Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання З

Завдання 2

Завдання 1

Розділ 1. Авторське право та суміжні права

До юридичної фірми по захисту інтелектуальної власності "Крилова і Партнери" звернулася громадянка Мірошниченко, яка, на її думку, здійснила наукове відкриття, котре описала у рукопису науко­вої праці з фізики. Громадянка Мірошниченко бажала отримати кон­сультацію з приводу можливості отримання правової охорони резуль­татів своєї творчої діяльності.

Підготуйте відповідь юрисконсульта фірми, звернувши увагу на такі питання:

1. Що може бути в даному випадку об'єктом правового захисту?

2. Які особисті і майнові права виникають у громадянки
Мірошниченко і в силу яких юридичних фактів?

3. Які дії повинна здійснити громадянка Мірошниченко з метою
отримання правової охорони своєї інтелектуальної власності?

4. Який державний орган займається питаннями охорони
авторських прав на території України?

5. Якими є межі надання правової охорони на об'єкти інтелекту­альної власності громадянки Мірошниченко?

До суду Радянського району м. Києва звернулася громадянка Нікішина - спадкоємиця громадянина Нікішина - автора наукових праць з палеонтології - з позовом проти громадянки Трошевої про виплату винагороди за видання творів, створених у співавторстві з Нікішиним.

У ході розгляду справи виявилося, що Трошева була ученицею Нікішина і використовувала його окремі ідеї. У пам'ять про вчителя вона ставила його ім'я поряд зі своїм іменем у деяких виданнях нав­чального характеру. Всі ці твори були створені після смерті Нікішина.

1. Чи є використання ідеї у створенні твору наукової літератури
співавторством?

2. Яким чином оформлюються відносини співавторства?

З.Чи мали місце відносини співавторства між Нікішиним таТрошевою?

4. Чи правомірно Трошева використовувала ім'я Нікішина?

5. Чи має право Нікішина на отримання авторської винагороди?

6. Яке рішення повинен прийняти суд?

Автор художнього роману "Подих осені" громадянин Стрєльніков уклав з видавництвом "Атіка" договір про видання роману.

Умови договору передбачали, що якщо одна зі сторін порушує і договору, інша сторона має право письмово запропонувати вити порушення, а у випадку незадоволення цих вимог протягом двох тижнів, розірвати договір.

Через деякий час Стрєльніков виявив, що видавництво порушуєумови договору, а саме: оформлення, переплетення та папір, на якому друкується книга, були іншими і значно нижчої якості, ніж ю передбачено договором.

Стрєльніков надіслав до видавництва претензію з вимогою про усунення вказаних порушень та з попередженням про намір розірвати договір у випадку невиправлення недоліків.

Видавництво через місяць направило Стрєльнікову відповідь, у якій вказувалося, що договір може бути розірваний лише за взаємною ю сторін або за рішенням суду.

1. Чи є правомірною вказана умова договору?

2. Який порядок дострокового розірвання договору у випадку порушення його однією із сторін?

3. Які вимоги має право висунути автор?

4. З якого моменту договір буде розірвано?

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАВА І СУМІЖНИХ ПРАВ | Завдання 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.