МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фактор факторВисновки ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання для самоконтролю:
План лекції:
Рекомендована література: Основна література: 2, 7, 10. Додаткова: 11, 16, 18, 21. 39, 40, 44, 46. Міні – лексикон: комунікатор, комунікант, комунікат, професійний комунікатор, непрофесійний комунікатор, професійний мовець, професійний співбесідник, агітатор, пропагандист, журналіст, іміджмейкер, піарник, рекламіст, прес-секретар, публіцист, редактор.
1. Комунікатор як суб’єкт масової комунікації. Масова комунікація є середовищем, в якому працюють різні фахівці слова. Одним із важливих компонентів системи масової комунікації є КОМУНІКАТОР. Комунікатор - Необхідність аналізу комунікаторів як учасників процесу спілкування є беззаперечним.Власне, характер, зміст, спрямування комунікації залежить від постатей комунікаторів.
Процес комунікації відбувається у формі породження висловлювання, повідомлення, твору, тексті і у формі сприймання та розуміння висловлювання, повідомлення, твору.
комунікат комунікант Комунікат - Комунікант - Комунікатори шляхом змін комунікативних потоків впливають на цінності та мотиваційні установки комуніканта та прагнуть досягнути змін в поведінці аудиторії.
Від особи комунікатора в більшій мірі залежать ефективність його виступу, адже сприйняття будь-якого повідомлення, опосередковується сприйняттям особистості комунікатора. M відсутність страху виступу; M__________________________________; M ____________________________; Mпрофесійна приналежність; M_____________________________ _____________________________________
Характеристики зовнішності_________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ В комунікативних характеристиках ___________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Внутрішні характеристики __________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Якщо створити соціально-психологічну модель образу комунікатора, потрібно виділити два основні фактори: «компетентності-переконання» «повага-привабливість», «комунікатор-аудиторія» _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ _____________________________ ___________________________ Наявність в образі комунікаторів високого рівня позитивних характеристик з обох факторів слугує доказом того, що їх образ, який склався в аудиторії, буде сприяти ефективності переданих ними повідомлень.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Отже, функція комуніканта –встановлення та підтримання контакту з комунікатом.
Встановити контакт із співбесідником означає забезпечити реакціюзгоди співбесідника на встановлення контакту. Забезпечення такої реакції з боку комуніканта означає використання ним певної системи комунікативних технік, методів, способів, певної інформації, вираження почуттів, емоцій та організації комунікативного процесу.
Згода між комунікаторами може виникати в результаті повного або часткового порозуміння. Саме ступенем порозуміння і визначаеться ефективність комунікативного процесу. 2. Типи комунікаторів в масовій комунікації.
У ролі комунікантів масового спілкування виступають:
професійні комуніканти непрофесійні комуніканти
Професійний комунікант -
На основі соціально-психологічного підходу до дослідження професійних комунікаторів, представників даної групи можна класифікувати у відповідності: v з їх діловими якостями (ступінь майстерності, професійним відношенням до справи, дисципліною); v _______________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________; v
________________________________________________________________________________________________________________________; v характерологічних якостей (______________________________ ___________________________________________________________); v фізичних якостей.
актуальність теми подача теми
розробка теми
Професійні мовці формуються на основі усвідомлення процесів породження висловлювання, механізмів виникнення повідомлення, усвідомлення тих факторів, які впливають на мовця під час виникнення повідомлення.
Професійними співбесідниками можуть бути читачі, глядачі, слухачі, які виступають в ролі аналітиків та інтерпретаторів мовлення.
C агітатор ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C журналіст ____________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C іміджмейкер __________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C піарник _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C політик _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C прес-секретар _________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C пропагандист_________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C публіцист _____________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C редактор ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
C рекламіст _____________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання для самоконтролю:
План лекції: 1. Поняття та основи масово-комунікаційного впливу. 2. Основи технології масово-комунікаційного впливу.
Рекомендована література: Основна література: 6, 7, 10. Додаткова: 11, 20, 23. 40, 43. Міні – лексикон: вплив, масовий вплив, маси, масове зараження, масове навіювання, масова маніпуляція, масово-комунікаційна регуляція, масова саморегуляція, масова рефлексія, масове наслідування, масифікатор, технології масово-комунікаційного впливу, циркулярна реакція, манніпулятивна технологія.
1. Поняття та основи масово-комунікаційного впливу. Вплив - Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|