Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Податки і податкова система

Тема 5. Державні фінанси

Тема 4. Фінанси господарських суб’єктів

1. Розкрийте сутність фінансів господарських суб’єктів.

2. Дайте економічну характеристику складу і класифікації грошових надходжень підприємств, поділу їх на власні і залучені.

3. Охарактеризуйте діючий порядок розподілу виручки від реалізації продукції, робіт і послуг підприємств.

4. Розкрийте економічний зміст прибутку як результату фінансово-господарської діяльності підприємства та механізм його розподілу.

5. Дайте загальну характеристику системи оподаткування підприємств. Назвіть діючі нині в Україні податкові платежі й відрахування підприємств у цільові державні фонди.

6. Охарактеризуйте сутність оборотних коштів і джерела їх формування.

7. Охарактеризуйте систему кредитування господарської діяльності.

8. Охарактеризуйте існуючий порядок фінансового забезпечення відтворення основних фондів.

9. Розкрийте зміст, мету і завдання фінансового планування на підприємстві.

10. У чому проявляється необхідність і значення оцінки фінансового стану підприємств, її показники й методи визначення?

11. Дайте характеристику фінансових відносин суб'єктів господарювання різних форм власності.

12. У чому полягає зміст фінансових відносин приватизації державних підприємств?

1. Що розуміється під поняттям публічного фінансового господарства і державних фінансів?

2. Охарактеризуйте склад і структуру державних фінансів, грошових потоків.

3. Дайте характеристику державних доходів і державних витрат як основоположних категорій державних фінансів.

4. Дайте характеристику сутності фінансових ресурсів, їх структури.

5. Назвіть склад і джерела формування централізованих і децентралізованих фінансових ресурсів загальнодержавного й місцевого значення.

6. Охарактеризуйте державні фінанси як інструмент регулювання економіки.

7. У чому сутність кейнсіанської бюджетної політики стабілізації економіки і стимулювання економічного зростання?

8. Охарактеризуйте проблеми державних фінансів у період трансформації економіки.

9. У чому виявляється сутність кризи державних фінансів і шляхи фінансової стабілізації?

1. У чому полягає об’єктивна необхідність податків, їх соціально-економічна сутність і функції?

2. Охарактеризуйте механізм оподаткування.

3. Дайте характеристику класифікації податків, її ознаки.

4. Назвіть види прямих і непрямих податків.

5. Охарактеризуйте сутність податкової системи та її місце в економічній системі держави.

6. Обґрунтуйте наукові основи побудови податкової системи. Податкова концепція А. Лаффера та її значення для побудови науково-обґрунтованої податкової системи держави.

7. Дайте характеристику податкової системи України та основних етапів її становлення.

8. Якими законами та іншими нормативними актами регулюється функціонування податкової системи України?

9. Дайте загальну характеристику Податкового кодексу України, розкрийте його роль в економіці держави.

10. Охарактеризуйте поняття, сутність, завдання і принципи податкової політики.

11. У чому полягають особливості податкової політики України на сучасному етапі реформування економіки?


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекреаційний напрям рекультивації. | Тема 10. Державні цільові фонди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.