Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і завдання збутової діяльності. Етапи розробки концепції збуту.

Лекція 10. Маркетингова політика розподілу.

Тема 7. Маркетингова політика продажу.

Мета: вивчити сутність і основні елементи збутової діяльності підприємства, організації торгівельної, посередницької та логістичної діяльності

 

Виробництво високоякісного та конкурентоспроможного продукту не завжди гарантує йому успішну продаж на ринку. Іноді буває, що ми не знаходимо у магазині того товару, який хотіли б купити, і купуємо інший. Це зовсім не означає, що виробник цієї продукції не хотів би продати нам його. Можливо у цей момент товар того виробника у магазині вже закінчився або він продається у іншій торгівельній точці, до якої нам дістатися незручно.

Кожний день ми купуємо щось для своїх особистих потреб. Це здійсняємо ми у той час і у тому місці, де нам зручно. Але для того, щоб споживачі кожний день купували хліб, молочні продукти, м'ясо та напої, проводиться серйозна робота, яка зветься збутом.

Таким чином, завдання збуту в системі задоволення людських потреб - це створити умови для споживача, щоб потрібний товар з'явився у потрібному місці, у потрібний час і у потрібній кількості.

З точки зору виробника збут - це діяльність з планування, організації та контролю переміщення товарів від виробника до кінцевого споживача з метою задоволення попиту та отримання прибутку.

Головним змістом збуту як елементу комплексу маркетингу є вибір оптимальної схеми доведення товару або послуги від виробника до споживача (дистриб'юція), її фізичне втілення (організація транспортування, збереження, обробки вантажів, доставки споживачам), а також післяпродажне сервісне обслуговування споживачів.

 

 


 

На рисунку 10.2 зображений дворівневий канал збуту, який на другому рівні має трьох посередників (ширина).

 

Функції каналів збуту зображені на рисунку 10.3.

 

 

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  3. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  4. V. Завдання.
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові стратегії щодо зміни цін. | Лекція 11. Торгово-посередницька діяльність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.