МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 1. ПРОМИСЛОВІ БУДІВЛІ ТА СПОРУДИВСТУП ЗМІСТ О.В. ЄВТУШЕНКО Київ НУХТ 2012 Конспект лекцій ТА САНІТАРНОЇ ТЕХНІКИ ОСНОВИ ПРОМИСЛОВОГО БУДІВНИЦТВА О.В.Євтушенко В.С.Гуць Міністерство освіти і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ україни національний Університет харчових технологій
для студентів за напрямами підготовки: 6.051701 "Харчові технології та інженерія", 6.040106 "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування", 6.050601 "Теплоенеогетика", 6.050604 "Енергомашинобудування" денної та заочної форм навчання
Гуць В.С., Євтушенко О.В.Основи промислового будівництва та санітарної техніки: Конспект лекцій для студ. напрямів підготовки: 6.051701 "Харчові технології та інженерія", 6.040106 "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування", 6.050601 "Теплоенеогетика", 6.050604 "Енергомашинобудування" ден. та заоч. форм навч. – К.: НУХТ, 2012. – 120 с.
Рецензент П.Л.ШИЯН, д-р. техн. наукТ.П.Пирог, д-р. біолог. наук В.С. ГУЦЬ,д-р. техн. наук,
© В.С. Гуць, О.В.Євтушенко, 2012 © НУХТ, 2012
Метою вивчення дисципліни «Основи промислового будівництва та санітарної техніки» є забезпечення інженерної підготовки студентів напрямів: 6.040106 «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування», 6.051701 «Харчові технології та інженерія», 6.050601 "Теплоенеогетика", 6.050604 "Енергомашинобудування" для вирішення задач проектування промислових будівель і споруд, здачі в експлуатацію, реконструкцію промислових будівель та споруд харчової промисловості. Курс належить до циклу практичної і професійної підготовки і покликаний підготовити висококваліфікованого спеціаліста, що володіє основами промислового будівництва та санітарної техніки і здатного використовувати свої знання при роботі з проектною документацією, а також на окремих стадіях проектування. Вивчаючи дисципліну студент повинен знати: досягнення науково-технічного прогресу по проектуванню й конструюванню промислових будівель і споруд на територіях харчових підприємств; загальні відомості про будівлі, споруди, архітектурно-будівельні креслення, класифікацію та вимоги до виробничих будівель; об`ємно-планувальні рішення промислових будівель (вибір поверховості, сітка колон, висоти приміщень, ширини та висоти прольоту); типізацію та уніфікацію промислових будівель та їх елементів; стандартні схеми промислових будівель, основні принципи компонування, правила вибору типу будівлі; конструктивні елементи промислових будівель; основні правила прив’язки колон і огороджуючих конструкцій до розміткових осей; сучасні будівельні матеріали при зведенні будівель і споруд; структурні особливості будівельних матеріалів, що забезпечують функціональну надійність і довговічність будівель і споруд; енергозбереження будівель та споруд; параметри мікроклімату заводських приміщень; методи забезпечення параметрів мікроклімату приміщень за рахунок опалення та вентиляції; способи постачання питної та технологічної води; системи каналізації промислової та дощової води; очищення каналізаційної води та охорона навколишнього середовища. Освоївши матеріали дисципліни «Основи промислового будівництва та санітарної техніки», студент повинен вміти: приймати об`ємно-планувальні та конструктивні рішення під час проектування планів та розрізів цехів харчових виробництв; визначати схему промислової будівлі; оформлювати графічну частину креслень планів та розрізів, з нанесенням на них сітки колон, розмірів та висотних відміток; читати архітектурно-будівельні креслення; використовувати в практичній діяльності при виконанні дипломного проекту (роботи) знання про промислові будівлі і споруди; побудувати і відредагувати генеральний план переробного завода при його реконструкції та розрахувати його параметри; мати уявлення про оптимізацію конструктивних рішень; знати основні будівельні матеріали, їх якості та області їх ефективного використання; основні конструктивні елементи сучасних будівель, теплі стіни, теплі підлоги, теплі покрівлі та інше; системи опалення, вентиляції та кондиціювання будівель та споруд; системи водопостачання, каналізації та очистки стічних вод, охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки; опанувати навичками виконання креслень будівель і споруд, їх конструктивних елементів з врахуванням ДБНів і діючих нормативних актів. Підвищення продуктивності праці працюючих неможливо без створення більше сприятливих умов для високоефективної праці, поліпшення санітарно- гігієнічних умов і техніки безпеки, підвищення культури виробництва. А це потребує реконструкції сучасних переробних підприємств харчової промисловості. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|