МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 21. Поширений вид документації, один із способів обміну інформацією, основний засіб встановлення офіційних, службових контактів між підприємствами, організаціями тощо: а) договір; б) заява; в) службовий лист. 2. За кількістю адресатів розрізняють службові листи: а) звичайні та колективні; б) такі, що потребують відповіді, і такі, що не потребують відповіді; в) звичайні, циркулярні та колективні. 3. За функціональними ознаками службові листи поділяють на: а) звичайні, циркулярні й колективні; б) такі, що потребують відповіді, й такі, що не потребують відповіді; в) секретні й несекретні. 4. Службовий лист містить такі реквізити: а) печатка, гриф затвердження, місце укладання чи видання; б) гриф узгодження, візи; в) Державний герб, емблема організації, зображення державних нагород, код організації, індекс підприємства зв'язку. 5. На бланках дату листа ставлять: а) ліворуч угорі на спеціально відведеному для цього місці; б) праворуч угорі на спеціально відведеному для цього місці; в) унизу під текстом на спеціально відведеному для цього місці. 6. Для здійснення розрахунково-грошових операцій на бланках листів необхідно розмістити: а) печатку підприємства, організації, установи тощо; б) номер розрахункового рахунка у відділенні банку; в) гриф затвердження, гриф узгодження з вищими установами. 7. Якщо лист адресовано установі, поштову адресу вказують: а) після назви установи, структурного підрозділу й прізвища службової особи; б) перед назвою установи, структурного підрозділу й прізвища службової особи; в) у будь-якій послідовності. 8. На конверті повторюють адресу отримувача листа, починаючи: а) "Кому", а потім указують "Куди"; б) "Куди", а потім зазначають "Кому"; в) у будь-якій послідовності. 9. Підписує службовий лист переважно: а) особа, яка його підготувала; б) особа, відповідальна за його виконання; в) керівник установи, його заступник чи керівник структурного підрозділу. 10. Починати листа необхідно з: а) викладення аргументованих вимог адресанта; б) ввічливої форми звертання; в) опису фактів та подій. 11. Текст листа складається з: а) двох частин: доведення та пропозицій; б) трьох частин: висновки, доведення, пропозиції; в) двох частин: опису фактів або подій, висновків та пропозицій. 12. Постскриптум можливий лише за умови: а) якщо необхідно зазначити підставу, що спричинила появу цього документа; б) якщо необхідно зазначити додатки до листа; в) якщо після написання листа сталася подія, про яку адресант неодмінно має повідомити адресата. 13. Службові листи оформляють: а) на аркуші паперу формату А5; б) на аркуші паперу формату АЗ; в) на аркуші паперу формату А4 та АЗ. 14. Для зручності з обох боків сторінки залишають поля: а) ліве — 20 мм, праве — 10 мм, верхнє — 15 мм, нижнє — 20 мм; б) ліве — 25 мм, праве — 10 мм, верхнє — 20 мм, нижнє — 15 мм; в) ліве — 30 мм, праве — не менше 8 мм, верхнє — 20 мм, нижнє — 16-19 мм. 15. Типовий абзац має частини: а) вступ, основна частина, висновки; б) зачин, фраза, коментарі; в) основна частина, висновки та пропозиції. 16. Правила ввічливості вимагають відповісти на одержаний лист протягом: а) 7-10 днів; б) 6-7 днів; в) 8 днів. 17. Службовий лист, у якому йдеться про зміну адреси чи назви установи (фірми, організації), відкриття філії, початок виробництва тощо, називають: а) лист-підтвердження; б) лист-попередження; в) лист-повідомлення. 18. Службовий лист, яким запевняють оплату певних послуг, виконаної роботи, наданої житлової площі, якісне виконання роботи, називають: а) лист-підтвердження; б) гарантійний лист; в) лист-повідомлення. 19. Різновидом комерційного листа, що містить прохання надати докладну інформацію про певні товари, послуги або уточнити вже наявну, попередню інформацію про фірму, банк тощо, є: а) лист-запит; б) лист-прохання; в) лист-пропозиція. Читайте також:
|
||||||||
|