![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
З.1 Ремонт повздовжніх та поперечних направляючих каретки супорту.Ремонт направляючих каретки супорту, повздовжніх, повертаючи салазок токарного верстату. Встановлення пластмасових накладок на деталі, що переміщуються по направляючим. Встановлення накладок з пластмаси, а інколи з м'яких металів, є ефективним методом збереження направляючих станин. Пластмасові накладки встановлюють на поверхні деталей, що труться, які переміщуються по направляючим. Накладки виготовляються з тексотілу; капрону, стиракрілу тощо. Кріплення накладок виконується гвинтами чи за допомогою клею. Успішно застосовуються накладки, з пластмас при ремонті карусельних верстатів на кутових направляючих столу, розточувальних верстатах, на столах повздовжньо-строгальних, т. і. Накладки виготовляють і з бронзи, сплаву ЦЛМ-І0-5 т. і., що дозволяє значно збільшити строк використання направляючих станин.
У направляючих каретки супорту (рис. 41 а, б) знос частіше виникає на поверхні 1, 2, З, 4, 7, 8 та 9.
Рисунок 5.14— Знос направляючих каретки супорту токарного верстату, а - розміщення направляючих; б - нахил каретки і фартуху внаслідок зносу направляючих.
Поверхні 1, 2, 3 та 4 зношуються більше в середній частині, вони становляться вгнутими 4 у результаті, порушуються взаємна паралельність цих направляючих і паралельність вісі 5 під гвинт. Підвищене зношення поверхонь 7 та 8 тягне за собою нахилення каретки 11 в сторону фартух}7 12 (на рис. 41, б показано пунктирними лініями). Крім того із-за нерівномірного розподілення зусиль різання на поверхнях 4 та 8 відбувається розворот каретки (на рис. 41, а показано стрілкою). Це в свою чергу нерівномірний знос направляючих по довжині; порушується перпендикулярність поперечних направляючих 2 і 4 відносно повздовжних7 і 8. Нижня поверхня де крениться фартух, втрачає паралельність повздовжніх направляючих, перекошуються у поперечному напрямку, в результаті чого фартух одержує нахил до станини. При ремонті необхідно відновити первинну точність (0,03 мм на довжині 300 мм):паралельності поверхонь 1, 2, 3, 4 (рис. 41, а) до вісі 5 у горизонтальній та вертикальній площинах, паралельність поверхонь 1 і 3 до площин 6 для кріплення фартуху (по лініям аа, а1а1, бб, б1б1 перпендикулярність поперечних площин 2, 4 (по лінії вв) до направляючих 7,8 (по лінії вв); перпендикулярність поверхні 6 (по лінії б1б1) до площини для кріплення коробки подач на верстаті; паралельність направляючих 7, 8, 9 до поверхні 6 (по лінії а1а1). Ремонт направляючих каретки доцільно починати з поверхонь 1, 2, З, 4. За базу приймають поверхню (грань) 10, яка завжди перпендикулярна вісі отвору 5 для гвинта поперечної подачі та площини 6. На рис. 42. Показано спосіб відновлення направляючих 1, 2, 3, 4 швидкісним фрезеруванням і поверхонь 7, 8, 9 пластмасовими композиціями (рис. 41).
Рисунок 5.15— Встановлення каретки на пристосування.
Для ремонту використовують пристосування (рис. 42), які встановлюють на столику вертикально-фрезерного верстату, а каретку супорту закріплюють поверхнею 6 до верхньої ступені 7 пристосування гвинтами через існуючі отвори 8 для кріплення фартуху за допомогою рухомих гайок 9, які розміщені в Т - подібних пазах (див. рис.Д-2). Після встановлення каретки супорту у пристосування за допомогою індикатору вивіряють поверхню 13 каретки на паралельність руху столу у поперечному напрямку. Відхилення не повинні перевищувати 0,03 мм по всій довжині. Фрезерування виконують торцевою фрезою 25, яка оснащена твердим сплавом. Швидкість різання: V=3...4 м/с, подач S=200 мм/хв. Спочатку за один-два проходи до виводу зносу обробляють одночасно поверхні 1-2, потім, не змінюючи положення фрези, за один прохід поверхні 3-4. Точність обробки швидкісним фрезеруванням досягає 0,01...0,03 мм, шорсткість поверхонь - Ra=0,8…0,4 мкм.
3.2 Ремонт поворотних салазок супорту. Ремонт поворотних салазок супорту починають з поверхні 1 (рис. 43, а), яку шабрують, перевіряючи на фарбу по шліфованій спряженій поверхні
Рисунок 5.16— Салазка супорту. а - поворотні салазка; б - верхні салазка.
Поперечних салазок, кількість відбитків повинно буди 8... 10 на Площині 25x25 мм. Потім виконують ремонт поверхонь шліфуванням в наступному порядку: - встановлюють поворотні салазки шаброваною поверхнею ї на спеціальне пристосування 6 та вивіряють поверхні 3 чи 4 на паралельність ходу столу. Допуск паралельності 0,02 мм на довжині направляючих; - шліфують послідовно поверхні 2, 5, 35 4 торцем чашкового круту конічної форми, досягаючи шорсткість Rа=0,8...0,4 мкм. Допуск паралельності поверхонь 3 і 4 0,02 мм по всій довжині.
Читайте також:
|
|||||||||
|