Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 11. Торгово-посередницька діяльність.

Рисунок 10.3 - Функції каналів розподілу

 

У деяких випадках виробник має змогу самостійно прокласти шлях до своїх клієнтів, сам ним керувати, сам отримувати прибуток. Така система побудови дистриб'юції має назву - прямий канал збуту, який передбачає відсутність посередників між виробником і споживачем. Прямий канал також має назву канал нульового рівня через відсутність посередників у системі.

Застосування прямих каналів збуту дає змогу виробникові контролювати маркетингову програму в цілому, підтримувати тісні зв'язки зі споживачами, отримувати прибуток від продажу товарів кінцевим споживачам, краще вивчати ринок своїх товарів, прискорити обіг товарів і втілення у життя нових наукових розробок.

Але для організації таких каналів виробник повинен мати величезні фінансові, технічні ресурси, мати транспорт, складські, торгівельні приміщення. У зв'язку з цим прямі канали збуту мають деякі недоліки:

- збільшують витрати за рахунок транспортування, зберігання, відвантаження продукції;

- потребують досвідчених фахівців;

- збільшують число контактів зі споживачами, що підвищує витрати.

На рисунку 10.4 представлені два варіанти організації збуту:

- 1-й варіант прямого збуту без посередників;

- 2-й варіант непрямого збуту за допомогою посередника (дистриб'ютора).

З цього рисунку видно, що використання посередників істотно зменшує число контактів зі споживачами, дає їм змогу зосередитись на якості продукції.

Управління запасами - створення та підтримування запасів товарів у необхідній кількості та асортименті для задоволення запитів споживачів. Для вибору економічно визначеного обсягу замовлення оцінюються сумарні витрати на створення та підтримку запасів. Слід пам'ятати, що мінімізація витрат повинна бути збалансована з рівнем послуг, які надаються споживачам. Збільшення витрат на обслуговування запасів призводить до покращання рівня обслуговування споживачів (див. рисунок 10.7).

 

Рисунок 10.7 - Вибір економічно визначеного розміру замовлення

 

 

5. Організація транспортування вантажів - забезпечує фізичне переміщення товарів із місць їх виробництва до місць їх продажу та споживання. Витрати на транспортування складають значну частину у сумарних витратах, що призводить до істотного подорожчання продукції.

Для транспортування можуть бути використані різні види транспорту, кожні з них має свої сильні та слабкі сторони (див.табл.10.1).

 

Таблиця 10.1 - Порівняльна характеристика видів транспорту

 

Вид Вар-тість на км Швид-кість постав-ки Частота поставок Стабіль-ність поставок Гнуч-кість обробки вантажів Місце* розташування Можливість перевезення різних вантажів
Водний
Залізничний
Автомобільний
Трубопровідний
Повітряний

 

Позначення: 1 – дуже низька оцінка;

2 – низька оцінка;

3 – середня оцінка;

4 – хороша оцінка;

5 – дуже хороша оцінка.

 

* - доступність (кількість точок обслуговування)

Питання для самоконтролю:

1. Яке значення має організація розподілу продукції у маркетинговій стратегії підприємства?

2. Які цінності створюють посередники?

3. Які бувають різновиди каналів збуту?

4. В яких випадках доцільно використовувати прямі канали збуту?

5. Для яких товарів використовують стратегії інтенсивного і селективного збуту?

6. Назвіть основні завдання товароруху у системі маркетингу?

7. У чому переваги і недоліки окремих видів транспорту для збутової політики?


Читайте також:

  1. Аудиторська фірма — юридична особа, створена відповідно до законодавства, яка здійснює виключно аудиторську діяльність.
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вступна лекція
  8. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  9. Експериментатор: його особистість і діяльність. Ефект Пігмаліона або Розенталя.
  10. Інноваційно-інвестиційна діяльність. Суб’єкти інноваційно-інвестиційної діяльності.
  11. Клітинна селекція рослин.
  12. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі і завдання збутової діяльності. Етапи розробки концепції збуту. | Маркетингові посередники у каналах розподілу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.