МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Споживання продуктів харчування на душу населення в УкраїніЕнергетична цінність і вартість основних продуктів харчування в Україні
* Норми калорійності, що використовуються в розрахунках Держкомстатом України. ** Ураховуються ціни роздрібної торгівлі і міських ринків. Оцінювання динамічних зрушень у продовольчій ситуації енергетичним або ціновим методом може привести до істотно різних результатів, якщо мають місце значні зміни в пропорції цих наборів. Динаміка продовольчого споживання в Україні, починаючи з 1960 р. (саме в цей рік відбивається не лише минулий, а й нинішній рівень продовольчого споживання), по 2005 р. засвідчує, що між 1960 і 1990 рр. розвиток сільськогосподарського виробництва, зростання доходів населення і, що дуже важливо, незначна інфляція на продовольчому ринку забезпечили істотне кількісне та якісне поліпшення продовольчого споживання. Енергетична цінність добового душового раціону зросла на 22 %, причому майже весь приріст був одержаний за рахунок продуктів дорожчого набору. Тому ціновий індекс зростання продовольчого споживання становив близько 40 % (табл. 19). Трансформаційна криза відкинула рівень продовольчого споживання в Україні майже на півстоліття назад: у 2005 р. кількісні й структурні характеристики харчування мало відрізнялися від показників 1960 р. Природно, що регресивні кризові зрушення здебільшого торкнулися дорогого набору продуктів. Якщо в першому
наборі за 1990 – 2005 рр. скорочення становило 10 %, то в другому – 33 %. Ще одним вимірником продовольчої ситуації є показник недостатності (неповноцінності) харчування. Таку недостатність (недоїдання) відбиває різниця між раціональним і фактичним рівнями продовольчого споживання. Як цільовий орієнтир для порівняння варто використовувати медично рекомендовані норми раціонального (здорового) харчування або рівень продовольчого споживання в розвинутих країнах. Наприклад, Український НДІ харчування рекомендував як раціональну норму споживання м'яса на душу населення, включаючи м'ясопродукти, 83 кг на рік. За фактичного споживання у 2005 р. 39 кг рекомендована норма досягнута лише на 47 %, отже недостає 53 %. Такий вимірник продовольчої ситуації називається дефіцитом продовольчого споживання. Його можна обчислювати і щодо окремих продуктів, і щодо всього набору продуктів харчування (табл. 20). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|