МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації до вивчення розділу 1.4.Зміст Розділ 1.4 Культура, цивілізація, етнокультурний процес Динаміка культури: культурантропологічні засади дослідження Змістовий модуль 1. 1. Культурна еволюція: суспільство, культура, цивілізація, особистість. 2. Основні підходи до визначення понять культура та цивілізація. 3. Сучасні проблеми динаміки культури в соціальній антропології. 4. Поняття та показники соціокультурного процесу. 5. Хвилеподібні концепції соціокультурних процесів: О.Шпенглер; А. Тойнбі; П. Сорокін. Основні поняття: культура, цивілізація, соціальна антропологія, антропологічний підхід, етнокультурний процес,невербальні семіотичні системи культури, позитивізм, еволюціонізм. Цілі та завдання вивчення розділу 1.4 Успішне вивчення розділу 1.4. дозволяє: o Ознайомитися з основними підходами до визначення понять культура та цивілізація o Усвідомити сучасні проблеми динаміки культури в соціальній антропології. o Мати уявлення про сучасні проблеми динаміки культури в соціальній антропології. o Ознайомитися з хвилеподібними концепціями соціокультурних процесів: О. Шпенглер; А. Тойнбі; П.Сорокін. o Володіти основними поняттями: культура, цивілізація, соціальна антропологія, антропологічний підхід, етнокультурний процес,невербальні семіотичні системи культури, позитивізм, еволюціонізм. При вивченні розділу 1.4. важливо узагальнити уявлення про сутність основних понять: культура, цивілізація, соціальна антропологія, антропологічний підхід, етнокультурний процес,невербальні семіотичні системи культури, позитивізм, еволюціонізм. Вивчаючи питання 1, зверніть увагу на особливості антропологічного, філософського та соціологічного підходів до визначення поняття культура. Спробуйте відповісти на питання: “Як тлумачиться термін культура в сучасній соціальній антропології?”. Перелічите основні компоненти культури. Вивчаючи питання 2, проаналізуйтета визначте основні підходи щодо співвідношення понять культура та цивілізація. Сформулюйте сучасні проблеми динаміки культури в соціальній антропології. Спробуйте відповісти на питання: “Які зміни відбуваються в дослідницьких акцентах у сучасних проблемах динаміки культури в соціальній антропології?”. Вивчаючи питання 3, поміркуйтечому однією із центральних тем соціальної антропології продовжує залишатися уніморфність та різноманіття? Вивчаючи питання 4, проаналізуйте що таке соціокультурний процес? Вивчаючи питання 5, поміркуйте основні елементи соціокультурного процесу.Назвіть спільні риси, які об’єднують представників цивілізаційного підходу в інтерпретації розвитку суспільства (Шпенглер, Тойнбі, Сорокін). Для успішного засвоєння навчального матеріалу необхідно уважно прочитати зміст розділу, звернути увагу на основні поняття та їх визначення. Робота над основними поняттями, які винесені для вивчення, передбачає роботу із соціологічним словником, для підготовки питань для дискусії та рефератів в методичних вказівках наведений список рекомендованої літератури. Треба відповісти на питання для самоконтролю та зробити стислий конспект змісту розділу. Завдання до теми: 1. Прочитайте тему і законспектуйте основні положення. 2. Запишіть основні поняття. Читайте також:
|
||||||||
|