Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З курсу

«ЕКОНОМІКА БУДІВНИЦТВА»

(для студентів спеціальності

6.092100 - „Теплогазопостачання і вентиляція”)

 

Харків – ХНАМГ – 2008


Методичні вказівки до практичних занять з курсу „Економіка будівництва” (для студентів спеціальності 6.092100 - „Теплогазопостачання і вентиляція”) – Харків: ХНАМГ, 2008 – 40 с.

 

 

Укладач : к.е.н., доц. С.І. Плотницька

 

 

Рецензент: проф., к.е.н. Є.М. Кайлюк

 

 

Рекомендовано кафедрою менеджменту і маркетингу в міському господарстві, протокол № 10 від 3.04.2008 р.

 

 
 

Зміст

  Стор.
Загальні положення 1. Тематика практичних занять 2. Зміст практичних занять Список літератури Додатки

 


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Одним з найсуттєвіших елементів навчального процесу є практичні заняття. Практичне заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни і формує вміння та навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання відповідно сформульованих завдань.

Метою розв’язання задач з проблематики економіки будівництва є прищеплення студенту вмінь і навичок самостійного виконання техніко-економічних розрахунків, пов’язаних з аналізом та обґрунтуванням економічних рішень в діяльності будівельної організації.

Предмет: економічний механізм функціонування підприємства в ринкових умовах, формування та раціональне використання його ресурсного потенціалу з метою отримання високих фінансових результатів. Економічні і організаційно-управлінські питання розглядаються в тісному взаємозв’язку з технологією будівельного виробництва в галузі теплогазопостачання та вентиляції, впровадженням досягнень НТП.

Завдання:

— формування вміння вирішення фахових питань;

— формування практичних навичок з організаційного проектування, складання проектно-кошторисної документації; управління фінансовими ресурсами, тощо;

— навчити компетентно приймати доцільні й обґрунтовані рішення, аналізувати узагальнюючі економічні показники діяльності будівельної організації, захищати свою точку зору за прийнятими рішеннями, вести дискусію.

У методичних рекомендаціях наведені типові задачі за варіантами відповідно основних тем, які можуть бути використані як:

- робочі завдання для розв’язування та обговорення під час проведення практичних занять в аудиторії;

- домашні завдання для самостійного опрацювання, закріплення та поглиблення засвоєного під час аудиторних занять навчального матеріалу.

Варіант завданняобирається кожним студентом відповідно до порядкового номера у списку групи (для студентів денної форми навчання) або останніх двох цифр залікової книжки (для студентів заочної форми навчання).

Практичне заняття включає розв’язування задач і їх обговорення.

Поточний контроль знань здійснюється на практичних заняттях шляхом перевірки вирішення задач та захисту виконаної самостійної роботи (див. Методичні рекомендації до самостійної роботи). У ході практичних занять і самостійної роботи студенти повинні більш глибокого освоїти методику вирішення практичних завдань економіки будівництва, використовувати нормативну, науково-технічну літературу, закордонні джерела, Internet, програмне забезпечення персональних комп’ютерів.

 


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  3. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  4. Актуальність курсу історіософії історії України
  5. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  6. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  7. Визначення предмету курсу
  8. Визначення предмету курсу
  9. Вступ до курсу
  10. Вступ до курсу
  11. Вступ до курсу
  12. ВСТУП ДО КУРСУ




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання для самоперевірки | ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.