Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття №3

Контрольні запитання.

Зміст звіту

Порядок виконання роботи

- Для 3-х чисел, зазначених викладачем, одержати кодові комбінації циклічного коду з параметрами 7,4. Утворюючий поліном використати G(x)=x3+x+1.

- Переконатися в тім, що в отриманих кодових комбінаціях відсутні помилки.

- Ввести однократні помилки в кожну кодову комбінацію та показати процес виявлення і виправлення помилок. Рекомендується спотворити один контрольний символ і два інформаційних.

- Ввести двократну помилку в одну з кодових комбінацій і показати процес виявлення та виправлення помилки.

- Для 3-х чисел, зазначених викладачем, одержати кодові комбінації циклічного коду з параметрами 15,11. Утворюючий поліном використати G(x)=x4+x+1.

- Переконатися в тім, що в отриманих кодових комбінаціях відсутні помилки.

- Ввести однократні помилки в кожну кодову комбінацію і показати процес виявлення та виправлення помилок. Рекомендується спотворити один контрольний символ і два інформаційних.

- Ввести двократну помилку в одну з кодових комбінацій і показати процес виявлення та виправлення помилки.

- Використовуючи комп'ютерне середовище моделювання MATLAB, та програму zikl_kod.mdl перевірити всі результати домашнього завдання.

 

У звіті приводяться:

- структурна схема лабораторної установки;

- результати розрахунків, зроблених до виконання лабораторної роботи;

- результати експериментальних досліджень, зіставлення їх, виводи та висновок.

1) Навести загальні характеристики циклічних кодів.

2) Закодувати зазначене викладачем число циклічним кодом (15,11). Ввести однократну помилку в кодову комбінацію, показати процес декодування і виправлення помилки.

3) Закодувати зазначене викладачем число циклічним кодом (15,11). Ввести двократну помилку в кодову комбінацію, показати процес декодування і виправлення помилки.

4) Пояснити загальні принципи: кодування, декодування та виправлення помилок з використанням циклічних кодів.

5) Привести структурну схему кодера циклічного коду 7,4. Пояснити принцип її роботи.

6) Привести структурну схему декодера циклічного коду 7,4. Пояснити принцип її роботи.

 

 

«Завадостійкі блокові лінійні та циклічні коди»

 

Мета - з використанням вивченого теоретичного матеріалу навчитися оцінювати ефективність застосування завадостійкого кодування, кодувати лінійним і ціклічним кодами Хемінга повідомлення джерел різної ємності, декодувати повідомлення, виявляти виправляти однократні помилки.

Спочатку наводяться приклади розв'язання типових практичних задач, потім надаються умови задач для самостійного рішення, причому числові значення для вирішення завдань дано в 10 варіантах.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Приклади розв'язання основних типів задач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.