МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
З курсу«ЕКОНОМІКА БУДІВНИЦТВА» (для студентів спеціальності 6.092100 - „Теплогазопостачання і вентиляція”)
Харків – ХНАМГ – 2008 Методичні вказівки до практичних занять з курсу „Економіка будівництва” (для студентів спеціальності 6.092100 - „Теплогазопостачання і вентиляція”) – Харків: ХНАМГ, 2008 – 40 с.
Укладач : к.е.н., доц. С.І. Плотницька
Рецензент: проф., к.е.н. Є.М. Кайлюк
Рекомендовано кафедрою менеджменту і маркетингу в міському господарстві, протокол № 10 від 3.04.2008 р.
Зміст
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Одним з найсуттєвіших елементів навчального процесу є практичні заняття. Практичне заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни і формує вміння та навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання відповідно сформульованих завдань. Метою розв’язання задач з проблематики економіки будівництва є прищеплення студенту вмінь і навичок самостійного виконання техніко-економічних розрахунків, пов’язаних з аналізом та обґрунтуванням економічних рішень в діяльності будівельної організації. Предмет: економічний механізм функціонування підприємства в ринкових умовах, формування та раціональне використання його ресурсного потенціалу з метою отримання високих фінансових результатів. Економічні і організаційно-управлінські питання розглядаються в тісному взаємозв’язку з технологією будівельного виробництва в галузі теплогазопостачання та вентиляції, впровадженням досягнень НТП. Завдання: — формування вміння вирішення фахових питань; — формування практичних навичок з організаційного проектування, складання проектно-кошторисної документації; управління фінансовими ресурсами, тощо; — навчити компетентно приймати доцільні й обґрунтовані рішення, аналізувати узагальнюючі економічні показники діяльності будівельної організації, захищати свою точку зору за прийнятими рішеннями, вести дискусію. У методичних рекомендаціях наведені типові задачі за варіантами відповідно основних тем, які можуть бути використані як: - робочі завдання для розв’язування та обговорення під час проведення практичних занять в аудиторії; - домашні завдання для самостійного опрацювання, закріплення та поглиблення засвоєного під час аудиторних занять навчального матеріалу. Варіант завданняобирається кожним студентом відповідно до порядкового номера у списку групи (для студентів денної форми навчання) або останніх двох цифр залікової книжки (для студентів заочної форми навчання). Практичне заняття включає розв’язування задач і їх обговорення. Поточний контроль знань здійснюється на практичних заняттях шляхом перевірки вирішення задач та захисту виконаної самостійної роботи (див. Методичні рекомендації до самостійної роботи). У ході практичних занять і самостійної роботи студенти повинні більш глибокого освоїти методику вирішення практичних завдань економіки будівництва, використовувати нормативну, науково-технічну літературу, закордонні джерела, Internet, програмне забезпечення персональних комп’ютерів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||
|