Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організаційні форми освітньо-виховної діяльності

Організаційними формами освітньо-виховної діяльності, які найбільш поширені в заповідних об’єктах, є гуртки, клуби, кінолекторії, школи природоохоронців, наукові товариства учнів, Мала академія наук екотабори.

Гурток – це самодіяльна група учнів, студентів, інших громадян, які займаються поглибленим вивченням цінностей природно-заповідних заповідних територій та об’єктів. Гурткова робота спрямована самостійне навчання та пізнання, проведення екскурсій, ведення спостережень за природою, дослідів у ній тощо. При цьому обов’язковою є допомога збоку керівника гуртка. Ним може бути як працівник заповідної установи, так і працівники інших закладів. Гурток працює систематично протягом року відповідно до складеного плану. Види гуртків в природно-заповідних установах розрізняються за об’єктом вивчення (ботанічний, зоологічний, геологічний, географічний та інші гуртки) за проблематикою своєї діяльності (екологічний, природоохоронний, гурток заповідної справи тощо), за видом діяльності (фотогурток, відео-аудіогрупа, кінолекторій). Кінолекторії є своєрідною формою діяльності, яка забезпечує відеоінформацію на природоохоронні теми. Вони можуть організовуватися як заповідними об’єктами, так і іншими організаціями для різних верств населення й можуть проводитися систематично при візит-центрі чи в різних організаціях. В діяльності кіно лекторію використовуються промислово тиражовані відео матеріали та власного виробництва. Тематика в кіно лекторії підбирається спільно з працівниками ПЗУ для кращого подання відеоінформації про ПЗО.

Клуб - форма організації людей із екологічних та природоохоронних секцій та гуртків. Роботою клубу керує рада клубу, в яку входять керівники гуртків, голова ради та його заступник, секретар, консультанти. В клуб об’єднаються групи людей із спільними інтересами, які спрямованні на вивчення екологічних проблем, особливостей заповідної справи та впровадження природоохоронних заходів через індивідуальні та масові заходи. Наприклад клуб “Друзі національного парку” може об’єднувати всі попередньо названі гуртки.

Школи природоохоронців організовуються на базі природоохоронних закладів, де передбачаються різні форми теоретичної і практичної діяльності за розробленою програмою з використанням оснащення, приміщень, природних територій.

Товариство - самодіяльна організація, яка очолюється правлінням. Діяльність товариства різнопланова, але основна мета – сприяти природоохоронній та заповідній справі. Наукові учнівські товариства спрямовують свою діяльність на проведення наукових досліджень природних, історико-архітектурних, культурних цінностей заповідних територій та розробці заходів їх збереження та відтворення. Науково-педагогічне керівництво товариством можуть здійснювати вчителі, педагоги позашкільних закладів та наукові і педагогічні працівники природно-заповідних установ.

Мала академія наук (МАН) є позашкільним закладом, який об’єднує творчу молодь, що виконує навчально-дослідницьку, експериментальну діяльність, використовуючи базу природно-заповідного фонду. Головне завдання МАН – створення умов для творчого самовдосконалення учнівської молоді, залучення її до наукової діяльності, подальший розвиток талановитої та обдарованої молоді, використовуючи нетрадиційні форми навчання і виховання. МАН має статут і об’єднує наукові товариства. Організаційно-педагогічне керівництво МАН здійснюють працівники базових та позашкільних закладів. Науково-методичне забезпечення здійснює Всеукраїнська координаційно-методична рада, яка затверджена відповідно до Положення Міністерства освіти та науки і Президією Національної Академії наук України.

Екологічні табори проводяться з метою еколого-освітньої діяльності в поєднанні з відпочинком. Учасники мають можливість ознайомитися в природних умовах з рослинним світом, фауною, геологічними та географічними особливостями, історико-архітектурними, археологічними, культовими спорудами, пізнати основи краєзнавчої діяльності. Поряд з цим даються елементарні знання про виживання в природних умовах, основи туристичної діяльності. В екологічних таборах також проводяться розважальні заходи, конкурси, організується різновидовий відпочинок.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. Автоматизовані форми та системи обліку.
  9. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  10. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  11. Адаптивні організаційні структури управління.
  12. Акредитив та його форми




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи та форми проведення освітньо-виховної діяльності | Участь громадськості у природоохоронній діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.