МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 1ТЕМАТИКА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
Тематика практичних занять наведена в табл. 1.1.
Таблиця 1.1 – Тематика практичних занять
2. ЗМІСТ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Тема: Аналіз виробничої діяльності будівельної організації Мета:Сформувати практичні навички аналізу показників виробничої програми та виробничих потужностей будівельної організації План заняття: 1. Розв’язання задач № 1.1, 1.2. Задача 1.1. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ БУДІВЕЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ I. Завдання до ситуації Розрахувати обсяг виготовленої будівельної продукції та проаналізувати виконання виробничої програми будівельної організації. Зробити висновки. ІІ. Інформаційне забезпечення задачі. Вихідні дані наведені в таблиці 1.1. Таблиця 1.1 - Виробнича програма будівельної організації
Дані за варіантом вибирають, додаючи до кожного показника Q = i*10, де і - порядковий номер студента в групі.
Iіі. Алгоритм розв’язання задачі Обсяг виготовленої продукції за звітний період являє собою суму обсягів робіт і зміни залишків незавершеного будівельного виробництва на початок і кінець звітного періоду. Далі розраховуємо відхилення по кожному показнику і заносимо дані в таблицю. Визначаємо, які показники мали вплив на зміну результуючого показника. Задача 1.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧИХ ПОТУЖНОСТЕЙ ТА ЕЕКТИВНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ I. Завдання до ситуації Розрахувати фактичну середньорічну виробничу потужність будівельної організації, якщо відомо, що в базисному році будівельна організація виконала власними силами обсяг БМР за кошторисною вартістю на 42 млн. грн. Загальний обсяг виконаних робіт склав 45,061 млн. грн.; обсяг, що виконується механізованим способом – 20,448 млн. грн. За даними вибіркових обстежень коефіцієнт цілозмінних втрат річного фонду робочого часу робітників, зайнятих на БМР – Кц.в. = 0,004. Коефіцієнт внутрішньозмінних втрат річного фонду робочого часу робітників склав Кв.в. = 0,076. Парк ведучих машинних ресурсів для визначення виробничої потужності складають екскаватори одноківшові, крани баштові та стрілові, бульдозери тракторні. ІІ. Інформаційне забезпечення задачі Таблиця 1.2. – Коефіцієнти цілозмінних і внутрішньозмінних простоїв та питома вага розрахункової вартості машино-годин, відпрацьованих і-ю групою машин
Дані за варіантом вибирають, додаючи до кожного коефіцієнта втрат машинного часу Q; Q = 0,0001* і, де і - порядковий номер студента в групі. Iіі. Алгоритм розв’язання задачі Розрахунок фактичної середньорічної виробничої потужності здійснюється шляхом коригування фактично виконаного в базисному році власними силами обсягу БМР на коефіцієнти, що враховують наявні резерви у використанні виробничих ресурсів: як машинних, так і трудових. Розраховуємо коефіцієнт використання окремих груп ведучих будівельних машин – Кмі, який визначається на основі даних табл. 1.2: Кмі = (1 – Кцзі) * (1 – Квзі) (1.1) Коефіцієнт використання всієї сукупності будівельних машин і механізмів розраховується як середньозважений коефіцієнт використання їх окремих груп за формулою (1.2.) де Зі – питома вага розрахункової вартості машино-годин, відпрацьованих і-ю групою машин і механізмів, % (за даними табл. 1.2). Розрахункова вартість машино-годин визначається добутком середньорічної кількості машин у групі на середньорічну кількість годин роботи однієї машини та ціну роботи однієї машино-години. Коефіцієнт використання трудових ресурсів, наявних у розпорядженні будівельної організації, визначається за формулою Кт = (1 - Кц.в.)(1 – Кв.в.) (1.3) де Кц.в. – коефіцієнт цілозмінних втрат річного фонду робочого часу; Кв.в. – коефіцієнт рн.ішньо змінних втрат річного фонду робочого часу. Частка робіт, виконаних механізованим способом, у загальному обсязі фактично виконаних БМР, розраховується за формулою m = Qm / Qзаг; (1.4) де Qm – обсяг БМР, що виконується механізованим способом; Qзаг – загальний обсяг БМР. Фактична середньорічна виробнича потужність будівельної організації за базисний рік складе Пф = Qф * . (1.5) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|