Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 6. РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Рис. 5.3 Стратегії малого бізнесу

Рис. 5.2 Стратегії середнього бізнесу

Рис. 5.1 Можливі корпоративні стратегії, які відповідають положенню на ринку недиверсифікованої компанії

 

Темпи зростання підприємства Низькі Стратегія виходу з ніші Стратегія лідерства в ніші
Високі Стратегія збереження Стратегія пошуку «загарбника»
    Помірні Швидкі
    Темпи розширення ніші

Стратегію виходу з ніші доцільно застосувати в тому випадку, коли темпи зростання підприємства високі, а темпи розширення ніші помірні, що передбачає перехід підприємства до категорії великих підприємств з досить широкою номенклатурою продукції.

Стратегію збереження підприємства застосовують, якщо його розмір практично незмінний, номенклатура продукції змінюється досить повільно. При дотриманні цієї стратегії є вірогідність втратити ринки збуту.

Стратегія лідерства в ніші застосовується, коли підприємство має достатні фінансові ресурси для швидкого зростання або стратегічна зона господарювання вибрана настільки вдало, що прибутки підприємства дозволяють здійснювати швидке зростання.

Стратегія пошуку загарбника направлена на пошук великого підприємства, яке здійснюватиме фінансову підтримку, що дозволить середньому підприємству залишитись в даному сегменті ринку.

Для підприємств, які відносяться до малого бізнесу, при визначенні стратегії можна застосувати матрицю «товар – форма існування підприємства», яка представлена на рис. 5.3.

Форми існування малого підприємства Сувере-нітет Стратегія копіювання Стратегія оптимального розміру
Симбіоз Стратегія використання переваг великого підприємства Стратегія участі у виробництві продукту великого підприємства
    Подібний до продукту великого підприємства Оригінальний продукт малого підприємства
    Продукт малого підприємства

 

 

Стратегія копіювання використовується, коли підприємство малого бізнесу випускає продукт, який є копією марочного продукту.

Стратегію оптимального розміру малі підприємства використовують, якщо найбільш доцільне виробництво малими партіями.

Стратегія участі у виробництві продукції великого підприємства передбачає кооперацію малого підприємства з великим підприємством.

Стратегія використання переваг великого підприємства може здійснюватися у одній з найбільш поширених форм господарського співробітництва великого і малого бізнесів у серії збуту – франчайзингу. Сутність цієї інтеграції полягає в тому, що головна (велика) компанія заключає договір з малою фірмою про надання їй виключного права реалізації або виробництва продукції чи послуг під торговою маркою великої компанії [12].



Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  9. Альтернативна реалізація із вільним вихідним кодом – сервер SAMBA
  10. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  11. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  12. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії підприємств великого, середнього і малого бізнесу | Подолання опору стратегічним змінам

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.