МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯ26 (130-135), 14 (6-15, 300-311), 13 (86-98), 27 (204-216) План 1. Публічний виступ як важлива форма ділового спілкування. 2. Підготовка до виступу. Культура логічної промови. 3. Етика і культура оратора (промовця). 4. Особливості виступу на радіо й телебаченні. Рекомендована література:
Міні-лексикон: риторика, ділова риторика, красномовство, оратор, публічний виступ, мас-медіа, мовний етикет. 1. Публічний виступ як важлива форма ділового спілкування
Ділова риторика передбачає врахування
2. Підготовка до виступу. Культура логічної промови
Основні етапи підготовки і промови публічного виступу
Деякі варіанти виступу
Прийоми викладення і пояснення
дедукція індукція аналогія
до сутності справи
види аргументів до людини до авторитету до публіки до особистості до марнославства до жалю
вирази суб’єктивного ставлення
види зв’язку промови риторичні фігури повтор анафора
3. Етика і культура оратора (промовця)
Причиною невдач багатьох промовців є недостатнє знання своєї аудиторії, свого адресату. Адже промова – це момент, коли все накопичене, напрацьоване у задумі ми повинні сформувати відповідно до особливостей слухачів.
Взаємодія промовця й аудиторії
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|