МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Процес розробки фінансової стратегіїЕтапність процесу розробки фінансової стратегії. Визначення періоду, на який розробляють стратегію. Визначення факторів зовнішнього фінансового середовища та кон’юнктури фінансового ринку. Формування стратегічних цілей фінансової діяльності підприємства. Синхронізація цільових показників фінансової стратегії за періодами її реалізації. Розробка операційних фінансових стратегій. Розробка системи організаційно-економічних заходів із забезпечення реалізації фінансової стратегії. Процес розробки та реалізації фінансової стратегії складається з наступних етапів: 1. Визначення періоду, на який розробляють фінансову стратегію.Тривалість цього періоду залежить від терміну дії загальної стратегії розвитку підприємства, за межі якої не може виходити фінансова стратегія. На визначення періоду дії фінансової стратегії суттєво впливає передбачуваність розвитку всієї економіки та кон’юнктури сегментів фінансового ринку, з якими пов’язана майбутня фінансова діяльність підприємства. Якщо економіка країни розвивається нестабільно, то фінансову стратегію у середньому розробляють на три роки. На період формування фінансової стратегії впливають також галузева належність підприємства, масштаби його діяльності, стадія життєвого циклу та інше. 2...Визначення факторів зовнішнього фінансового середовища та кон’юнктури фінансового ринку.До них належать: 2.1. фактори, що характеризують загальноекономічний розвиток країни: · макроекономічні: темпи зростання внутрішнього валового продукту й національного доходу; обсяг емісії грошей у досліджуваному періоді; прибутки населення; обсяг коштів на рахунках населення у банках; індекс інфляції; облікова ставка центрального банку; · показники галузі, до якої належить підприємство: динаміка обсягів виробленої продукції та її реалізації; загальна вартість активів, сума балансового прибутку підприємств; ставка оподаткування прибутку від основної діяльності; ставка податку на додану вартість і акцизного податку на продукцію, вироблену підприємствами галузі. 2.2. фактори, що стосуються кон’юнктури фінансового ринку: · види основних фондових інструментів (акцій, облігацій тощо), які обертаються на біржовому та позабіржовому фондових ринках; · котирування ціни попиту та пропозиції основних видів фондових інструментів; · обсяги і ціни угод за основними видами фондових інструментів; · зведений баланс динаміки цін на фондовому ринку; · кредитна та депозитна ставки окремих комерційних банків; · офіційний курс окремих валют, з якими працює підприємство в процесі зовнішньоекономічної діяльності; 2.3...фактори, пов’язані з діяльністю інших учасників ринку: постачальників усіх видів ресурсів, покупців, клієнтів, споживачів, конкурентів, банків, страхових компаній та інше; 2.4. фактори, що характеризують особливості державного регулювання фінансової діяльності підприємства і функціонування окремих сегментів фінансового ринку. 3...Формування стратегічних цілей фінансової діяльності підприємства. Цей етап повинен характеризуватися тим, що головна мета фінансової діяльності – підвищення рівня добробуту власників підприємства та максимізація його ринкової вартості. Система стратегічних цілей має забезпечувати: формування достатнього обсягу власних фінансових ресурсів і високорентабельне використання власного капіталу; оптимізацію структури активів і капіталу; прийнятність рівня фінансових ризиків у процесі майбутньої господарської діяльності. Стратегічні цілі фінансового розвитку потрібно формулювати конкретно та стисло, відображаючи кожну з них у кількісних показниках ― цільових стратегічних нормативах. Як нормативи фінансової діяльності підприємства, встановлюють такі показники: 3.1..середньорічний темп зростання власних фінансових ресурсів, сформованих із внутрішніх джерел; 3.2. мінімальна частка власного капіталу в загальному обсязі капіталу підприємства; 3.3. коефіцієнт рентабельності власного капіталу підприємства; 3.4. співвідношення оборотних та позаоборотних активів підприємства; 3.5. мінімальний обсяг грошових активів, який забезпечує поточну платоспроможність підприємства; 3.6. мінімальний рівень самофінансування інвестицій; 3.7. граничний рівень фінансування ризиків за основними напрямками господарської діяльності підприємства. 4. Синхронізація цільових показників фінансової стратегії за періодами її реалізації. Завдання цього етапу розробки фінансової стратегії – забезпечити зовнішню та внутрішню синхронізацію нормативів фінансової діяльності в часі. Зовнішня синхронізація – це часове узгодження реалізації розроблених показників фінансової стратегії з показниками загальної стратегії розвитку підприємства, а також зі змінами кон’юнктури фінансового ринку. Внутрішня синхронізація полягає в узгодженні в часі стратегічних нормативів фінансової діяльності між собою. 5. Розробка операційних фінансових стратегій. На відміну від загальної фінансової стратегії, операційні стратегії формують лише за конкретними напрямками фінансової діяльності підприємства. Розробка операційних стратегій може бути багаторівневою. Наприклад, у межах стратегії управління капіталом підприємства розробляють стратегії управління власним і запозиченим капіталом. У свою чергу, у межах стратегії управління власним капіталом можна формувати дивідендну й емісійну стратегії (для акціонерних товариств). 6. Розробка системи організаційно-економічних заходів із забезпечення реалізації фінансової стратегії: 6.1. формування на підприємстві «центрів відповідальності» різних типів; 6.2. визначення повноважень, обов’язків і міри відповідальності їх керівників за результати фінансової діяльності; 6.3. розробка системи стимулювання працівників за їх внесок у підвищення ефективності фінансової діяльності. 7. Оцінювання ефективності розробленої фінансової стратегії: 7.1...узгодженість фінансової стратегії із загальною й іншими функціональними стратегіями розвитку підприємства за цілями, напрямками, етапами реалізації; 7.2. адекватність фінансової стратегії змінам зовнішнього фінансового середовища; 7.3. внутрішня збалансованість операційних фінансових стратегій; 7.4. можливість реалізації фінансової стратегії, яка суттєво залежить від потенціалу підприємства, щодо формування власних фінансових ресурсів і рівня кваліфікації фінансових менеджерів; 7.5. прийнятність рівня ризиків, що виникають у ході реалізації фінансової стратегії, їх допустимість для фінансової діяльності підприємства з позиції можливих розмірів фінансових втрат і банкрутства; 7.6. результативність розробленої фінансової стратегії, яку оцінюють на основі прогнозних розрахунків основних фінансових коефіцієнтів. Оцінюють також нефінансові результати реалізації розробленої стратегії: поліпшення цінової репутації підприємства; підвищення рівня керованості фінансовою діяльністю та інше [37].
Читайте також:
|
||||||||
|