Кожен лісгосп відповідальний за організацію й проведення бухгалтерського обліку своєї діяльності. У ДКЛГ існує ряд внутрішньовідомчих настанов, що регламентують роботу бухгалтерій лісгоспів. На рівні лісгоспу функціонують два відділи – бухгалтерський і планово-економічний, які відповідають за бухгалтерську звітність і планування господарської діяльності. Кількість персоналу залежить від розміру лісгоспу, обсягів лісозаготівель і переробки деревини. Крім того, кожне лісництво також має свого бухгалтера.
У цей час більша частина бухгалтерських операцій й економічне планування здійснюється вручну. Деякі документи й звіти складаються в Word або Excel, якщо є в наявності комп'ютер. Спеціальної комп'ютерної бухгалтерської системи не існує, наявні на ринку бухгалтерські програми поки що не використаються.
У бесідах з різними офіційними особами підкреслювалася необхідність введення нової системи бухгалтерського обліку. Зараз багато часу витрачається на агрегування даних для всіх звітів. Бухгалтерський облік робиться вручну в спеціальних головних книгах у кожному лісгоспі. Крім того проводиться окремий бухгалтерський облік засобів, отриманих з державного бюджету. У самій системі ДКЛГ немає власної окремої системи проведення бухгалтерського обліку.