МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обов’язки педагогічного коллективу у системі формування ЗСЖ.Структура роботи за системою формування культури здорового способу життя в дошкільників припускає тісне співробітництво всього колективу ДНЗ. Розглянемо коротко основні завдання роботи з даного напрямку кожного учасника процесу: Науковий консультант – науково-методична підтримка, консультації, контроль. Завідувач ДНЗ й старший вихователь – контроль над створенням необхідних умов роботи, організацією педагогічного процесу, консультації, контроль. Педагог-Психолог – наукове вивчення й методична розробки по даній проблемі, проведення практичних занять, консультацій для колективу ДНЗ, виявлення особливостей дітей і повідомлення їх педагогічному колективу з метою обліку в роботі. Вихователі – облік особливостей дітей, проведення загартовуючих процедур, включення по можливості елементів занять та їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес і режимні моменти. Медичний персонал ДНЗ – виявлення особливостей дітей і їх повідомлення вихователям, проведення профілактичних заходів, контроль над дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Інструктор з фізичного виховання – облік особливостей дітей, проведення процедур, що гартують, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес і режимні моменти, використання відповідних до віку дітей рухових вправ і оздоровчих методик Музичний керівник – облік особливостей дітей, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес, підвищення психоемоційної стійкості через пояснення особливостей музики, її впливу на емоційний стан людини Педагог додаткового утвору – облік особливостей дітей, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес, підвищення психоемоційної стійкості через використання творів мистецтва, малювання й т.п. Логопед - – облік особливостей дітей, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес, використання коррекционной роботи для виправлення недоліків мови, тим самим підвищуючи впевненість дитини в собі, отже, підвищуючи його соціальний статус, психоемоційну стійкість Обслуговуючий персонал – дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог Батьки – використання будинку вправ гімнастики, елементів занять процедури, що гартують, облік особливостей дитини, підвищення психоемоційної стійкості Слід зазначити, що в першу чергу, кожний учасник процесу повинен бути особистим прикладом для дітей, підтримувати єдину лінію поведінки й виконувати основні вимоги, які пред'являються до дітей і іншим учасникам педагогічного процесу Впровадженню здорового способу життя сприяє також комплексна методична робота у формі щорічної, потокової, курсової та семінарської перепідготовки працівників дошкільних закладів і шкіл усіх спеціальностей, керівників різних рівнів. До тематичних планів входити спецкурс з питань дошкільної й шкільної валеологічної освіти; слухачі поглиблюють свої знання про закономірності розвитку тіла дитини, опановують ефективні методи народної й наукової валеології, набувають практичних умінь та навичок проведення кольоро-, фіто- і пальцетерапії, оздоровчого масажу тощо. Пропонуються тесті, які допомагають педагогам з'ясувати обсяг і якість своїх знань з валеології, а викладачеві — визначити рівень їхньої фахової компетентності. За результатами діагностування організується очна, заочна, групова та індивідуальна робота з охопленими перепідготовкою працівниками. Але найефективнішим методом формування валеологічних знань є розробка й виконання підготовлених педагогами творчих завдань. Впровадження програми з валеології забезпечується також проведенням проблемних теоретичних семінарів, семінарів-практикумів, організацією районних та обласних консультаційних пунктів, центрів соціального захисту малят. Однак не всі форми пропаганди здорового способу життя задіяні: досі не організовано випуск валеологічної газети, не виходять спеціальні радіо- та телепередачі для дітей і дорослих. Таким чином, спільна робота всіх дорослих, що оточують дошкільника, через вибір методів, засобів і форм навчання, а також контролю над змінами в стилі життя створює фундамент культури ЗСЖ, що включає в себе позитивну мотивацію й знання, уміння, навички валеологического характеру.
Читайте також:
|
||||||||
|