![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обов’язки педагогічного коллективу у системі формування ЗСЖ.Структура роботи за системою формування культури здорового способу життя в дошкільників припускає тісне співробітництво всього колективу ДНЗ. Розглянемо коротко основні завдання роботи з даного напрямку кожного учасника процесу: Науковий консультант – науково-методична підтримка, консультації, контроль. Завідувач ДНЗ й старший вихователь – контроль над створенням необхідних умов роботи, організацією педагогічного процесу, консультації, контроль. Педагог-Психолог – наукове вивчення й методична розробки по даній проблемі, проведення практичних занять, консультацій для колективу ДНЗ, виявлення особливостей дітей і повідомлення їх педагогічному колективу з метою обліку в роботі. Вихователі – облік особливостей дітей, проведення загартовуючих процедур, включення по можливості елементів занять та їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес і режимні моменти. Медичний персонал ДНЗ – виявлення особливостей дітей і їх повідомлення вихователям, проведення профілактичних заходів, контроль над дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Інструктор з фізичного виховання – облік особливостей дітей, проведення процедур, що гартують, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес і режимні моменти, використання відповідних до віку дітей рухових вправ і оздоровчих методик Музичний керівник – облік особливостей дітей, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес, підвищення психоемоційної стійкості через пояснення особливостей музики, її впливу на емоційний стан людини Педагог додаткового утвору – облік особливостей дітей, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес, підвищення психоемоційної стійкості через використання творів мистецтва, малювання й т.п. Логопед - – облік особливостей дітей, включення по можливості елементів занять і їх програмного матеріалу в загальноосвітній процес, використання коррекционной роботи для виправлення недоліків мови, тим самим підвищуючи впевненість дитини в собі, отже, підвищуючи його соціальний статус, психоемоційну стійкість Обслуговуючий персонал – дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог Батьки – використання будинку вправ гімнастики, елементів занять процедури, що гартують, облік особливостей дитини, підвищення психоемоційної стійкості Слід зазначити, що в першу чергу, кожний учасник процесу повинен бути особистим прикладом для дітей, підтримувати єдину лінію поведінки й виконувати основні вимоги, які пред'являються до дітей і іншим учасникам педагогічного процесу Впровадженню здорового способу життя сприяє також комплексна методична робота у формі щорічної, потокової, курсової та семінарської перепідготовки працівників дошкільних закладів і шкіл усіх спеціальностей, керівників різних рівнів. До тематичних планів входити спецкурс з питань дошкільної й шкільної валеологічної освіти; слухачі поглиблюють свої знання про закономірності розвитку тіла дитини, опановують ефективні методи народної й наукової валеології, набувають практичних умінь та навичок проведення кольоро-, фіто- і пальцетерапії, оздоровчого масажу тощо. Пропонуються тесті, які допомагають педагогам з'ясувати обсяг і якість своїх знань з валеології, а викладачеві — визначити рівень їхньої фахової компетентності. За результатами діагностування організується очна, заочна, групова та індивідуальна робота з охопленими перепідготовкою працівниками. Але найефективнішим методом формування валеологічних знань є розробка й виконання підготовлених педагогами творчих завдань. Впровадження програми з валеології забезпечується також проведенням проблемних теоретичних семінарів, семінарів-практикумів, організацією районних та обласних консультаційних пунктів, центрів соціального захисту малят. Однак не всі форми пропаганди здорового способу життя задіяні: досі не організовано випуск валеологічної газети, не виходять спеціальні радіо- та телепередачі для дітей і дорослих. Таким чином, спільна робота всіх дорослих, що оточують дошкільника, через вибір методів, засобів і форм навчання, а також контролю над змінами в стилі життя створює фундамент культури ЗСЖ, що включає в себе позитивну мотивацію й знання, уміння, навички валеологического характеру.
Читайте також:
|
||||||||
|