МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 11. Торгово-посередницька діяльність.Рисунок 10.3 - Функції каналів розподілу
У деяких випадках виробник має змогу самостійно прокласти шлях до своїх клієнтів, сам ним керувати, сам отримувати прибуток. Така система побудови дистриб'юції має назву - прямий канал збуту, який передбачає відсутність посередників між виробником і споживачем. Прямий канал також має назву канал нульового рівня через відсутність посередників у системі. Застосування прямих каналів збуту дає змогу виробникові контролювати маркетингову програму в цілому, підтримувати тісні зв'язки зі споживачами, отримувати прибуток від продажу товарів кінцевим споживачам, краще вивчати ринок своїх товарів, прискорити обіг товарів і втілення у життя нових наукових розробок. Але для організації таких каналів виробник повинен мати величезні фінансові, технічні ресурси, мати транспорт, складські, торгівельні приміщення. У зв'язку з цим прямі канали збуту мають деякі недоліки: - збільшують витрати за рахунок транспортування, зберігання, відвантаження продукції; - потребують досвідчених фахівців; - збільшують число контактів зі споживачами, що підвищує витрати. На рисунку 10.4 представлені два варіанти організації збуту: - 1-й варіант прямого збуту без посередників; - 2-й варіант непрямого збуту за допомогою посередника (дистриб'ютора). З цього рисунку видно, що використання посередників істотно зменшує число контактів зі споживачами, дає їм змогу зосередитись на якості продукції. Управління запасами - створення та підтримування запасів товарів у необхідній кількості та асортименті для задоволення запитів споживачів. Для вибору економічно визначеного обсягу замовлення оцінюються сумарні витрати на створення та підтримку запасів. Слід пам'ятати, що мінімізація витрат повинна бути збалансована з рівнем послуг, які надаються споживачам. Збільшення витрат на обслуговування запасів призводить до покращання рівня обслуговування споживачів (див. рисунок 10.7).
Рисунок 10.7 - Вибір економічно визначеного розміру замовлення
5. Організація транспортування вантажів - забезпечує фізичне переміщення товарів із місць їх виробництва до місць їх продажу та споживання. Витрати на транспортування складають значну частину у сумарних витратах, що призводить до істотного подорожчання продукції. Для транспортування можуть бути використані різні види транспорту, кожні з них має свої сильні та слабкі сторони (див.табл.10.1).
Таблиця 10.1 - Порівняльна характеристика видів транспорту
Позначення: 1 – дуже низька оцінка; 2 – низька оцінка; 3 – середня оцінка; 4 – хороша оцінка; 5 – дуже хороша оцінка.
* - доступність (кількість точок обслуговування) Питання для самоконтролю: 1. Яке значення має організація розподілу продукції у маркетинговій стратегії підприємства? 2. Які цінності створюють посередники? 3. Які бувають різновиди каналів збуту? 4. В яких випадках доцільно використовувати прямі канали збуту? 5. Для яких товарів використовують стратегії інтенсивного і селективного збуту? 6. Назвіть основні завдання товароруху у системі маркетингу? 7. У чому переваги і недоліки окремих видів транспорту для збутової політики? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|