Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні запитання i завдання

Та дані для обчислення зв'язку між ними

  № підприємства Вартість основних виробничих фондів, млн.. грн.. χ Випуск валової продукції, млн.. грн.. у Ранг
Rх Rу d=Rх-Rу d2
2 348 2 654 2 780 2 891 3 125 3 240 3 915 4 000 4 137 5 199 -1 -2 -4 -4 +4 +3 +2 +2
           

 

Знаходимо:

Коефіцієнт кореляції рангів Спірмена вказує на помітний прямий зв'язок між вартістю основних виробничих фондів i продуктивністю праці (виробітком продукції на одного робітника).

 

і. 2.

1.Як виявляється причинний зв'язок?

2.У чому полягають особливості стохастичного i функціонального зв'язку?

3. Як виявляється кореляційний зв'язок?

4. У чому полягає прямий i обернений зв'язок?

5. Які є методи виявлення зв'язків між явищами?

6. В чому полягає суть методу аналітичного групування ?

7. Які етапи включає метод аналітичного групування ?

8. Як визначити ефект впливу фактора на результат за даними аналітичного групування?

9. У чому полягає дисперсійний аналіз?

10.У чому полягає економічний зміст дисперсії: загальної, міжгрупової та середньої iз групових дисперсій?

11.Що собою уявляє коефіцієнт детермінації?

12.Які функції в аналізі взаємозв'язків виконує рівняння peгpeciї?

13.Чому лінійна регресія найбільш поширена?

14.Як визначити параметри рівняння прямої?

15.Які значення має постійний параметр b в рівнянні прямої?

16.Що собою уявляє лінійний коефіцієнт кореляції?

17.Коли використовують непараметричні методи вимірювання зв'язків?

18.Як визначаються коефіцієнти асоцації та контингенції?

19.Визначити, яка з наведених нижче пар ознак є факторною, а яка результативною:

• потужність електростанцій — виробництво електроенергії;

• товарообіг — торгова площа магазинів;

• витрати кормів — продуктивність корів;

• сукупний дохід сім'ї — заощадження;

• безробіття — рівень злочинності;

• успішність студентів — пропуски занять;

• розмір позики — плата за кредит;

• стан екологічного середовища — тривалість життя населення;

• витрати сім'ї на продукти харчування — число членів сім'ї;

• споживчі ціни — купівельна спроможність грошової одиниці.

 

20. Для характеристики залежності урожайності кукурудзи від строку збирання урожаю обстежено десять господарств, які належать до однієї природно-кліматичної зони. В результаті обстеження одержано тaкi результати:

 

Номер господарства Строк збирання урожаю, днів Урожайність кукурудзи, ц/га

 

• Описати зв'язок між показниками лінійною функцією, визначити параметри функції, пояснити їx економічний зміст;

• Оцінити щільність зв'язку між строком збирання урожаю та врожайністю кукурудзи;

• Перевірити істотністъ зв'язку з ймовірністю 0,95.

 

21. Наведено такі дані про показники роботи верстатів:

Строк служби верстатів, років Кількість верстатів Середній виробіток деталей за зміну в розрахунку на один верстат, шт.
До 7 7-14 14-20 20 i більше
Разом

 

Загальна дисперсія продуктивності верстатів за зміну становить 470.

1. Обчислити міжгрупову дисперсію;

2. За допомогою кореляційного відношення оцінити щільність зв'язку між виробітком деталей і строком служби верстата;

3. Перевірити істотність зв'язку з ймовірністю 0,95.

 

22. За даними результатів опитування розлучених пар про можливість відновлення сім'ї у майбутньому оцінити тісноту зв'язку між наведеними ознаками, використовуючи коефіцієнт асоціації. Зробити висновки.

Стать розлучених Чи не виключаєте ви можливості відновлення сім'ї у майбутньому Разом
так ні
Чоловіки
Жінки
Разом

 

23. Використовуючи результати вибіркового обстеження групи студентів-чоловіків, оцінити тісноту зв'язку між зростом та розміром взуття за допомогою коефіцієнта кореляції рангів.

Студент Зріст, см. Розмір взуття

 

24. За результатами опитування молодих сімей відносно допомоги з боку батьків оцініть щільність зв'язку між наведеними ознаками за допомогою коефіцієнта контингенції

 

 

  Молода сім'я проживає Кількість молодих сімей     Разом
отримують допомогу від батьків не отримують допомогу від батьків
З батьками
Окремо
Разом

 

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бесіда за запитаннями.




Переглядів: 711

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Та вимірювання зв'язків | Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.