особи зберігає колишнє значення. 1.6. Прибутки бюджету формуються за рахунок наступних податків: Прибутковий з фіз. осіб - 44%; ПДВ - 21-22%; Ринок праці - 10%; Акцизи - 12-14; Прибутки корпорацій - 9%; Мито - 1-2% Сума доходу бюджету від сплати податків в 2002 році склала 106 млрд. доларів США. Питання №2 Система оподаткування в Австралії. Основні відомості Загальна площа материка 7,7 млн. км. Столиця - м. Канберра Населення 19,73 млн. Клімат - тропічний на півночі і помірний на півдні. Мова - англійська Валюта - австралійський долар (1 AUD=0,77 USD) Політична система - монархія на чолі з англійською королевою. Фактична форма правління - парламентська республіка на чолі з прем'єр-міністром. Австралія - це єдино у світі держава, що займає цілий континент. Це найстаріший земний масив, найплоскіший і найсухіший. Загальна площа материка 7,7 млн. км. Велику частину території країни займають пустелі і великі рівнини, на південному сході - невеликі гори. У центрально-західній частині континенту більше 50% земель - пустелі: Велика Піщана Пустеля, Велика Пустеля Вікторія і Пустеля Гібсона. На північному сході тропічні ліси покривають узбережжя. У горах на південному сході сніг лежить 7 місяців в році. Неповторювана краса відомого у всьому світі Великого Бар'єрного Рифа. Континент омивається на півночі - Тимор, Арафурским морями і протокою Торреса; на сході - Кораловим і Тасмановим морями; на півдні протокою Баса і Індійським океаном; на заході - Індійським океаном. Найголовніша річка Австралії, Муррей, протікає на межі двох штатів : Новий Південний Уельс і Вікторія. Її довжина складає 2766 км. По своїй протяжності вона займає 5-е місце у світі. Вища вершина - Косцюшко на Південному Сході (2228 м) у великому вододільному хребті. Найнижча точка Австралії - озеро Эйр, яке на 15 метрів нижче за рівень моря. Нащадки корінних жителів були переміщені в колоніальний період в особливі райони - резервації, і їх чисельність нині складає близько 375 тис. людина, або 2% усього населення країни. Нині в Австралії проживає майже 19 млн. чоловік, з них 72% англо-кельтів, 17% - інших європейців і 6% - азіатів. Близько 21% нинішніх жителів Австралії не є уродженцями цієї країни і ще 21% - нащадки іммігрантів другого покоління, у яких хоч би один з батьків не був уродженцем цієї країни. Австралія відрізняється високим рівнем розвитку сільського господарства і добувної промисловості і є одним з основних постачальників вугілля, золота, пшениці і залізняку на світовий ринок. Оброблювальна промисловість теж дуже розвинена, але орієнтована переважно на внутрішній ринок. Австралія імпортує багато автомобілів, устаткування (комп'ютерів, засобу зв'язку і продуктів хімічної промисловості). У Австралії діє федеральна система управління. Загальнонаціональний уряд був створений в 1901 році на основі угоди про утворення федерації шести штатів. Серед них - Новий Південний Уельс, Вікторія, Квінсленд, Південна Австралія, Західна Австралія і Тасманія. Є також дві території, які, за конституцією, знаходяться під юрисдикцією центрального уряду, але придбавають усі великі права самоврядування, наближаючись до рівня штатів. Це Північна територія (1346,2 тис. кв. км і 0,2 млн. чоловік) і Австралійська столична територія (2,4 тис. кв. км і 0,3 млн. чоловік), де знаходиться місто Канберра - столиця країни і резиденція уряду. Австралії належать Кокосові острови і острів Різдва в Індійському океані, острови Норфолк, Лорд-Хау і острови Коралового моря в Тихому океані, острови Херд і Мак-Доналд в приантарктичних водах. Австралія володіла південно-східною частиною Нової Гвінеї (територія Папуа) і управляла північно-східною частиною цього острова (підопічна територія ООН Нова Гвінея) до 1975, коли обидві території стали незалежною державою Папуа - Нова Гвінея. Австралія претендує на землі в Антарктиді загальною площею 6120 тис. кв. км, що, проте, не визнається учасниками договору про Антарктику 1961. Корпоративне право і оподаткування. Високий рівень життя, сучасні телекомунікації, розвинена система шляхів сполучення, широкий спектр можливостей у сфері інвестицій і кваліфікований персонал - усе це створює сприятливі умови для ведення комерційної діяльності в Австралії. Проте, податковий режим для міжнародних компаній, зареєстрованих на території Австралії, не можна назвати привабливим. Ставки корпоративного податку залишаються високими і законодавчі акти, регулюючі діяльність іноземних корпорацій встановлюють досить жорсткі обмеження. Компанія вважається податковим резидентом Австралії, якщо: -- компанія зареєстрована на території Австралії; -- компанія веде комерційну діяльність на території Австралії; -- центральні органи управління компанії знаходяться на території Австралії; -- основне право голосу мають акціонери, що є резидентами Австралії. Всесвітній дохід резидентних компаній, що витягується з усіх джерел, обкладається корпоративним податком по ставці - 30%. Нерезидентні компанії оподатковуються тільки на дохід, отриманий в результаті діяльності на території Австралії, і податком на приріст капіталу в результаті використання австралійських активів, які підлягають оподаткуванню, у тому випадку, якщо вони були придбані до 20 вересня 1985 року. (Дохід з капіталу по активах, придбаних нерезидентними компаніями до вказаної дати, зазвичай не оподатковується. Австралійські активи, які оподатковуються, включають: -- Активи, використовувані нерезидентами для здійснення комерційної діяльності на території Австралії; -- Нерухомість, яка знаходиться на території Австралії; -- Долі в капіталі резидентних товариств, трастових і приватних компаній; -- Володіння більш, ніж 10% відсотками акцій резидентних відкритих приватних компаній. У Австралії влади штатів і місцеві органи самоврядування не нараховують додаткові корпоративні податки. Проте, в Австралії існують деякі податки, які впливають на діяльність іноземних компаній; наприклад: податок на зарплату (зазвичай для великих корпорацій), гербовий збір, земельний податок і податок на продажі. Зовнішній дохід резидентних Австралійських компаній не обкладається подвійним податком відповідно до наступних правил: -- Дохід дочірніх компаній, резидентних в юрисдикціях, "внесених до списку" (тобто таких територій, податкова система яких має загальні риси з оподаткуванням в Австралії), звільняється від додаткового податку в Австралії. Тому в країні резидентності компанії ніякі податкові пільги не надаються, навіть, якщо податок, що сплачується за кордоном вище за податок, який слід було б сплатити в Австралії. Для того, щоб використовувати дочірню компанію, резидентна материнська корпорація повинна контролювати не менше 10% акціонерного капіталу. -- Дохід дочірніх компаній, резидентних в юрисдикціях, "не внесених до списку" (тобто таких, податкова система яких не має загальних рис з оподаткуванням в Австралії, наприклад: офшорні юрисдикції), оподатковується другий раз в Австралії, але, при цьому надаються пільги на податок, вже сплачений в іноземній юрисдикції, : корпоративний податок, податок на приріст капіталу або прибутковий податок. -- У тому випадку, якщо прибуток від іноземного джерела вже оподатковувався в іноземній юрисдикції і тепер підлягає оподаткуванню в Австралії, резидентним компаніям надаються пільги на усі податки, які платяться в іноземній юрисдикції. Податкові пільги надаються відповідно до умов угод про уникнення подвійного оподаткування, а, якщо немає відповідної угоди, то відповідно до положень внутрішнього законодавства. Пільги надаються при сплаті податку на дохід компанії, податку на приріст капіталу і прибуткові податки. -- Якщо ставка податку на прибуток компанії в Австралії нижче, ніж в іноземній юрисдикції, де податок був вже сплачений, то сума податкової пільги може бути перенесена на 5 років вперед або переведена на рахунок інших компаній усередині групи компаній. Прибутковим податком обкладаються дивіденди, що перераховуються нерезидентній материнській компанії, виплати відсотків по кредитах і позиках. В цілях зниження прибуткового податку на дивіденди (з 30% до 15%) і на відсотки по кредитах (з 30% до 10%) іноземні інвестори часто цілеспрямовано використовують міжнародні угоди для мінімізації податків (т.з. "податковий шопінг"). У Австралії, на відміну від багатьох інших територій, немає законів, що забороняють "податковий шопінг". Існує 3 ставки прибуткового податку на дивіденди, що перераховуються від резидентної дочірньої компанії нерезидентної материнської компанії, а саме: -- 30% - якщо дивіденди виплачуються з прибутку, який ще не оподатковувався і материнська компанія є резидентом країни, яка не укладала угоду про уникнення подвійного оподаткування з Австралією; -- 15% - якщо дивіденди виплачуються з прибутку, який ще не оподатковувався і материнська компанія є резидентом країни, яка має угоду про уникнення подвійного оподаткування з Австралією; -- 0% - якщо дивіденди виплачуються з прибутку, який вже оподатковувався, в незалежності від того чи являється компанія резидентом країни, що має податкову угоду з Австралією або ні. Прибутковий податок також не нараховується на дивіденди, що виплачуються з прибутку, отриманого в юрисдикції, яка "внесена до списку" (см вищий). Ставка прибуткового податку рівна 10% на відсотки по позиках в незалежності від того, резидентом якої країни є одержувач. Зміни системи оподаткування Слід зазначити, що багато фахівців вважають, що податкова система Австралії далека від досконалості, особливо в аспектах міжнародного і корпоративного права. У зв'язку з цим уряд Австралії виражає заклопотаність питанням міжнародної привабливості і конкурентоспроможності інфраструктури підприємницької діяльності на території країни. У 2001 році обраний на новий термін уряд Австралії, що дотримується правих поглядів, приступив до реформування системи оподаткування підприємницької діяльності. Були поставлені наступні цілі: -- створення стабільної, послідовної системи оподаткування, сучасної економіко-політичної інфраструктури, що відповідає вимогам; -- збереження місцевого корпоративного капіталу; Ця пропозиція має на меті створити сприятливий податковий режим для австралійських компаній і зробити невигідною вивезення капіталу в інші країни. Для цього планується ввести систему оподаткування з умовними нарахуваннями (imputation system of taxation), коли податок на прибуток австралійських компаній розглядається як податковий кредит в рахунок прибуткового податку, що сплачується утримувачами акцій зі своїх дивідендів. Інша пропозиція включає звільнення австралійських утримувачів акцій від податку на дивіденди, отримані при розподілі іноземного джерела доходу. -- залучення іноземного корпоративного капіталу; Вказана пропозиція має на меті підвищити привабливість Австралії як корпоративної бази для ведення бізнесу в регіоні і в інших країнах світу. У зв'язку з цим планується удосконалити правила "контрольованих іноземних компаній", переглянути систему податкових угод з іншими країнами, змінити діючі положення про репатріацію прибутку, розглянути питання резидентності компаній та ін. -- підвищення ролі Австралії як міжнародного центру фінансових послуг; При цьому мається на увазі лібералізація режиму діяльності в Австралії іноземних інвестиційних фондів, розширення можливостей для інвестицій нерезидентів до австралійських інвестиційних фондів, створення сприятливих умов для діяльності на території Австралії іноземних трастових компаній та ін. Проте процес реформування зайняв набагато більш тривалий час, ніж передбачалося. І період з 2001 по 2005 рік можна з упевненістю назвати "часом змін" в Австралії. Керівники провідних компаній знаходяться в деякому замішанні: більшість з них не підтримують проведені реформи і вважають, що фахівці Податкового Управління Австралії діяли, передусім, у своїх інтересах, не враховуючи потреби підприємців. Опитування громадської думки показало, що: -- 46% опитаних вважають проведені реформи невдалими; -- 62% респондентів вважають, що проведені реформи стримують економічне зростання. Отже, розглянемо основні зміни в податковій системі Австралії. У 1999 році уряду Австралії була представлена "Доповідь про модернізацію податкової системи" або як він відоміший - "Доповідь Ральфа". У доповіді були розглянуті ряд заходів, спрямованих на модернізацію податкового режиму підприємницької діяльності, більшість з яких (але далеко не усе) були схвалені урядом і реалізовані поетапно в період з 2001 по 2004 рік. У основі нового податкового режиму, регулюючого підприємницьку діяльність на території Австралії, лежить принцип консолідації. Відповідно до нових правил дочірні підприємства виступають одним платником податків. Групи компаній можуть не об'єднуватися, але в цьому випадку вони не матимуть можливості розподіляти збитки між компаніями, не відстрочать виплату податку на переведення активів між дочірніми компаніями, отримати знижку при сплаті податку на дивіденди. До того, як були зроблені кроки по удосконаленню податкової системи, усіх юридичних осіб у складі групи дочірніх компаній виплачували податки окремо один від одного, деякі внутрішні угоди групи компаній не враховувалися, надавалася знижка при сплаті податку на інтеркорпоративні дивіденди, діяли умови перерозподілу втрат. Податкові пільги на дивіденди компанії У 2001 році набули чинності нові правила, що надають податкові пільги на виплату дивідендів і податкові знижки на прибутковий податок у іноземного джерела, : -- податкова знижка у розмірі 15% надається на прибутковий податок у іноземного джерела при виплаті дивідендів іноземній компанії із загального прибутку, отриманою Австралійською компанією; -- додаткова податкова знижка може бути надана резидентній компанії, якщо прибутковий податок на розподілений прибуток цієї компанії складає менше 15% від загального розподіленого прибутку, притому, що цей податок платять іноземні дочірні компанії на дивіденди, отримані від резидентної компанії. Трансфертне ціноутворення і Прихована капіталізація Відповідно до положень Доповіді Ральфа угоди між пов'язаними сторонами поза структурою об'єднаної групи компаній регулюються правилами "витягнутої руки", що означає, що ці угоди оподатковуються так, як якби це була угода між двома незалежними сторонами. Нові положення набули чинності з 2001 року. У 2001 році вступили в дію правила прихованої капіталізації. Новий правовий режим має відношення і до іноземних компаній, що інвестують кошти в Австралії, і до австралійських підприємств, що займаються інвестиціями за рубіж. Реформа покликана запобігти використанню великої частини позикових коштів іноземними платниками податків в угодах з австралійськими компаніями або на території Австралії. Допустимий коефіцієнт заборгованості, тобто співвідношення між власним капіталом компанії і позиковими засобами, був змінений і встановлений як 3:1. Таким чином, якщо позикові засоби компанії в 3 рази перевищують її акціонерний капітал, то відсотки по позиках, відповідно до нових правил прихованої капіталізації, не відніматимуться з прибутку оподаткування компанії. У період з 2001 по 2002 рік уряд Австралії на чолі з міністром фінансів зробив ряд важливих кроків на шляху модернізації податкової системи : -- зниження ставки податку на дохід компаній з 34% до 30%; -- відміна державного мита на більшість операцій з акціями; -- відміна мита фінансових установ; -- надання пільг для акціонерів інвестиційних компаній, зареєстрованих в юрисдикціях, які "внесені до списку" (см вищий); -- введення податку на товари і послуги. Введення податку на товари і послуги Введення податку на товари і послуги в 2000 році стало одним з найважливіших і, безумовно, самою обговорюваною податковою мірою. По суті, цей податок є непрямим податком на додану вартість, який зазвичай встановлюється у розмірі 10%. Будь-яка підприємницька компанія, що здійснює діяльність на території Австралії і має річний оборот більше 50 000 австралійських доларів, має бути поставлена на податковий облік і платити податок на товари і послуги з прибутку, який отримує компанія при виробництві товарно-матеріальних цінностей, що підлягають оподаткуванню. Проте існують виключення з цього правила: -- компанії, що виробляють товари або надають послуги в таких областях, як охорона здоров'я, освіта, виробництво основних продуктів харчування, звільняються від сплати податку на товари і послуги; -- компанії, що мають відношення до сфери оподаткування, що надають фінансові послуги, що займаються питаннями житлового фонду, також звільнені від сплати податку на товари і послуги; -- компанії, які поставлені на податковий облік, звільняються від сплати податку на товари, призначені для експорту. Введення податку на товари і послуги схвилювало громадськість і викликало неоднозначну реакцію представників малого і середнього бізнесу. Деякі фахівці вважають, що 40% представників малого бізнесу будуть вимушені припинити підприємницьку діяльність в результаті збільшення адміністративних витрат. І, дійсно, дослідження Громадського Фонду Австралії, проведене для Квінсленд Юніверсіті, показало, що більшість представників малого бізнесу знаходяться в досить скрутному положенні. В той же час, згідно з результатами дослідження, тільки 13% найбільших компаній Австралії, що управляють, вважають, що введення податку на товари і послуги негативно позначилося на їх діяльності. Оподаткування міжнародних підприємницьких компаній Питання про оподаткування міжнародних компаній досить довго знаходилося на розгляді уряду. Міністр фінансів пан Костелло, коментуючи ситуацію, яка склалася у сфері міжнародних інвестицій, заявив: "Я не хотів би спостерігати, як австралійські компанії залишають країну. Мені хотілося б, щоб австралійські компанії розвивалися, продовжували свою діяльність на території Австралії і розміщували тут свій центральний офіс. Необхідно сприяти іноземним компаніям, що відкривають представництва на території Австралії, тим самим сприяти розвитку країни як фінансового центру". У грудні 2003 року уряд схвалив реформи, спрямовані на удосконалення податкового режиму, регулюючого діяльність міжнародних компаній на території Австралії, і в липні 2004 року нові правила набули чинності. Країни, оподаткування яких у загальних рисах схоже з австралійською податковою системою, т.з. країни, які "внесені до списку", наприклад: США, Великобританія, Німеччина, Франція, Канада, Японія, звільняються від сплати податку в Австралії на дохід, отриманий за межами цих країн, але що формально "проходить" через них і, отже, оподатковуваний в цих країнах. Види реєстрованих підприємств
У базовий пакет наших послуг з реєстрації підприємств в Австралії входить: · оплата державних реєстраційних мит; · надання юридичної адреси і агента в Австралії; · підготовку і реєстрацію статутних документів підприємства в Австралії; · випуск сертифікатів акцій або часток підприємства; · виготовлення друку підприємства; кур'єрська доставка документів і друку клієнтові.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|