Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи планування.

Прогнозування і планування.

Мета і принципи державного регулювання економіки.

ЛК-5 Регулювання, прогнозуваннята планування діяльності.

 

4. Принципи прогнозування та планування. Основні розділи бізнес – плану.

 

1. Мета і принципи державного регулювання економіки.

В сучасних умовах економіка країн, які розвиваються на ринкових принципах регулюється державою, тобто можна стверджувати, що ринок є регульованим. Це пояснюється тим, що ринок через його дещо хаотичний зміст не може забезпечити оптимального і ефективного розвитку суспільства.

Мета державного регулювання економіки -- досягти найефективнішого розвитку країни. Держава завжди повинна дотримуватись певного правила: так впливати на підприємницьку діяльність та економіку, щоб не зруйнувати ринкові основи господарювання і не допускати кризових явищ.

Розрізняють принципи і методи державного регулювання.

Принципи державного регулювання:

· мінімальне (пряме) втручання державних органів в економічні процеси;

· опосередкований вплив владних структур на господарюючі суб’єкти за допомогою встановлених державою економічних регуляторів і нормативів;

Методи регулювання можуть бути:

§ адміністративні (прямі);

§ фінансово-економічні (непрямі).

Зміст і форми практичної реалізації названих принципів і методів державного регулювання економіки знаходять відображення у певній сукупності виконуваних державою економічних функцій.

Основні функції держави:

Ø забезпечення сприятливої правової бази через прийняття відповідних законодавчих та правових актів;

Ø визначення глобальної стратегії розвитку країни через

макроекономічне планування:

Ø узгодження та стимулювання пріоритетних напрямів інноваційних процесів та інвестиційної політики;

Ø перерозподіл ресурсів, стабілізація економіки та соціаль-ний захист населення:

Ø регулювання процесів охорони і відтворення навколиш-нього природного середовища.

Вплив держави на економіку підприємства здійснюється через:

1.Пряме державне регулювання діяльності:

· державна реєстрація створення підприємств;

· державний контроль за розміщенням і будівництвом підприємств;

· дотримання трудового та соціального законодавства;

· контроль за цінами та ціноутворенням;

· антимонопольний контроль;

· контроль за економічною безпекою;

· дотримання єдиного порядку ведення бухгалтерського обліку і звітності;

2. Непряме (економічне) регулювання діяльності;

§ розміщення державного замовлення з гарантованим матеріально-технічним забезпеченням;

§ диференціація ставок податків за окремими видами діяльності;

§ стимулювання інвестиційної та науково-дослідної діяльності;

§ стимулювання розвитку малих підприємств;

§ регулювання експортно-імпортних та бартерних операцій;


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 452

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність використання оборотних коштів. | Прогнозування і планування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.