МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контрольні запитання i завданняТа дані для обчислення зв'язку між ними
Знаходимо: Коефіцієнт кореляції рангів Спірмена вказує на помітний прямий зв'язок між вартістю основних виробничих фондів i продуктивністю праці (виробітком продукції на одного робітника).
1.Як виявляється причинний зв'язок? 2.У чому полягають особливості стохастичного i функціонального зв'язку? 3. Як виявляється кореляційний зв'язок? 4. У чому полягає прямий i обернений зв'язок? 5. Які є методи виявлення зв'язків між явищами? 6. В чому полягає суть методу аналітичного групування ? 7. Які етапи включає метод аналітичного групування ? 8. Як визначити ефект впливу фактора на результат за даними аналітичного групування? 9. У чому полягає дисперсійний аналіз? 10.У чому полягає економічний зміст дисперсії: загальної, міжгрупової та середньої iз групових дисперсій? 11.Що собою уявляє коефіцієнт детермінації? 12.Які функції в аналізі взаємозв'язків виконує рівняння peгpeciї? 13.Чому лінійна регресія найбільш поширена? 14.Як визначити параметри рівняння прямої? 15.Які значення має постійний параметр b в рівнянні прямої? 16.Що собою уявляє лінійний коефіцієнт кореляції? 17.Коли використовують непараметричні методи вимірювання зв'язків? 18.Як визначаються коефіцієнти асоцації та контингенції? 19.Визначити, яка з наведених нижче пар ознак є факторною, а яка результативною: • потужність електростанцій — виробництво електроенергії; • товарообіг — торгова площа магазинів; • витрати кормів — продуктивність корів; • сукупний дохід сім'ї — заощадження; • безробіття — рівень злочинності; • успішність студентів — пропуски занять; • розмір позики — плата за кредит; • стан екологічного середовища — тривалість життя населення; • витрати сім'ї на продукти харчування — число членів сім'ї; • споживчі ціни — купівельна спроможність грошової одиниці.
20. Для характеристики залежності урожайності кукурудзи від строку збирання урожаю обстежено десять господарств, які належать до однієї природно-кліматичної зони. В результаті обстеження одержано тaкi результати:
• Описати зв'язок між показниками лінійною функцією, визначити параметри функції, пояснити їx економічний зміст; • Оцінити щільність зв'язку між строком збирання урожаю та врожайністю кукурудзи; • Перевірити істотністъ зв'язку з ймовірністю 0,95.
21. Наведено такі дані про показники роботи верстатів:
Загальна дисперсія продуктивності верстатів за зміну становить 470. 1. Обчислити міжгрупову дисперсію; 2. За допомогою кореляційного відношення оцінити щільність зв'язку між виробітком деталей і строком служби верстата; 3. Перевірити істотність зв'язку з ймовірністю 0,95.
22. За даними результатів опитування розлучених пар про можливість відновлення сім'ї у майбутньому оцінити тісноту зв'язку між наведеними ознаками, використовуючи коефіцієнт асоціації. Зробити висновки.
23. Використовуючи результати вибіркового обстеження групи студентів-чоловіків, оцінити тісноту зв'язку між зростом та розміром взуття за допомогою коефіцієнта кореляції рангів.
24. За результатами опитування молодих сімей відносно допомоги з боку батьків оцініть щільність зв'язку між наведеними ознаками за допомогою коефіцієнта контингенції
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|