МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Послідовність в проведенні скринінгової діагностикиМетодика оцінки рівня розвитку дитини По кожному критерію визначається 7 рівнів показників розвитку, від нижчого до вищого. Кожен рівень приблизно відповідає віковому періоду: 1 рік — перший рівень; 2 року — другий рівень; 3 року — третій рівень; 4 року — четвертий рівень; 5 років — п'ятий рівень; 6 років — шостий рівень; 7 років — сьомий рівень. Кожен рівень має свої оцінки: Перший — 0; 1; 2; Второй— 1; 2; 3; Третій — 2; 3; 4; Четвертий —3; 4; 5; П'ятий — 4; 5; 6; Шостий — 5; 6; 7; Сьомий—6; 7; 8. Перша оцінка означає низький рівень, друга — відповідність віковій нормі, третя — розвиток вище норми. При оцінці рівня розвитку дитини можна користуватися «граничними» оцінками в 0,5 балу: 0,5; 1,5; 2,5; 3,5; 4,5; 5,5. При однаковій кількості оцінок на кожному рівні у дітей одного віку різні цифрові позначення дозволяють вихователеві швидко побачити по карті на який рівень розвитку перейшла конкретна дитина. Цифра показує бали, в нормі відповідає віку дитини в роках. Оцінка в балах дозволяє отримати достатньо виразний і стійкий «образ дитини», не бути вихователеві прив'язаним до вікового періоду розвитку дітей, оскільки наступний віковий етап розвитку не наступає різко у зв'язку з переходом в іншу вікову групу, а відбувається поступово. Кожна дитина проходить його в своєму темпі. Загальна кількість балів, отриманих по всіх критеріях, в нормі складуть на одну дитину: На першому рівні — 12 балів; На другому рівні — 24 балів; На третьому рівні — 36 балів; На четвертому рівні — 48 балів; На п'ятому рівні — 60 балів; На шостому рівні — 72 бали; На сьомому рівні — 84 бали. Це нормативний показник або середня оцінка З. Кількість балів, набраних кожною дитиною, фактично складає абсолютну оцінку (АО). Якщо в групі діти одного віку, АО допомагає побачити відмінність в рівні розвитку дітей групи і визначити загальні і диференційовані педагогічні методи взаємодії на них. Якщо змішаний за віком підбір дітей в групах і щоб побачити динаміку розвитку кожної дитини, потрібна ще одна оцінка, відносна. Відносна оцінка (ВО) показує відсоткове відношення рівня розвитку дитини нормі:
Підрахунок балів по видах дитячої діяльності допоможе побачити стан роботи по видах діяльності і зробити коректування в перспективному плануванні. Таким чином ми отримали як би одномоментний педагогічний зріз по рівню розвитку кожної дитини і дитячої діяльності, що і називається скринінгом (у перекладі з іноземного «екран»). Дані педагогічного скринінгу заносяться в спеціальну карту. «Карту скринінгової діагностики розвитку дітей». Карта в групі одна і відображає успіхи в розвитку як кожної дитини, так і всієї групи дітей. Участь в скринінгу беруть всі фахівці ДНЗ, що працюють з дітьми, знають дітей, спілкуються з ними. Але головними є вихователі. Пропоную наступну покрокову пам'ятку виконання педагогічного скринінгу. 1. Прочитати уважно зміст всіх критеріїв діагностики за віком дітей своєї групи. З цими знаннями і уміннями діти повинні почати навчальний рік. 2. Співвіднести зміст критеріїв до кожної дитини своєї групи, поставивши бали олівцем. Скласти список дітей, про яких у вихователя немає достатніх відомостей за будь-яким критерієм. 3. Організувати спостереження за дітьми в повсякденному житті, які випали з уваги вихователя по тих або інших причинах. Створити проблемні педагогічні ситуації для уточнення знань про дітей. 4. Обмінятися думками про дітей з колегами. Щоб уточнити свої спостереження, можна поговорити з іншими вихователями, фахівцями, молодшим вихователем, які спостерігали дітей в різній діяльності. Це допоможе уникнути суб'єктивності в оцінці дітей. 5. Спільно з колегою заповнити «Карту скринінгової діагностики». 6. Прорахувати бали, підсумовуючи їх по горизонталі (по кожній дитині) і по вертикалі (по видах діяльності). 7. Уважно вивчити отримані результати і спланувати перспективну педагогічну роботу (вертикаль) і індивідуальну допомогу кожній дитині (горизонталь). Читайте також:
|
||||||||
|