МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність, цілі та завдання управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваТЕМА 5. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1. Сутність, цілі та завдання управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 1 2. Методологічна основа управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 3 3. Концептуальна модель процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 8 4. Діагностика стану міжнародної конкурентоспроможності підприємства 12 5. Показники і чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації) 22 6. Оцінка фінансової конкурентоспроможності підприємства 26 7. Основні напрямки і програми підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації) 34 8. Конкурентоспроможність товару (послуги) і фірми. Визначення споживчої цінності товару (послуги) 40
Виключна роль конкурентоспроможності як єдино вірного критерію й «арбітра» міжнародного економічного обміну зумовлює необхідність впровадження спеціалізованого управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Як теоретична модель й засіб впливу на об'єкт управління, управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства є специфічним функціональним напрямом менеджменту підприємства, якому властиві специфічні зміст, цілі, завдання та організаційно-економічні засоби їх реалізації. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства являє собою напрям менеджменту підприємства, спрямованого на формування, розвиток і реалізацію конкурентних переваг та забезпечення життєздатності підприємства як суб' єкта міжнародної економічної діяльності. Об'єктом управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства є рівень міжнародної конкурентоспроможності, необхідний і достатній для забезпечення життєздатності підприємства як суб' єкта міжнародної конкуренції. Проблеми рівня міжнародної конкурентоспроможності не є лише власною справою окремого підприємства, оскільки воно виступає як частина більш складної національної, територіальної й галузевої господарської системи. Вплив рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства мають відчувати не тільки його робітники, а й партнери по кооперації, місце (регіон) розташування підприємства та дер' жава, валютні надходження бюджету якої формуються з доходів суб'єктів її зовнішньоекономічної діяльності. Отже, проблема міжнародної конкурентоспроможності ггідприємс має не тільки мікроекономічний зміст, а й загальнодержавний характер. Визначення цього факту об'єктивно обумовлюєголовне завдання» управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства — забезпечення життєздатності та сталого функціонуваї підприємства як суб'єкта світогосподарських зв'язків за будь-яі економічних, політичних, соціальних та інших змін у його зовніг му середовищі.
Суб'єктами управління міжнародною конкурентоспроможністю нідприємства є певне коло осіб, що реалізують його завдання. Сучасна світова практика дає можливість визначити наступні п'ять груп Об'єктів управління міжнародною конкурентоспроможністю "ідприємства: 1) власник підприємства, який за будь-яких умов має брати безпо-^редню участь у формуванні стратегічних цілей та завдань підприєм-•ьаі пов'язаних з економічними інтересами та фінансовими можливостями власника; 2)вищий управлінський персонал підприємства (заступники директора та керівники підрозділів операційної діяльності підприємства, з яких складається ланцюг цінностей підприємства); 3)лінійні менеджери операційних підрозділів підприємства, які мають відповідний рівень підготовки (бажано на рівні магістра); 4)менеджери-економісти консалтингових фірм, що залучаються на підприємство на платній основі для розробки та реалізації стратегії міжнародної конкурентоспроможності підприємства з метою переведення реального її рівня у бажаний; 5)державні та відомчі управлінські структури та органи, повноваження яких визначається відповідними нормативними документами. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства має бути спрямованим на: а) нейтралізацію (подолання) або обмеження кількості негативних (деструктивних) чинників впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства шляхом формування захисту проти них; 6) використання позитивних зовнішніх чинників впливу для нарощування та реалізації конкурентних переваг підприємства; в) відтворювання та нарощування конкурентоспроможності підприємства на ґрунті розвитку його топ-характеристик, ринково-продуктової та просторово-часової його адаптації до змін зовнішнього середовища; г) забезпечення гнучкості управлінських дій і рішень — їх синхронізації з динамікою дії негативних та позитивних чинників конкуренції на певному ринку. Читайте також:
|
||||||||
|