Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Встановлення загартованих пластин.

Поверхневе загартовування направляючих.

Способи підвищеннязносостійкості направляючих станин в процесі ремонту.

Ремонт направляючих станин вібровідкаттсою.

Ремонт направляючих станин фрезеруванням.

Ремонт направляючих станин фрезеруванням застосовують при значних і нерівномірних зносах направляючих. Обробку виконують на повздовжньо-фрезерувальних верстатах за допомогою універсальних фрезерувальних головок. Але фрезерування не забезпечує якісної обробки поверхні і в подальшому вимагає завершального доопрацювання шабруванням чи шліфуванням.

 

Груба шорсткість поверхонь направляючих викликає інтенсивний знос, а дуже чиста поверхня погано затримує змазку на поверхні, що також призводить до швидкого зносу . Тому при покращенні експлуатаційних якостей необхідно враховувати якою повинна бути шорсткість поверхні.

Керувати процесом утворення мікронерівностей на поверхні можна різними способами. Одним з розповсюджених способів є віброобкатка.

Спосіб вібраційного обкачування, відрізняється можливістю утворення більш тонкого регулює мого та більш однорідного рельєфу, забезпечує можливість оптимізації рельєфу направляючих поверхонь у відношенні їх місткості змазки.

На рис.39 Зображена конструкція шарикової голівки. За допомогою якої виконується віброобкатка направляючих.

Корпус віброголівки 2 туго кріпиться до супорту 4 траверси повздовжньо-строгального верстату. Шарикова голівка і т. б. Інструмент кріпиться до шпинделя голівки. В процесі обробки стіл з деталлю, що обробляється (станиною) отримує повздовж ну подачу , а інструмент шарикова голівка. Коливальні рухи з заданою частотою. В залежності від частоти коливань інструменту і подачі столу з деталлю на поверхні направляючої утворюється мікрорельєф - шорсткість


 

 

Рисунок 5.12 - утворення мікрорельєфу віброголівкою на направляючих станини

 

При ремонті станин доцільно поряд з відновленням (ремонтом) геометричної форми й положення направляючих забезпечити підвищення їх зносостійкості.

Підвищення зносостійкості направляючих здійснюється наступним

чином:

- загартовуванням направляючих:

- встановленням загартованих пластин в якості направляючих;

- встановлення пластмасових накладок на деталях, які перевищуються по направляючим станини.

Здійснюється ацегилено-кисяевим полум'ям, кероеннозим пальником чи струмом високої частоти (СВЧ).

Твердість загартовування досягається в межах40...43

При загартовуванні направляючих полум'ям, направляючі нагріваються до температури загартовування й охолоджуються водою.

На рис 40 Зображена схема поверхневого загартовування направляючих полум'ям.

 

 

Рисунок 5.13— Схема для загартовування станин.

1 - корито; 2 - механізм переміщення; 3 - підвіска електричного дроту; 4 - направляючі механізму переміщення; 5- - шланг подачі пального; 6 - шланг подачі кисню; 7 - шланг подачі води; 8 - станина, яку загартовують.

При загартовування направляючих СВЧ індуктори для нагріву направляючих повинні мати форму, яка відповідає: конфігурації і розмірам направляючих.

Після нагріву поверхні індуктором стисненим повітрям направляється водяний струмінь до місця підготовленого під загартовування.

 

При великих зношеннях направляючих станин інколи вдаються до їх відновлення за допомогою загартованих пластин. Перед встановленням пластин направляючі стругають чи фрезерують, попередньо перевіривши чи не порушиться жорсткість станини. Після зборки пластини кренять до направляючих за допомогою гвинтів. Товщина пластини видирається з урахуванням шліфування після їх встановленню

Матеріал пластини: сталь 15,20; 20х які підлягають цементуванню та загартовуванню до 56...60 НКС.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  4. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  5. Види земель населених пунктів, їх межі. Встановлення та зміни меж населених пунктів.
  6. Види цін та порядок їх встановлення.
  7. Використання методу Дельфі для встановлення рейтингової оцінки
  8. ВИНИКНЕННЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ЇЇ ЯК САМОСТІЙНОЇ НАУКИ.
  9. ВИНИКНЕННЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ЇЇ ЯК САМОСТІЙНОЇ НАУКИ.
  10. Вирішення спорів про встановлення земельних сервітутів
  11. Відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання рішення, роз'яснення рішення, що підлягає виконанню
  12. Вплив держави на встановлення ринкової рівноваги




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ремонт направляючих станин шліфуванням. | З.1 Ремонт повздовжніх та поперечних направляючих каретки супорту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.