МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Процес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили.Змістовий модуль 3. Теорія виховання Тема 13.Виховання в цілісному педагогічному процесі. Суть і зміст процесу виховання. План. 1. Процес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили. 2. Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання. 3. Самовиховання, його сутність, умови, етапи, прийоми реалізації. 4. Перевиховання, його сутність, функції, етапи, принципи реалізації. 5. Сутність і особливості національного виховання. 6. Результати та підвищення ефективності процесу виховання. Література. 1. Бех І. Наукове розуміння особистості як основа ефективності виховного процесу //Поч.школа. – 1998. - № 2.- С. 2 – 6. 2. Бех І. Виховання особистості. – К.: Либідь, 2004. – 678 с. 3. Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика. - Спб.: Питер, 2000. – 304 с. 4. Волкова Н.П. Педагогіка . –Київ. – Академія. – 2001. – С. 196 – 201. 5. Галузинський В.М., Євтух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. – К., 1996. – С. 353 – 359. 6. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О. Основи національного виховання. – Умань, 1993. 7. Матюша І.К. Особистість і колектив як цілісна гармонійна система. – К., 1997. - С. 119 – 127. 8. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. – Київ, 2007. – 300 с.
Процес виховання — це система виховних заходів, спрямованих на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості. Специфічним для процесу виховання є: а) двосторонній характер; б) багатогранність завдань і змісту; й) залежність від різноманітних суб'єктивних і об'єктивних факторів; г) трудність розкриття внутрішнього світу дитини, який треба формувати; д) багатство форм, методів і прийомів, якими важко оволодіти; е) неперервність — у вихованні канікул бути не може; є) тривалість у часі — людина виховується все життя; ж) поступове виявлення результатів виховних впливів. Структурними елементами процесу виховання є: мета, зміст, завдання, форми, методи і засоби виховання, його результати, корегування результатів виховання. Рушійні сили виховного процесу — це сукупність суперечностей, вирішення яких сприяє просуванню процесу виховання до нових цілей. Є такі суперечності: а) між необмеженими можливостями розвитку людської природи і б) між зрослими соціальне значимими завданнями, які треба вихованцю в) між зовнішніми впливами і внутрішніми прагненнями; г) між впливами сім'ї, школи, громадськості, вулиці, засобів масової інформації; д) між організованим впливом школи і стихійним впливом оточення; е) між окремими впливами вчителів, які працюють у даному класі; є) між рівнем розвитку особистості і виконуваними нею функціями в колективі; ж) між набутим негативним досвідом поведінки і новими умовами життя з) між усвідомленням учнем своїх прав і обов'язків. Компонентами процесу Свідомість — властива людині функція головного мозку, яка полягає у відображенні об'єктивних властивостей предметів і явищ навколишнього світу, процесів, що відбуваються в ньому, своїх дій, у попередньому мисленому накресленні їх і передбаченні наслідків, у регулюванні відносин людини з людиною і соціальною дійсністю. Почуття — психічні стани і процеси, в яких відображено емоційний бік духовного світу людини, її суб'єктивне переживання подій та емоційне ставлення до навколишнього світу. Навичка — психічне новоутворення, завдяки якому індивід спроможний виконувати певну дію, раціонально, з належною точністю і швидкістю, без зайвих витрат фізичної і нервово-психічної енергії Звичка — схильність людини до відносно усталених способів дій. Читайте також:
|
||||||||
|