МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 11. Торгово-посередницька діяльність.Рисунок 10.3 - Функції каналів розподілу
У деяких випадках виробник має змогу самостійно прокласти шлях до своїх клієнтів, сам ним керувати, сам отримувати прибуток. Така система побудови дистриб'юції має назву - прямий канал збуту, який передбачає відсутність посередників між виробником і споживачем. Прямий канал також має назву канал нульового рівня через відсутність посередників у системі. Застосування прямих каналів збуту дає змогу виробникові контролювати маркетингову програму в цілому, підтримувати тісні зв'язки зі споживачами, отримувати прибуток від продажу товарів кінцевим споживачам, краще вивчати ринок своїх товарів, прискорити обіг товарів і втілення у життя нових наукових розробок. Але для організації таких каналів виробник повинен мати величезні фінансові, технічні ресурси, мати транспорт, складські, торгівельні приміщення. У зв'язку з цим прямі канали збуту мають деякі недоліки: - збільшують витрати за рахунок транспортування, зберігання, відвантаження продукції; - потребують досвідчених фахівців; - збільшують число контактів зі споживачами, що підвищує витрати. На рисунку 10.4 представлені два варіанти організації збуту: - 1-й варіант прямого збуту без посередників; - 2-й варіант непрямого збуту за допомогою посередника (дистриб'ютора). З цього рисунку видно, що використання посередників істотно зменшує число контактів зі споживачами, дає їм змогу зосередитись на якості продукції. Управління запасами - створення та підтримування запасів товарів у необхідній кількості та асортименті для задоволення запитів споживачів. Для вибору економічно визначеного обсягу замовлення оцінюються сумарні витрати на створення та підтримку запасів. Слід пам'ятати, що мінімізація витрат повинна бути збалансована з рівнем послуг, які надаються споживачам. Збільшення витрат на обслуговування запасів призводить до покращання рівня обслуговування споживачів (див. рисунок 10.7).
Рисунок 10.7 - Вибір економічно визначеного розміру замовлення
5. Організація транспортування вантажів - забезпечує фізичне переміщення товарів із місць їх виробництва до місць їх продажу та споживання. Витрати на транспортування складають значну частину у сумарних витратах, що призводить до істотного подорожчання продукції. Для транспортування можуть бути використані різні види транспорту, кожні з них має свої сильні та слабкі сторони (див.табл.10.1).
Таблиця 10.1 - Порівняльна характеристика видів транспорту
Позначення: 1 – дуже низька оцінка; 2 – низька оцінка; 3 – середня оцінка; 4 – хороша оцінка; 5 – дуже хороша оцінка.
* - доступність (кількість точок обслуговування) Питання для самоконтролю: 1. Яке значення має організація розподілу продукції у маркетинговій стратегії підприємства? 2. Які цінності створюють посередники? 3. Які бувають різновиди каналів збуту? 4. В яких випадках доцільно використовувати прямі канали збуту? 5. Для яких товарів використовують стратегії інтенсивного і селективного збуту? 6. Назвіть основні завдання товароруху у системі маркетингу? 7. У чому переваги і недоліки окремих видів транспорту для збутової політики? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|