Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Послідовність в проведенні скринінгової діагностики

Методика оцінки рівня розвитку дитини

По кожному критерію визначається 7 рівнів показників розвитку, від нижчого до вищого.

Кожен рівень приблизно відповідає віковому періоду:

1 рік — перший рівень;

2 року — другий рівень;

3 року — третій рівень;

4 року — четвертий рівень;

5 років — п'ятий рівень;

6 років — шостий рівень;

7 років — сьомий рівень.

Кожен рівень має свої оцінки:

Перший — 0; 1; 2;

Второй— 1; 2; 3;

Третій — 2; 3; 4;

Четвертий —3; 4; 5;

П'ятий — 4; 5; 6;

Шостий — 5; 6; 7;

Сьомий—6; 7; 8.

Перша оцінка означає низький рівень, друга — відповідність віковій нормі, третя — розвиток вище норми.

При оцінці рівня розвитку дитини можна користуватися «граничними» оцінками в 0,5 балу: 0,5; 1,5; 2,5; 3,5; 4,5; 5,5.

При однаковій кількості оцінок на кожному рівні у дітей одного віку різні цифрові позначення дозволяють вихователеві швидко побачити по карті на який рівень розвитку перейшла конкретна дитина. Цифра показує бали, в нормі відповідає віку дитини в роках.

Оцінка в балах дозволяє отримати достатньо виразний і стійкий «образ дитини», не бути вихователеві прив'язаним до вікового періоду розвитку дітей, оскільки наступний віковий етап розвитку не наступає різко у зв'язку з переходом в іншу вікову групу, а відбувається поступово. Кожна дитина проходить його в своєму темпі.

Загальна кількість балів, отриманих по всіх критеріях, в нормі складуть на одну дитину: На першому рівні — 12 балів; На другому рівні — 24 балів; На третьому рівні — 36 балів; На четвертому рівні — 48 балів; На п'ятому рівні — 60 балів; На шостому рівні — 72 бали; На сьомому рівні — 84 бали. Це нормативний показник або середня оцінка З. Кількість балів, набраних кожною дитиною, фактично складає абсолютну оцінку (АО).

Якщо в групі діти одного віку, АО допомагає побачити відмінність в рівні розвитку дітей групи і визначити загальні і диференційовані педагогічні методи взаємодії на них.

Якщо змішаний за віком підбір дітей в групах і щоб побачити динаміку розвитку кожної дитини, потрібна ще одна оцінка, відносна.

Відносна оцінка (ВО) показує відсоткове відношення рівня розвитку дитини нормі:

 

 

Підрахунок балів по видах дитячої діяльності допоможе побачити стан роботи по видах діяльності і зробити коректування в перспективному плануванні.

Таким чином ми отримали як би одномоментний педагогічний зріз по рівню розвитку кожної дитини і дитячої діяльності, що і називається скринінгом (у перекладі з іноземного «екран»).

Дані педагогічного скринінгу заносяться в спеціальну карту. «Карту скринінгової діагностики розвитку дітей». Карта в групі одна і відображає успіхи в розвитку як кожної дитини, так і всієї групи дітей.

Участь в скринінгу беруть всі фахівці ДНЗ, що працюють з дітьми, знають дітей, спілкуються з ними. Але головними є вихователі.

Пропоную наступну покрокову пам'ятку виконання педагогічного скринінгу.

1. Прочитати уважно зміст всіх критеріїв діагностики за віком дітей своєї групи. З цими знаннями і уміннями діти повинні почати навчальний рік.

2. Співвіднести зміст критеріїв до кожної дитини своєї групи, поставивши бали олівцем. Скласти список дітей, про яких у вихователя немає достатніх відомостей за будь-яким критерієм.

3. Організувати спостереження за дітьми в повсякденному житті, які випали з уваги вихователя по тих або інших причинах. Створити проблемні педагогічні ситуації для уточнення знань про дітей.

4. Обмінятися думками про дітей з колегами. Щоб уточнити свої спостереження, можна поговорити з іншими вихователями, фахівцями, молодшим вихователем, які спостерігали дітей в різній діяльності. Це допоможе уникнути суб'єктивності в оцінці дітей.

5. Спільно з колегою заповнити «Карту скринінгової діагностики».

6. Прорахувати бали, підсумовуючи їх по горизонталі (по кожній дитині) і по вертикалі (по видах діяльності).

7. Уважно вивчити отримані результати і спланувати перспективну педагогічну роботу (вертикаль) і індивідуальну допомогу кожній дитині (горизонталь).



Читайте також:

  1. Алгоритм діагностики при травмах живота.
  2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  3. Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.
  4. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  5. Види виробничої потужності, чинники, що її визначають, послідовність розрахунків
  6. ВИДИ ДІАГНОСТИКИ
  7. Визначення. Якщо кожному натуральному числу n поставлено у відповідність число хn, то говорять, що задано послідовність
  8. Вихідні дані та послідовність розрахунків виробничої потужності підприємства
  9. Встановлення групової належності і діагностики, їх значення.
  10. Діагностика технічного стану автомобілів. Обладнання для проведення діагностики
  11. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю
  12. Завдання, послідовність, джерела інформації для ревізії операцій з запасами




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічна скринінгова діагностика розвитку дітей. Послідовність її проведення та методика оцінки рівня розвитку дитини. | Критерії та показники валеологічної вихованості молодших дошкільників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.