МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 3У якому листі обов'язково вказуємо підставу для його складання, назву товару (його марку, якість, модель тощо), умови й термін постачання, умови оплати)? а) лист-пропозиція; б) лист-прохання; в) лист-запит. 21. Письмова пропозиція про постачання товару, яку робить продавець покупцеві, є: а) лист-пропозиція; б) оферта; в) лист-прохання. 22. Службовий лист, що додається до основного документ (накладної, рахунка-фактури, каталогу, проспекту прейскуранта, креслень, буклетів, зразків нових товарів) та інформаційно супроводжує його, називають: а) гарантійний лист; б) лист-підтвердження; в) супровідний лист. 23. Службовий лист, у якому йдеться про наближення чи закінчення терміну виконання певних завдань, зобов'язань, проведення заходів, називають: а) лист-повідомлення; б) лист-нагадування; в) лист-вимога. 24. Своє невдоволення з приводу порушення умов укладеної угоди, наприклад, порушення погоджених термінів постачання товару, невідповідності останнього запропонованим зразкам, незадовільного дизайну чи упакування, ви можете висловити у: а) рекламаційному листі; б) листі-попередженні; в) листі-нагадуванні. 25. Якщо ви хочете пояснити причини певних порушень або переконливо довести безпідставність скарги стосовно до вас, ви можете скласти: а) лист-вимогу; б) лист-відповідь на претензію; в) лист-пояснення. 26. У випадку, якщо ви маєте змогу заручитися підтримкою авторитетної у тій чи інший галузі діяльності особи для участі у конкурсі на заміщення відповідальної посади, здобуття гранту чи стипендії, ви можете звернутися за: а) листом-запитом; б) рекомендаційним листом; в) листом-характеристикою. 27. У рекомендаційних листах обов'язково необхідно вказати: а) з якого часу знайомі рекомендований і особа, яка дає рекомендацію, рівень професійної майстерності рекомендованого тощо; б) повідомити призначення, тобто куди направляється лист; в) особисті уподобання рекомендованого. 28. На відміну від характеристики, рекомендаційний лист: а) містить підпис відповідальної особи й гербову печатку організації, яка його видала; б) викладається від третьої особи і складається у двох примірниках; в) не обов'язково подається з місця роботи; формулюється висновок про рекомендованого. 29. У випадку, якщо ви бажаєте висловити вдячність адресатові за надану допомогу, послугу, підтримку, надіслане запрошення тощо, ви складаєте: а) лист-вдячність; б) лист-звернення; в) лист-подяку. 30. Якщо ж ви маєте перепросити за невчасне виконання замовлення, спізнення на зустріч, бухгалтерські помилки, порушення умов договору тощо, ви пишете: а) лист-перепрошення; б) лист-вибачення; в) лист-увагу. 1. За змістом оголошення поділяються на: а) повідомлення про майбутню подію та потребу в послугах або можливість їх надання; б) повідомлення-анонс та повідомлення-резюме; в) повідомлення про майбутню подію та повідомлення-запрошення. 2. Якщо ви бажаєте передати різноманітну інформацію до установ, організацій, фірм за допомогою телекомунікативного зв'язку та принтера, ви скористаєтесь таким документом, як: а) телефонограма; б) факс; в) телеграма. 3. Ви вирішили повідомити засоби масової інформації про важливу для вас подію. Це можна зробити, оформивши документ: а) лист-повідомлення; б) лист-звернення; в) прес-реліз. 4. За функціональним призначенням і терміном подання відносно події ці документи поділяються на такі види: а) звичайні, колективні; б) анонс, запрошення, інформація та резюме; в) особисті та офіційні. 5. Документ, який є короткою, стислою характеристикою змісту книги, статті, рукопису тощо, називають: а) рецензією; б) анотацією; в) висновком. 6. Документ, який є критичним відгуком на художній, науковий або інший твір, що містить зауваження, пропозиції тощо і метою якого є рекомендація твору до друку або захисту, є: а) анотація; б) рецензія; в) висновки. 7. Висновки уповноваженої особи (кількох осіб) про наукові роботи, вистави, фільми, представлені на розгляд чи до захисту, називають: а) відгуком; б) анотацією; в) рецензією. 8. Документ, у якому уповноважені особи, комісія або установа викладають свої зауваження, оцінки, рішення та їх аргументи щодо окремого питання або іншого документа і який передається до вищих органів для розгляду і затвердження, називають: а) рецензією; б) відгуком; в) висновками. Читайте також:
|
||||||||
|