МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття та значення логістичного сервісуТЕМА: ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС. ЕФЕКТИВНІСТЬ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЛЕКЦІЯ 10 План лекції: 1. Поняття та значення логістичного сервісу 2. Класифікація видів сервісу 3. Показники, що характеризують рівень логістичного сервісу та методика їх розрахунку 4. Логістика сервісного відгуку – SRL 5. Ефективність логістичної системи, підходи до її оцінки
В умовах „ринку покупця” продавець змушений будувати свою діяльність виходячи з споживчого попиту. При цьому попит не обмежується попитом на товар. Покупець диктує свої умови також у сфері складу та якості послуг, що надаються в процесі доставки товару. Послуга, в узагальненому розумінні, це деяка дія, що приносить користь споживачам. Робота з надання послуг називається сервісом. Відповідно логістичний сервіс – це певна сукупність послуг, які надаються в процесі безпосереднього постачання товарів споживачам, що є завершальним етапом просування матеріального потоку логістичними ланцюгами. Об’єктами логістичного сервісу виступають конкретні споживачі матеріальних потоків. Логістичний сервіс повинен ґрунтуватися на шести основних принципах: - обов'язковість пропозиції. Підприємство, яке реалізує вироби, які потребують обслуговування, але не пропонує споживачу жодних видів сервісу, приречене на поразку в конкурентній боротьбі; - необов'язковість використання. Підприємство зобов'язане пропонувати, але не може нав'язувати клієнтам сервіс, оскільки вибір покупця повинен бути абсолютно вільним; - еластичність. Пакет наданих послуг повинен бути досить широким - від мінімально необхідних до максимально доцільних; - зручність. Сервіс повинен надаватися в тому місці і в такій формі, що влаштовували б покупця; - раціональна цінова політика. Сервіс повинен бути не стільки джерелом додаткового прибутку, скільки стимулом для придбання товарів і засобом зміцнення довіри покупців до підприємства; - інформаційна віддача. У процесі надання послуг потрібно організувати збір інформації про всі сторони експлуатації товарів, про оцінки клієнтів, про поведінку і форму сервісу конкурентів. Узагальнено послідовність дій, які забезпечують формування підсистеми логістичного сервісу, полягає у такому: 1) сегментація споживчого ринку, тобто його поділ на конкретні групи споживачів, для кожної з який можуть знадобитися певні послуги відповідно до особливостей споживання; 2) визначення переліку найбільш значимих для покупців послуг; 3) ранжування послуг, які входять у складений перелік. Зосередження уваги на найбільш значимих для покупців послугах; 4) визначення стандартів послуг у розрізі окремих сегментів ринку; 5) оцінка послуг, які надаються, встановлення взаємозв'язку між рівнем сервісу і вартістю послуг, які надаються, визначення рівня сервісу, необхідного для забезпечення конкурентноздатності компанії; 6) встановлення зворотного зв'язку з покупцями для забезпечення відповідності послуг потребам покупців.
Читайте також:
|
||||||||
|